Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Ik stond in 127 maar het was 410 die de sfeer maakte!

idd stond 90% op bij ga staan als je voor johan bent:)

wedstrijd vond ik niet bijzonder verder.

Heerlijk dat onvoorwaardelijke geloof en vertrouwen in Cruyff.

Tja, sommige mensen hebben verstand van voetbal en anderen niet.

Ik zat helaas niet in een sfeervak, maar heb m'n best gedaan. Bij "Ga staan als je voor Johan bent" stond wel 90% van de Arena denk ik.

Was ook duidelijk en opvallend te zien op tv inderdaad. Ik hoop dat iemand het nog ergens op het internet zet. 410 mag zich wel wat meer laten gelden vind ik.

Ajax is een jaar geleden een anderen weg ingeslagen. Daar werken de trainers op de toekomst momenteel hard aan. In de nieuwe plannen staat o.a. dat er geen Technisch Directeur meer komt, jeugdspelers worden anders opgeleid, enz.

Dus de aanstelling van Blind als TD is zeer vreemd. En de aanstelling van , van Gaal is ook vreemd. Omdat van Gaal een anderen werk en denk wijze hanteert dan in het nieuwe plan staat.

Dan spreek ik nog niet over de manier waar op dit allemaal is gebeurt, zonder overleg met Cruijff.

Als je kijkt naar Barcelona nu. Daar breekt talent naar talent door uit de eigen jeugdopleiding. Deze jeugdopleiding is 10 jaar geleden ook geheel op de schop gegaan en vernieuwd door Cruijff. Je ziet nu de resultaten daarvan.

Van Gaal heeft veel betekend voor Ajax, maar hij is niet de juiste man. Ik zou zeggen verdiep je eens in de verschillende berichtgevingen. Daarbij kom je vast tot ontdekking wat voor smerig spelletje momenteel plaats vindt bij Ajax.

Ajax is een jaar geleden een anderen weg ingeslagen. Daar werken de trainers op de toekomst momenteel hard aan. In de nieuwe plannen staat o.a. dat er geen Technisch Directeur meer komt, jeugdspelers worden anders opgeleid, enz.

Dus de aanstelling van Blind als TD is zeer vreemd. En de aanstelling van , van Gaal is ook vreemd. Omdat van Gaal een anderen werk en denk wijze hanteert dan in het nieuwe plan staat.

Dan spreek ik nog niet over de manier waar op dit allemaal is gebeurt, zonder overleg met Cruijff.

Als je kijkt naar Barcelona nu. Daar breekt talent naar talent door uit de eigen jeugdopleiding. Deze jeugdopleiding is 10 jaar geleden ook geheel op de schop gegaan en vernieuwd door Cruijff. Je ziet nu de resultaten daarvan.

Van Gaal heeft veel betekend voor Ajax, maar hij is niet de juiste man. Ik zou zeggen verdiep je eens in de verschillende berichtgevingen. Daarbij kom je vast tot ontdekking wat voor smerig spelletje momenteel plaats vindt bij Ajax.

Lol, ok.

1) Blind argument: eens, maar dit is imo geen heel groot probleem.
2) Dat van Gaal het helemaal anders gaat doen basseer je op wat Jonk en andere kontlikkers hebben gezegd, zonder met Louis te praten.
3) Het is duidelijk dat JC alleen wenst te werken met mensen die precies doen wat hij zegt. En als het anders gebeurt, stapt iedereen op. In het belang van Ajax, ja mn reet.
4) Cruyff het verstand van voetbal, maar verder van erg weinig. Je moet zonder hem de bestuurlijke kant kunnen organiseren.

Verder: Wat de RvC heeft gedaan kan niet, van mij mogen ze oprotten. De motieven van Louis zijn ook raar, maar hier valt niet over te oordelen.
Verder vind ik het raar dat je mij beticht van te weinig informatie, terwijl jij duidelijk gewoon de ene kant v/h verhaal wat je in de pers hebt gehoord aan het herhalen bent.

Wow, jij bent echt achterlijk. :p

Punt 2: de geschiedenis toont dat aan toen Van Gaal zware kritiek had op de jeugdopleiding in de jaren 90 en de boel liet omgooien.
Punt 3 gaat niet op. Voorbeeld: Ling.
Punt 4: Hij was een geweldige aanvoerder, een geweldige trainer, hij heeft de jeugdopleiding van Ajax en Barça op geweldige wijze opgezet en hij heeft de technische leiding van Barça neergezet. Hoe kom je er bij dat hij niet kan besturen? En waarom zouden al die andere eikels die consequent hem voor de voeten lopen het wel kunnen?

Laatst bewerkt:
Ik heb je nog niet achterlijk genoemd toch? Maar wat ik zei is gewoon een feit. Cruijff heeft verstand van voetbal, ongeëvenaard. Ten Have & Co niet.

Dit is logisch natuurlijk. Betekent niet dat je JC altijd blind moet volgen.

---------- Post toegevoegd Sun 4 Dec 2011 om 15:22 ----------

Wow, jij bent echt achterlijk. :p

Punt 2: de geschiedenis toont dat aan toen Van Gaal zware kritiek had op de jeugdopleiding in de jaren 90 en de boel liet omgooien.
Punt 3 gaat niet op. Voorbeeld: Ling.

Hoe bedoel je, Ling.

Lol, ok.

1) Blind argument: eens, maar dit is imo geen heel groot probleem.
2) Dat van Gaal het helemaal anders gaat doen basseer je op wat Jonk en andere kontlikkers hebben gezegd, zonder met Louis te praten.
3) Het is duidelijk dat JC alleen wenst te werken met mensen die precies doen wat hij zegt. En als het anders gebeurt, stapt iedereen op. In het belang van Ajax, ja mn reet.
4) Cruyff het verstand van voetbal, maar verder van erg weinig. Je moet zonder hem de bestuurlijke kant kunnen organiseren.

Verder: Wat de RvC heeft gedaan kan niet, van mij mogen ze oprotten. De motieven van Louis zijn ook raar, maar hier valt niet over te oordelen.
Verder vind ik het raar dat je mij beticht van te weinig informatie, terwijl jij duidelijk gewoon de ene kant v/h verhaal wat je in de pers hebt gehoord aan het herhalen bent.

Punt 2: Ik denk dat die mannen bij de jeugdopleiding wel dergelijk weten wat ze zeggen over van Gaal. De meeste hebben onder hem getraind. Daarnaast worden Jonk/Bergkamp al behoorlijk tegen gewerkt door Slop en van der Aat. Zoals het niet betalen van lonen, jeugdspelers geen contracten aanbieden enz.

Punt 3: Ja klopt, Johan is misschien koppig. Maarja heeft hij ooit in het verleden gefaalt? Het is man die je ze gang moet laten gaan, zegen velen. Hij verzamelt wel mensen om zich heen met een Ajax hart/verleden. Dus zie het probleem daar van niet in.

Punt 4. Mee eens. Maar hij heeft wel gelijk, Ajax moet terug naar een voetbal club inplaats van een bedrijf. Er zijn nu wel erg veel zogenoemde meuren binnen Ajax. Dit komt de communicatie alles behalve ten goede.

Cruijff en Ling hebben regelmatig conflicten gehad. Van Basten trouwens niet te vergeten. Rijkaard ook.

En hoe kom je er bij dat we hem blind volgen? Is niets mis met mijn ogen hoor.

Laatst bewerkt:
David Endt zat trouwens op z'n slaap te tikken en nee te schudden toen het publiek Johan Cruijff toezong. Toch zeker wel apart te noemen. Misschien bang voor z'n baan.

Die man is duidelijk verstandelijk gehandicapt. Kan je hem niet echt kwalijk nemen. maar als zich echt zo voelt moet een enkeltje milaan toch makkelijk geregeld zijn lijkt me.

Ik stond in 127 maar het was 410 die de sfeer maakte!

idd stond 90% op bij ga staan als je voor johan bent:)

wedstrijd vond ik niet bijzonder verder.

Klopt, stond op 423 naast de afscheiding naar 424. Vooral laatste 15min zat de sfeer er dik in.

Nog meer slechte argumenten, moraalridder?

Die Stekelenburg. Eindelijk een nieuwe club, blijkt het een tweederangs Italiaans clubje te zijn, waarvan de Nederlandse top 4 makkelijk van wint. Had beter zijn contract bij Ajax kunnen blijven.

Morgen big day boys. Gaan er nog Dbb ers?

Baal behoorlijk van de blessure van Tobie. De verdediging is al zo zwak.
Maar heb er vertrouwen in, het gaat goed komen.

Hopelijk wint morgen Cruijff ook nog de rechtzaak.

Terug
Naar boven