XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Ja maar verdomme. Tis weer slecht. Alleen Enoh en Lodeiro spelen goed. Sujelamani of hoe je het spelt kan niet eens normaal op goal schieten. Vind niet gek dat Ajax momenteel zo weinig scoort met zulke matige aanvallers.

Zo de 0 gehouden. En Klaassen die scoort. Uiteindelijk een prima resultaat.

Zo eindelijk die zijn opgezout...

Ik ergerde me vanavond trouwens kapot aan de extra lange uitzending Studio Ajax. Er was gewoon 4 uur lang eigenlijk niks nieuws te melden en ze bleven maar praten over niks onder aanvoering van Hidde van Warmerdam die ik altijd zo'n minachtend lachje vind hebben... Maargoed je blijft kijken omdat dat het meest actuele is met live verslag...

Het personeel bij Ajax blijkt niet unaniem zo pro-Cruijff te zijn, zoals wel de suggestie wordt gewekt door de jeugdtrainers op De Toekomst, integendeel, zo meldt AjaxShowtime.
AjaxF-side.NL
Het merendeel van het personeel, inclusief alle niet-voetbal afdelingen, staan wel achter de vier leden van de Raad van Commissarissen (RvC) en zijn boos op de ledenraad, dat afgelopen maandag de voltallige RvC verzocht op te stappen. Martin Sturkenboom sprak dinsdag de werknemers toe in de Amsterdam ArenA.

Fikse tweespalt
De Raad van Commissarissen (excl. Cruijff) is er van overtuigd juridisch erg sterk te staan. Op De Toekomst staan de trainers achter Cruijff, maar het gros van de zakelijke werknemers, de mensen die simpel gezegd achter de pc zitten, zijn wel blij met de plannen van de Raad van Commissarissen. Hierdoor wordt het bedrijf Ajax nog verder in tweeen gescheurd tussen een groep voetbalmensen en een zakelijke groep werknemers.

219 FTE's
De werknemers hebben straks weer geen directeur als de directie met Louis van Gaal, Martin Sturkenboom en Danny Blind niet door gaat. Ajax heeft per 30 juni 2011 volgens het laatste persbericht 219 FTE’s in dienst.

GVD GVD GVD. Echt wtf. Het gaat om voetballen niet over een bedrijf. Wat mij betreft ontslaan ze elke mong**l die op kantoor werkt bij Ajax. Waar halen ze het lef vandaan.

55miljoen betalen en.vd beurs gaan. Cruyff lekker laten gaan, v.Gaal erbij en jeugdtrainers niet zo moeilijl doen en trainen.

Op basis waarvan moet Van Gaal directeur worden? Inderdaad, op basis van niks. Van Gaal moet lekker wegblijven.

Wat het personeel wil lijkt mij verder niet zo relevant, want dat zijn een paar kantoorkneuzen.

Iemand nog interesse in een kaartje voor ajax - real madrid korte zijde 1e ring ? 50,- bij interesse PM.

Gaan er nog mensen vanavond? Ik ga er naar toe met wat familie.

Ik een stukje eerder, ik ga rond 18:30u weg hier. Hopelijk spelen ze goed.

Ik sla over vanaaf! Heb verplichtingen met het vrouwtje...
Volgende keer ben ik weer van de partij, 424.

Woensdag weer.

Laat je horen tegen de RvC en voor Cruijff, Rock. Dat tuig moet echt de arena uitgejaagd worden.

Daar komt Sulejmani goed weg zeg, wat een belachelijke tackle.
Wel weer een tegendoelpunt...

Voor mij is het 10min met de metro :p

Haha :D Klein uurtje met de auto voor mij. Maar ik was er redelijk vroeg al, iets na 19:30u.

Woensdag weer.

Laat je horen tegen de RvC en voor Cruijff, Rock. Dat tuig moet echt de arena uitgejaagd worden.

Ik zat helaas niet in een sfeervak, maar heb m'n best gedaan. Bij "Ga staan als je voor Johan bent" stond wel 90% van de Arena denk ik.

Terug
Naar boven