Fitness Seller

AFCA Ajax topic

k*t, nu moeten ze wel door douwen!

Gaat helemaal niet slecht. City wordt af en toe echt weggetikt. Toch kom je gewoon klasse tekort om echte kansen te creëren. Geeft ook wel aan dat de Boer gewoon goed bezig is bij Ajax.

Babel is wel echt dramatisch aan die linkerkant. Die jongen heeft gewoon 0,0 balgevoel?

Tweede helft gaat het een stuk minder. Wat een klungelig balverlies zo nu en dan zeg.....:(

2-2 74ste min

1e wissel aan de kant bij Ajax. Schöne eruit voor Enoh.

mogen blij zijn dat ze het op 2-2 hebben gehouden damn

Goed gedaan tegen een overschat city

Eriksen matig? Was bij iedere aanval betrokken, altijd aanspeelbaar en had ook heel erg vaak de bal. Verlegt het spel ook nog eens uitstekend en is niet te lui om verdedigend werk op te knallen en te jagen. Dat 'ie af en toe een balletje verliest, moet er nog uit inderdaad. Maar het is een twintigjarige jongen waar Ajax hevig op leunt. Eriksen is geweldig.

Vind wel dat 'ie net als Siem de Jong vandaag, wat dreigender mag zijn.

Weer die blind, die gast bakt er niks van..

---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 20:30 ----------

Eriksen en de Jong zijn geen eens echte spitsen.. Stom dat ze Bulikin lieten gaan die gast kon die ballen er nog wel is inprikken uit het niets.

Blind bakt er niks van?
heb jij dit hele seizoen niet gekeken ofso?
vorig jaar was ie slecht ja, dit seizoen is ie zeker wel veel beter geworden.

Eriksen matig? Was bij iedere aanval betrokken, altijd aanspeelbaar en had ook heel erg vaak de bal. Verlegt het spel ook nog eens uitstekend en is niet te lui om verdedigend werk op te knallen en te jagen. Dat 'ie af en toe een balletje verliest, moet er nog uit inderdaad. Maar het is een twintigjarige jongen waar Ajax hevig op leunt. Eriksen is geweldig.

Vind wel dat 'ie net als Siem de Jong vandaag, wat dreigender mag zijn.

No offence maar vind dat leeftijd niet altijd een excuus is voor t eventuele falen van een speler.. Hij speelt bij Ajax en daar hoort ie ook naar behoren te spelen.. Het viel me gewoon op dat ie best vaak erg simpel van de bal gelopen werd that's all... Voor de rest heb ik niet zo spelers gelet, maar bij Eriksen viel het me gewoon op.

Ben toch blij met een gelijkspel, ook vindt ik t doodzonde om de voorsprong weg te geven was gewoon niet nodig. Maar hebben niks te klagen eigelijk met nog een onterechte afgekeurde goal van City

Goed gedaan tegen een overschat city

Waarom heb jij de behoefte om over Ajax te denken, praten etcetera ? Kom je wat tekort bij je eigen vereeniging ? Geen succes ? Geen Europa ?

Moet eerlijk zeggen dat ik denk dat City ons onderschat, denken op 50% de wedstrijd te beginnen om dan naarmate het einde te overwinnen.

Nou, eens kijken wat deze gaat brengen! Prettige wedstrijd :klink:

ben benieuwd hoe dortmund dat doet, bepalen hoelang ze ajax laten zwemmen of dat ze direkt kopje onder gaan

Die Götze is klassen beter dan alles wat wij rond hebben lopen :sad:

Terug
Naar boven