AndroidHealthClinic

[Advies] Voedingsschema

010Gear

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
85kg
Vetpercentage
20%
Goeiemiddag DBB!

Allereerst zal ik me even voorstellen. Naam is Kevin, ben 22 jaar oud en ben sinds kort geïnteresseerd geraakt in het serieus volgen van m'n voeding en sport. Ben sinds een week bezig met volgen van een schema. Ik train 4x per week full-body(om de dag) en doe na elke training 30-40 min cardio.

Korte geschiedenis: Op 16e jarige leeftijd woog ik tegen de 100KG. Op dat moment heb ik besloten dat er flink wat vet vanaf moest en dat is destijds gelukt! Woog 65KG (iets te licht) maar ik was tevreden. Nu 4 jaar later zit ik op 83,5KG ('s ochtends, naakt na het pissen).

Heb besloten om vet te gaan verliezen en kwam zo terecht op DBB. Al genoeg handige tips en informatie gelezen maar af en toe zie ik door de bomen het bos niet meer. Vandaar dat ik jullie om advies/tips vraag!

Doel: binnen 3 maanden 6 kilo vet verliezen.

Nu m'n voedingsschema en stats. Dit schema volg ik elke dag, er is dus nog geen sprake van carb-cycling.

Stats:
1,76m
22 jaar
83,5KG
VP 24% (klopt hoogstwaarschijnlijk niet, is op een goedkope hometrainer gedaan)

Resultaten na 1 week: Geen gewichtsverlies!

Omtrek taille: 89,5 -> 87,5cm
Omtrek bicep: 37,5 -> 37cm
Omtrek borst: 100 -> 99cm
Omtrek billen: 100 -> 97cm
Omtrek dijbenen: 85 -> 81cm

Verder zou ik graag willen weten op wat voor VP jullie mij schatten.

Nogmaals elke beetje advies is welkom! Mochten jullie meer info willen hebben of iets dergelijke laat het hieronder ff weten (meer foto's, trainingsschema etc.)

Alvast bedankt voor het lezen!

Voedingsschema forum1.png

Voedingsschema forum2.png

1.jpg

Terug
Naar boven