AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Ik ben het wel met je eens hoor ;)

Is ook allemaal slap gelul, want idd als een andere club zich had gemeld was Toby gewoon weggeweest, maargoed eerlijkheid is vaak ver te zoeken bij spelers.

Snap alleen niet waarom je je zelf zo vaak bezig houdt met Ajax ipv met je eigen clubbie, no offence.

valt wel mee hoor - ik ben ontzettend goed op de hoogte t.a.v mijn cluppie - zelfs forumloos - wij houden elkaar nog steeds op de hoogte via mobiel

ach en dit is gewoon fun - en ik als hardhitter denk gewoon weer dat jullie kampioen worden , wat me eigenlijk niks doet -wij hebben altijd andere prio's gehad :D

Als Siem en Eriksen blijven zou ik ook me geld zetten op ajax. Anders wil ik het nog wel eens zien.

PSV heeft teveel kwaliteit ingeleverd en moet vanaf 0 beginnen met dit nieuwe elftal.

Vind nu wel dat we weer eens mogen uitspreken dat onze doelstelling dit seizoen de coolsingel is. Vooral als Assaidi nog zou komen en er vertrekt verder niemand.

Spelen wel sterk in de voorbereiding, bank van ajax vind ik een stuk sterker dan vorig seizoen.

valt wel mee hoor - ik ben ontzettend goed op de hoogte t.a.v mijn cluppie - zelfs forumloos - wij houden elkaar nog steeds op de hoogte via mobiel

ach en dit is gewoon fun - en ik als hardhitter denk gewoon weer dat jullie kampioen worden , wat me eigenlijk niks doet -wij hebben altijd andere prio's gehad :D

zoals?

PSV gaat beter zijn dan vorig jaar. Ajax ook. Feyenoord niet.

PSV gaat beter zijn dan vorig jaar. Ajax ook. Feyenoord niet.
Ik denk dat PSV niet veel beter gaat zijn, Ajax en Feyenoord, althans daar ga ik vanuit, zullen strijden om de titel. PSV heeft gewoon een gare verdediging en ik denk dat Maher er geen **** van zal bakken, beetje zoals Sulejmani.

Ik denk dat PSV niet veel beter gaat zijn, Ajax en Feyenoord, althans daar ga ik vanuit, zullen strijden om de titel. PSV heeft gewoon een gare verdediging en ik denk dat Maher er geen **** van zal bakken, beetje zoals Sulejmani.

Idd, probeer maar eens 4 bepalende spelers te vervangen. Zie maher het wel goed doen hoor, grootste talent van de nederlandse velden.

Daarbij hebben ze ook nog eens een totaal nieuw verdedigingsduo, rekik en bruma. Bruma was niet echt iets bijzonders in duitsland, en rekik komt net kijken. Wil wel eens zien hoe ze zich staande houden in een volle kuip bijvoorbeeld.

Idd, probeer maar eens 4 bepalende spelers te vervangen. Zie maher het wel goed doen hoor, grootste talent van de nederlandse velden.

Daarbij hebben ze ook nog eens een totaal nieuw verdedigingsduo, rekik en bruma. Bruma was niet echt iets bijzonders in duitsland, en rekik komt net kijken. Wil wel eens zien hoe ze zich staande houden in een volle kuip bijvoorbeeld.
Talent zegt me niet zoveel, als hij niet in het spelletje past wat de trainer wilt spelen houdt het al gauw op. Sowieso is dit toch wel een competitie waar het alle kanten op kan gaan. Ben ook erg benieuwd hoe Vitesse het gaat doen, het verschil tussen de top en subtop wordt elk jaar kleiner.

Talent zegt me niet zoveel, als hij niet in het spelletje past wat de trainer wilt spelen houdt het al gauw op. Sowieso is dit toch wel een competitie waar het alle kanten op kan gaan. Ben ook erg benieuwd hoe Vitesse het gaat doen, het verschil tussen de top en subtop wordt elk jaar kleiner.

Vooral benieuwd wie ze nog gaan halen, die Reis en Havenaar kunnen bij lange na niet tippen aan bony.

beetje de pelle van feyenoord.

Vind maher eigenlijk wel meer dan een talent, speelt al 2 jaar constant goed bij AZ. Leider van het elftal, als je dat op (net) 20 jarige leeftijd laat zien ben je voor mij geen talent meer.

Vooral benieuwd wie ze nog gaan halen, die Reis en Havenaar kunnen bij lange na niet tippen aan bony.

beetje de pelle van feyenoord.

Vind maher eigenlijk wel meer dan een talent, speelt al 2 jaar constant goed bij AZ. Leider van het elftal, als je dat op (net) 20 jarige leeftijd laat zien ben je voor mij geen talent meer.
Yep mee eens, zodra Bony er niet was ging gelijk het hele elftal compleet onderuit qua niveau, zelfde verhaal bij Pelle.

Blijft gissen natuurlijk, we zullen het wel zien over een paar weken.

PSV: Team staat beter. Minder ego's. Beter middenveld. En de verdediging kan alleen maar beter worden. Betere trainer. En Maher is een baas.

Ajax: lijkt me duidelijk. Zo lang Eriksen niet weg gaat.

Feyenoord: verandert niets. Blijven matig voetbal spelen.

PSV: Team staat beter. Minder ego's. Beter middenveld. En de verdediging kan alleen maar beter worden. Betere trainer. En Maher is een baas.

Ajax: lijkt me duidelijk. Zo lang Eriksen niet weg gaat.

Feyenoord: verandert niets. Blijven matig voetbal spelen.

Gaat toch tijd kosten voor psv om vastigheden erin te slijpen. En vind jozefzoon ipv lens een zware downgrade. Depay heeft ook potentie maar kan nog niet aan mertens tippen.

Vond ze vorig jaar duidelijk sterker, alleen paar rotte appels in het elftal.

Koeman is nadrukkelijk op zoek naar scorend vermogen om immers en pelle heen, vandaar ook de interesse in Assaidi. En iedereen heeft toch weer een jaartje extra ervaring, daarbij beginnen ze nu eindelijk in de voorbereiding ook met een spits, terwijl we het de afgelopen 2 seizoen moesten doen zonder spits (guidetti, pelle) tot 1 september.

Toen moesten ze na 3 wedstrijden nog beginnen met het speelsysteem, wat veranderde door de gekomen spits.

Maar ach, niets is zo veranderlijk als het voetbal, we gaan het zien.

Ik heb er iig zin an.

Nog mensen die naar de JC schaal gaan?

Siem de jong blijft!

rekik heeft niet veel minder ervaring dan martens indi/janmaat/devrij vorig seizoen hoor? en vond die 3 toch echt goed spelen.

---------- Post toegevoegd 24 July 2013 om 09:33 ----------

Dat moet je ff anders zien.. niet iets byzonders en totaal niets kunnen ( marcelo/bouma/manolev/jorgensen) is nog wel een verschil;p

rekik heeft niet veel minder ervaring dan martens indi/janmaat/devrij vorig seizoen hoor? en vond die 3 toch echt goed spelen.

---------- Post toegevoegd 24 July 2013 om 09:33 ----------

Dat moet je ff anders zien.. niet iets byzonders en totaal niets kunnen ( marcelo/bouma/manolev/jorgensen) is nog wel een verschil;p

13 wedstrijden in 2 seizoenen in de championship, waarvaan de helft invalbeurten in het slot van de wedstrijd, kan je niet vergelijken met een aantal seizoenen eredivisie ervaring.

Terug
Naar boven