XXL Nutrition

Advies voedingsschema

Precious

Novice
Waardering
0
Hey,

Mijn doel is om een struk droger te worden, graag jullie commentaar op mijn voedingsschema en eventueel goeie tips.

's ochtends
07.30 Brinta met magere melk
2 eetlepels lijnzaadolie
10.00 appel met 250 gram magere kwark
Middag
12.30 2 volkoren broodjes met kipfilet/kalkoen/rosbief...
14.00 veel komkommer 1 volkoren broodje met kipfilet/kalkoen...
16.30 2 rijstwafels met pindakaas (niet elke dag)
avond
18.45 zilvervliesrijst/aardappelen/groenten/kipfilet of ander mager vlees
21.00 250 gram magere kwark

ben niet zo dol op vis helaas, suggesties?

Hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen en o ja ben 1.69 en weeg 60kg, vetpercentage moet ik nog ffies laten meten...

Groetjes Hester

Het lijkt mij erg weinig. Maar ik ben natuurlijk ook geen expert. Kan je misschien de bijbehorende calorien posten, aangezien dit nogal veel werk is.
Wat overigens daarbij erg handig is, was een excel spreadsheet gepost op het forum om snel calorien te uit te rekenen.

[Link niet meer beschikbaar]

OM 16:03 en bij het ontbijt meer eiwitten eten

je weegt 60kg..?

ik zou denken dat wanneer je 60kg weegt je niet echt veel vet hebt en dus beter in de bulk zou kunnen gaan, maar ik ken jou lichaam niet en de keuze is natuurlijk aan u.

verder ziet er wel goed uit volgens mij, veel succes ermee in ieder geval!

• Topic Starter Topic Starter
mass_builder zei:
OM 16:03 en bij het ontbijt meer eiwitten eten

je weegt 60kg..?

ik zou denken dat wanneer je 60kg weegt je niet echt veel vet hebt en dus beter in de bulk zou kunnen gaan, maar ik ken jou lichaam niet en de keuze is natuurlijk aan u.

verder ziet er wel goed uit volgens mij, veel succes ermee in ieder geval!

Helaas zitten er op bepaalde plaatsen nog teveel vet, voornamelijk bij benen en heupen...(vrouwen probleem he :D )

Zal mn vetpercentage eens op laten meten, op die manier kan ik ook zien of ik vooruitgang boek, want heb het idee dat ik nu stil sta..

Terug
Naar boven