Fitness Seller

Advies over pauze na 6 weken IF

RippedTrojan

Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Beste leden,

Ik heb nu 6 IF/keto en 700-800 onder mijn onderhoud gegeten en heb echt goede resultaten geboekt. Nu merk ik wel een beetje dat mijn motivatie en kracht beetje minder word.

Tevens heb ik een plateau bereikt.

Wat ik mij dus afvroeg;

Is het slecht om 2 dagen dan weer op onderhoud te eten?'

Dus gemiddelde carbs laag in vetten en hoog in eiwitten.

Zou dat mijn metabolisme in de war gooien ?

Ben gelijk na het weekend weer van plan om weer 6 weken IF te doen in combinatie met Hydroxycut Hardcore Elite.

Het is even mentaal een lekkere break en denk dat mijn lichaam het wel even kan gebruiken.. Sport namelijk 8 keer in de week.

Ik zit nu op 10-11 procent en wil rond de zomer op 8-9 zitten dus een realistische doelstelling toch?

Heb ruim de tijd maar vraag me gewoon af wat jullie ervan vinden? Kom iedergeval niet aan want eet op onderhoud;) Tevens hou ik IF wel aan! alleen keto even omgooien. Of misschien die 6 weken geen keto doen?

Alvast bedankt hopelijk een beetje een interessante topic:P

Voedingschema is goed uitgebalanceerd dus beantwoord a.u.b mijn vraag ;). 8 keer sporten in de week schrikken mensen wel eens van maar het valt mee 3 x hiit of kracht training (crossfit) 2 keer vriendenteam voetbal dus matige intensiteit 2 x lacrosse hoge intensiteit en dan individueel soms jump ropes of sprints. Bij voorbaat dank!

Laatst bewerkt:
Kan best. Zolang het onderhoud is kan het geen kwaad, ook een beetje erboven zal je cut uiteindelijk waarschijnlijk meer goed dan slecht doen.

niet wat vroeg om nu al te cutten ?

Ja maar had zoiets van beter het zekere voor het onzekere!: En ben tevreden met mijn gewicht op het moment.;)

zo kan het ook nog (van mij)

Directions:
1. Find your lean body mass.
--- a. weight x body fat percentage (as a decimal)
--- b. weight - pounds of fat = LBM

LBM= 75 KG

2. Take goal body fat percentage (as a decimal) and subtract it from one.
--- a. Men: 1 - 0.10 = 0.90
--- b. Female: 1 - 0.17 = 0.83
*In most cases to see abs, you need to be under 10% if you're a male and under 17% if you're a female, so that is why 0.10 and 0.17 are used. You can change these numbers to whatever body fat percentage your goal is.

1 - 0.08 = 0.92 (8 % body fat)

3. Find your goal weight.
--- a. LBM / # number from step 2

( 75 KG / 0.92 = 81.50 KG ) <--- dit is dus het gewicht dat je weegt op je 8% BF

4. Calculate how many pounds you need to lose.
--- a. starting weight - goal weight

(Start gewicht = 87 KG - 81.50 KG = 5.50 KG)
je moet dus 5.5 KG afvallen om het te zien een aangezien de gemiddelde persoon 500 gr - 1 KG kan afvallen per week kan je dus uitrekenen hoelang het ongeveer duurt

aangezien je toch tijd zat hebt, zou ik gewoon 2 weken diet break houden, carbs omhoog om je schildklierhormonen en dus stofwisseling weer op gang te brengen. Hiervoor heb je zeker meer dan 2 dagen nodig.

Lees anders dit even door:

http://www.bodyrecomposition.com/fat-loss/the-full-diet-break.html

Ik had toen ik het las zoiets van, 2 weken op/ boven onderhoud?! daar gaan mijn fat loss gains. Niets was minder waar, na de eerste week was ik nog een bijna een kg kwijt en voelde me een stuk beter na 2 weken. Eerste week op onderhoud gegeten, 2e 2-300 kcal erboven. Afvallen daarna gaat ook weer makkelijker omdat je stofwisseling weer op pijl is.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven