- Waardering
- 2.744
Eens 100++Ja dat je die onzin over de boeren in een ander topic kwijt kan en niet in het Ajax topic.
omdat Ajax een hot topic is
komen ze hier al die onzin posten 
niet meer doen hé !!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eens 100++Ja dat je die onzin over de boeren in een ander topic kwijt kan en niet in het Ajax topic.
komen ze hier al die onzin posten 

Is een andere club. Mogen we het niet over hebben
Maar hoezo auw? We vangen een opleidingsvergoeding voor een speler die bij ons geen mallemoer presteerde!

Maar hoezo auw? We vangen een opleidingsvergoeding voor een speler die bij ons geen mallemoer presteerde!
Wat een hatelijke gast die Kieft. Bij VI altijd negatief vooral over AJAX. En nu dit bericht.
http://www.ajaxfanzone.nl/shownews.asp?id=27957
Volgens mij heeft hij oud zeer bij AJAX zitten ofzo. mong**l
Wat vind je dan zo negatief aan dit bericht? Kan hem wel in zijn mening vinden over de eredivisie op dit moment.
Wat vind je dan zo negatief aan dit bericht? Kan hem wel in zijn mening vinden over de eredivisie op dit moment.
Dit is idd een open deur, maar vind Kieft wel altijd wat toevoegen als analist, zegt gewoon wat hij denkt. Heb dat liever dan een arno vermeulen etc.
Maar z1000, vind jij dat ajax momenteel wel exceptionele talenten heeft rondlopen dan?
Daar heb je gelijk in, maar denk dat hij het meer over de eredivisie in zn totaliteit heeft. Daar heeft hij wel gelijk in hoor, enige speler die ik over enkele jaren bij een echte europese topclub zie spelen is Maher op dit moment, de rest is het allemaal maar afwachten.
Wat denken jullie voor vanavond? nulletje of 3?
Ik denk eerder dat het 5-0 word voor AJAX. Alles staat als een huis nu. Bojan en Siem kunnen elkaar ook goed vinden. AZ is flink verzwakt.
Ja dat je die onzin over de boeren in een ander topic kwijt kan en niet in het Ajax topic.