XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Lindgren, De Jong en Eriksen op het middenveld tegen AZ. En ook Ooijer in de basis. Jol heeft gister te diep in het glaasje gekeken?:roflol:

Ik hou mn hart vast, als dat maar goed gaat.

ooijer - alderweireld erin graag.
emanuelson - sulejmani erin graag.

gadverdamme.

ooijer - alderweireld erin graag.
emanuelson - sulejmani erin graag.

gadverdamme.

Had liever Emanuelson ipv Anita gezien. En dan Suljemani inderdaad voorin. Verder Enoh, Eriksen en Lindgren op het middenveld(het liefst Bonavacia ipv Lindgren maar goed die zit volgens mij nooit in de selectie; De Zeeuw is lichtgeblesseerd). En Toby ipv Ooijer achterin.

inderdaad Suljemani erin!

wat is ajax slecht ahhaahhhahahahah geen 1 uitgespeelde aanval of schot op doel

ik zeg degradatie

Jezus Jol. Mido pfffffffffff

Dag dag Martin Jol. Wederom faal je.

Laatst bewerkt:
Rijkaard kom er maar in.

ik ben er klaar mee.

er zit gewoon totaal geen spel in..
bah.

En Jol hoeft Ooijer voorlopig ook niet op te stellen, weer rood.

gaat weer goed :D

Die marokkaan pakt weer een kaart. Kijk hem nou kauwgom kauwend om zich heen zwaaien en schreeuwen k*tvent. Gelukkig kan hij wel gewoon meespelen tegen real madrid

Nog 10 minuten speeltijd, yo leef je nog?

Jazeker. Had bij het zien van die opstelling al rekening gehouden met een nederlaag. Je hoeft geen geleerd persoon te zijn om te bedenken dat je met Lindgren, De Jong en Eriksen niet eens van Fc Bal op het Dak 13 zou winnen.

Jol mag oprotten. Ben helemaal klaar met hem. Al is hij dat waarschijnlijk niet met Ajax. Zelfs Jan Wouters heeft meer voetbalverstand.

ik zou het toch eens proberen
mido aanspeelpunt en suarez/el hamdoei erachter vandaan spelen - links of rechts
de jong op de litmanenpositie en urbie en de zeeuw flankerend op links en rechts

lijkt me wel aardig

Terug
Naar boven