Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Auw, Ozbiliz voor 10 miljoen naar Spartak..

Is een andere club. Mogen we het niet over hebben :rolleyes:

Maar hoezo auw? We vangen een opleidingsvergoeding voor een speler die bij ons geen mallemoer presteerde!

Oud speler van Ajax:D

Wel vrij bizar overigens. Lang bij Ajax gespeeld. Nooit wat geworden.

Maar hoezo auw? We vangen een opleidingsvergoeding voor een speler die bij ons geen mallemoer presteerde!

Volgens mij niet hoor. En met wat meer geduld had hij wellicht hier wel gepresteerd.

Wat vind je dan zo negatief aan dit bericht? Kan hem wel in zijn mening vinden over de eredivisie op dit moment.

Hij herhaalt gewoon wat ieder jaar gezegd wordt en iedereen ook zekf doorheeft.
Beetje een nutteloze poging om te doen blijken alsof hij verstand heeft over dit soort zaken

Dit is idd een open deur, maar vind Kieft wel altijd wat toevoegen als analist, zegt gewoon wat hij denkt. Heb dat liever dan een arno vermeulen etc.

Maar z1000, vind jij dat ajax momenteel wel exceptionele talenten heeft rondlopen dan?

Wat vind je dan zo negatief aan dit bericht? Kan hem wel in zijn mening vinden over de eredivisie op dit moment.

Hij loopt altijd te bitche over AJAX. Nu dit bericht weer. De jeugdopleiding is pas sinds 2 jaar omgegooid. Hoe kun je dan nu al talenten verwachten? Dit heeft gewoon tijd nodig. Johan gaf 5 jaar aan. Ook dit seizoen is er weer een hoop veranderd in de jeugdopleiding.

Daar heb je gelijk in, maar denk dat hij het meer over de eredivisie in zn totaliteit heeft. Daar heeft hij wel gelijk in hoor, enige speler die ik over enkele jaren bij een echte europese topclub zie spelen is Maher op dit moment, de rest is het allemaal maar afwachten.

Wat denken jullie voor vanavond? nulletje of 3?

Dit is idd een open deur, maar vind Kieft wel altijd wat toevoegen als analist, zegt gewoon wat hij denkt. Heb dat liever dan een arno vermeulen etc.

Maar z1000, vind jij dat ajax momenteel wel exceptionele talenten heeft rondlopen dan?

En daar gaat het dus fout, die man heeft een mentale beperking.

Daar heb je gelijk in, maar denk dat hij het meer over de eredivisie in zn totaliteit heeft. Daar heeft hij wel gelijk in hoor, enige speler die ik over enkele jaren bij een echte europese topclub zie spelen is Maher op dit moment, de rest is het allemaal maar afwachten.

Wat denken jullie voor vanavond? nulletje of 3?

Ik denk eerder dat het 5-0 word voor AJAX. Alles staat als een huis nu. Bojan en Siem kunnen elkaar ook goed vinden. AZ is flink verzwakt.

Ik denk eerder dat het 5-0 word voor AJAX. Alles staat als een huis nu. Bojan en Siem kunnen elkaar ook goed vinden. AZ is flink verzwakt.

Denk ook dat het 4/5-0 word. Heb ajax in de voorbereiding sporadisch gevolgd, en team zit goed in elkaar. Veel automatisme's al, duidelijk favoriet dit jaar. Wel een verschil tegenover vorig jaar, toen frank een b team opstelde omdat hij wist dat ze nog niet klaar waren voor het grote werk.

Toen had het ook zomaar 5/6-1 kunnen worden.

Ja dat je die onzin over de boeren in een ander topic kwijt kan en niet in het Ajax topic.

Oooh, ik begreep het al niet..:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 27 July 2013 om 12:46 ----------

Binnenlandse transfer, volgens mij krijgen we dan geen opleidingsvergoeding.

Terug
Naar boven