MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Is helemaal niet zelfde spits als sightorson, sigthorson kan in het spel betrokken worden waar bulykin puur een spits is voor in de 16.

Sigthorson kan ook niet echt meevoetballen, die moet het ook hebben van het inschieten/koppen van goede ballen in de 16.

Bulykin :roflol:

Sigthorson kan ook niet echt meevoetballen, die moet het ook hebben van het inschieten/koppen van goede ballen in de 16.
technisch is hij 5 klasses beter dan bulykin.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 17:38 ----------

Inderdaad, vraag me af wat hij gaat verdienen bij ajax. Bij anderlecht verdiende hij 1,2 miljoen. Ik denk niet dat hij bereid is in te leveren.

technisch is hij 5 klasses beter dan bulykin.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 17:38 ----------

Inderdaad, vraag me af wat hij gaat verdienen bij ajax. Bij anderlecht verdiende hij 1,2 miljoen. Ik denk niet dat hij bereid is in te leveren.

Bulykin heeft aangegeven een deel van zijn salaris te willen inleveren. Anders had Ajax hem niet gehaald.

Alsnog ben ik er niet blij mee.

Je kan nu een passe partout halen voor.CL. Maar weet iemand wanneer je losse kaartrn kan halen?

Je kan nu een passe partout halen voor.CL. Maar weet iemand wanneer je losse kaartrn kan halen?

Dat is nog niet bekend. Je kan het beste deze site even in de gaten houden: [Link niet meer beschikbaar]

Ajax A1 staat 4-1 voor tegen Fenerbahce A1 in het NextGen toernooi. Fennich (2x), Fischer en Klaassen zijn de doelpuntenmakers. Gaat goed.

Dat is nog niet bekend. Je kan het beste deze site even in de gaten houden: [Link niet meer beschikbaar]

Ajax A1 staat 4-1 voor tegen Fenerbahce A1 in het NextGen toernooi. Fennich (2x), Fischer en Klaassen zijn de doelpuntenmakers. Gaat goed.

Dacht ik al,.thnx

Hmm, is het niet beter om een Ajax topic seizoen 2011-2012 te maken?

Kon het gisteren niet kijken, maar zit nu de eerste helft te kijken. Janssen is echt dramatisch. Loopt er verloren bij en zijn passes zijn ook al verschrikkelijk. Siem de Jong compleet onzichtbaar en nutteloos. Net als Eriksen, die verloren gaat in de misere.

Kon het gisteren niet kijken, maar zit nu de eerste helft te kijken. Janssen is echt dramatisch. Loopt er verloren bij en zijn passes zijn ook al verschrikkelijk. Siem de Jong compleet onzichtbaar en nutteloos. Net als Eriksen, die verloren gaat in de misere.
+ Een heleboel....
Die Janssen loopt er ook bij alsof het u'm geen reet meer kan schelen ???:o

Komt omdat Janssen nu controlerend staat... je moet Anita controlerend zetten.. de Jong gewoon op de bank en dan Eriksen en Janssen aanvallender.
Maarja, dat is mijn mening... we staan iig nog bovenaan!

En waarom worden al die corners kort genomen? Wat is dat voor een onzin? Vertonghen, Alderweireld, Sigthorsson, de Jong.. allemaal koppers.

En waarom worden al die corners kort genomen? Wat is dat voor een onzin? Vertonghen, Alderweireld, Sigthorsson, de Jong.. allemaal koppers.

Het lijkt erop alsof de Boer het voetbal opnieuw wilt uitvinden. Janssen als centrale middenvelder, vast blijven houden aan een falende de Jong, korte corners et cetera. En dan ook nog een non-voetballer als Enoh wel een plek in de selectie geven en een creatieve voetballer als Lodeiro niet, terwijl Serero er ook al niet bij is. Cillessen, Ooijer, Blind, Enoh, Anita, Ebecilio, Bulykin als bank. Belachelijk, alleen Anita kan wat toevoegen.

Onbegrijpelijk is het. Dan heb je Siem in de basis terwijl Aissati in Jong Ajax loopt. Frank is helemaal de weg kwijt.

Vrijdag op de valreep nog een passe partout kunnen scoren voor maaar 113,- en nog 1e ring ook. Zit dan wel in me uppie want betreft een overgebleven enkele stoel, maar dat boeit me geen reet voor dat geld ben ik iig wel bij, al vraag ik me af of het wat gaat worden. Gok op 3e plek.

De Boer verklaarde dat dit expres gebeurde omdat Heracles na een corner tegen er altijd heel snel uitkomt. De Boer wilde dit dus voorkomen.

Ik dacht dat wij als Ajax zijnde altijd uit gingen van eigen kracht?

Ebecillio 3 duels waarvan 1 voorwaardelijk...

[Link niet meer beschikbaar]

nog een probleemkindje in amsterdam??

Nee.

Die rus moet echt even in de spiegel kijken en beseffen dat hij nu bij een ploeg speelt die meedoet aan CL en voor het kampioenschap speelt. Grote stap van ADO naar Ajax. Ja ik weet dat hij van Anderlecht komt, maar daar heeft hij niks laten zien.

Terug
Naar boven