XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Waarom heb jij de behoefte om over Ajax te denken, praten etcetera ? Kom je wat tekort bij je eigen vereeniging ? Geen succes ? Geen Europa ?

Moet eerlijk zeggen dat ik denk dat City ons onderschat, denken op 50% de wedstrijd te beginnen om dan naarmate het einde te overwinnen.

jij bent zo'n volgertje he :D

Inb4 tractortje die vond dat ajax Dortmund wegspeelde.

Hopelijk Enoh in de basis tegen PSV. De onnavolgbare Kameroense voetbalschaduw die met zijn onovertroffen dribbels de tegenstander van cornervlag tot cornervlag doet tuimelen en met zijn elegantie het publiek doet verstommen tot open monden en subtiele orgasmes.

Het gaat goed met Daley Blind. Het (voormalige) lelijke eendje in de defensie van Ajax speelt de laatste tijd prima, maar is de hoon van het publiek nog niet vergeten. Over de fluitconcerten en cynische applausjes van de supporters van zijn club is hij dan ook niet te spreken.

Toch was er onlangs een lichtpuntje: Blind kreeg een publiekswissel. Het was een mooi gebaar maar hij is de afgelopen twee seizoenen niet vergeten: "Dat is niet in één keer vergeven omdat ze een keer voor mij geklapt hebben. Ze hebben me gekwetst en dat doet zeer. Mijn band met de supporters is gewoon niet goed. Daar moet aan getimmerd worden."

http://www.powned.tv/nieuws/sport/2012/12/daley_blind_boos_op_ajaxfans.html

PSV volledig kapot gespeeld.

Laffe, matennaaiende ploeg.

Weer 3 puntjes binnen en aansluiting bij de top!

Alleen de samenvatting kunnen kijken, maar dat was erg lekker om te zien!:D

Laatst bewerkt:
Fischer lijkt nu toch definitief doorgebroken. En dat op deze leeftijd. Ben benieuwd hoe goed deze jongen gaat worden.

Ik zit te wachten op complimentjes van John Ove hahaha.

Psv was echt bedroevend. Wat een drama verdediging hebben die gasten. Vond ajax ook niet bijzonder, was mooi potje van de lamme tegen de blinden. Baltempo traag, opbouw matig en zo kan ik nog wel doorgaan.

Psv was echt bedroevend. Wat een drama verdediging hebben die gasten. Vond ajax ook niet bijzonder, was mooi potje van de lamme tegen de blinden. Baltempo traag, opbouw matig en zo kan ik nog wel doorgaan.

dit zei je ook al tegen city
hou toch op man
psv werd gewoon weggespeeld.

Boerrigter :o - Wat is die verschrikkelijk slecht teruggekomen na zijn blessure. Alle ballen stuiteren van z'n voet, zowel bij een voorzet als een aanname. Echt om te janken. Er moet echt een fatsoenlijk rechtsbuiten komen.

Fischer speelt over twee of drie jaar echt bij een hele grote club.

Toch nog door...Moet zeggen dag het me niet zo interesseert hoever ze komen. Zolang elk jaar structureel een verbetering van het elftal plaatsvindt.

iemand moet me toch effe gaan uitleggen hoe die hele europa league werkt. Wel tof trouwens als ajax het tot de finale kan brengen, kunnen ze de titel in eigen huis pakken!

Weer een flinke nederlaag, maar die was wel ingecalculeerd. Vooraf had iedereen getekend voor een derde plaats, dus wat dat betreft is de doelstelling behaald. In de Europa League moet een kwartfinale er toch minimaal in zitten.

Kwartfinale? Yeah right. Dit team is te zwak om kampioen te worden van de Eredivisie. Laat staan hoog eindigen in een Europees toernooi. Al hoop ik het wel, want Ajax is de enige ploeg die nog punten kan pakken voor Europese puntenklassement.

Weer een flinke nederlaag, maar die was wel ingecalculeerd. Vooraf had iedereen getekend voor een derde plaats, dus wat dat betreft is de doelstelling behaald. In de Europa League moet een kwartfinale er toch minimaal in zitten.

waarop baseer je dat - er zijn zoveel clubs beter dan jou cluppie in de europa league - wees blij met deze 3e plek - een goeie prestatie

iemand moet me toch effe gaan uitleggen hoe die hele europa league werkt. Wel tof trouwens als ajax het tot de finale kan brengen, kunnen ze de titel in eigen huis pakken!

Is dat zo dit jaar? Nou, dan moeten ze branden van motivatie!

Terug
Naar boven