- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het personeel bij Ajax blijkt niet unaniem zo pro-Cruijff te zijn, zoals wel de suggestie wordt gewekt door de jeugdtrainers op De Toekomst, integendeel, zo meldt AjaxShowtime.
AjaxF-side.NL
Het merendeel van het personeel, inclusief alle niet-voetbal afdelingen, staan wel achter de vier leden van de Raad van Commissarissen (RvC) en zijn boos op de ledenraad, dat afgelopen maandag de voltallige RvC verzocht op te stappen. Martin Sturkenboom sprak dinsdag de werknemers toe in de Amsterdam ArenA.
Fikse tweespalt
De Raad van Commissarissen (excl. Cruijff) is er van overtuigd juridisch erg sterk te staan. Op De Toekomst staan de trainers achter Cruijff, maar het gros van de zakelijke werknemers, de mensen die simpel gezegd achter de pc zitten, zijn wel blij met de plannen van de Raad van Commissarissen. Hierdoor wordt het bedrijf Ajax nog verder in tweeen gescheurd tussen een groep voetbalmensen en een zakelijke groep werknemers.
219 FTE's
De werknemers hebben straks weer geen directeur als de directie met Louis van Gaal, Martin Sturkenboom en Danny Blind niet door gaat. Ajax heeft per 30 juni 2011 volgens het laatste persbericht 219 FTE’s in dienst.
55miljoen betalen en.vd beurs gaan. Cruyff lekker laten gaan, v.Gaal erbij en jeugdtrainers niet zo moeilijl doen en trainen.
Gaan er nog mensen vanavond? Ik ga er naar toe met wat familie.

Ik een stukje eerder, ik ga rond 18:30u weg hier. Hopelijk spelen ze goed.

Klein uurtje met de auto voor mij. Maar ik was er redelijk vroeg al, iets na 19:30u. Woensdag weer.
Laat je horen tegen de RvC en voor Cruijff, Rock. Dat tuig moet echt de arena uitgejaagd worden.