XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Hahhaa Damn

Iemand een idee wie dit is..

'Grensoverschrijdend gedrag' prominent clublid leidt tot onrust bij Ajax

Binnen voetbalclub Ajax heerst groeiende onrust over een prominent clublid dat zich zou opdringen aan jonge spelers. De man, die er al tientallen jaren werkt, heeft na een officieel onderzoek van Ajax een kleedkamerverbod gekregen. Bij hem is 'grensoverschrijdend gedrag' vastgesteld. Hij mag geen enkel direct contact meer hebben met spelers of jeugdspelers.
Prominent clublid, zit gelijk in de hoek van Cruijf en Sjaak Swart te denken

Van Praag is gay misschien hem.

heuheuheu

wanneer gaan de transferswindows open?

------- Toegevoegd om 01:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:24 ----------

er worden meerdere namen genoemd voor de positie van rechtsbuiten.... Ola John, Hupperts, Amrabat en Elia zijn namen die de revue passeren momenteel. Maar alleen voor huur want El-Ghazi komt er ook aan. En nu Boilesen terug is kan Blind terug naar het middenveld waar die thuishoort. Voor de rest komt het bij ajax allemaal vanuit de jeugd, de visie van cruyf begint nu al zijn vruchten af te werpen

------- Toegevoegd om 01:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:24 ----------

er worden meerdere namen genoemd voor de positie van rechtsbuiten.... Ola John, Hupperts, Amrabat en Elia zijn namen die de revue passeren momenteel. Maar alleen voor huur want El-Ghazi komt er ook aan. En nu Boilesen terug is kan Blind terug naar het middenveld waar die thuishoort. Voor de rest komt het bij ajax allemaal vanuit de jeugd, de visie van cruyf begint nu al zijn vruchten af te werpen

En zo hoort het vind ik !! eerst eigen jeugd de kans geven en daarna geld uitgeven maar soms vind ik ajax wat teveel bezuinigen op spelers !! wat vaak jammer is zoals nu een scorende spits !! blijkbaar loopt die niet in de jeugd rond anders was die gehaalt waarom dan geen 1 kopen/huren ??

je moet voor de grap eens gaan kijken wat er allemaal klaarstaan vanuit de jeugd dan kom je er al vrij snel achter dat we eigenlijk niks hoeven aan te kopen

edit:

sterker nog ik laat het je gewoon zien:D

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/75940/talenten-in-de-rij-voor-trainingskamp-ticket.html

de talenten die klaarstaan vanuit de A1

en dan komen deze jongens nog op:

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/75967/blik-op-jong-ajax-wat-komt-er-aan.html

als ik dit lees sta ik al te trappelen om te zien wat voor team er over 2 jaar klaarstaat :cool:

Laatst bewerkt:
En zo hoort het vind ik !! eerst eigen jeugd de kans geven en daarna geld uitgeven maar soms vind ik ajax wat teveel bezuinigen op spelers !! wat vaak jammer is zoals nu een scorende spits !! blijkbaar loopt die niet in de jeugd rond anders was die gehaalt waarom dan geen 1 kopen/huren ??

je moet voor de grap eens gaan kijken wat er allemaal klaarstaan vanuit de jeugd dan kom je er al vrij snel achter dat we eigenlijk niks hoeven aan te kopen

edit:

sterker nog ik laat het je gewoon zien:D

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/75940/talenten-in-de-rij-voor-trainingskamp-ticket.html

de talenten die klaarstaan vanuit de A1

en dan komen deze jongens nog op:

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/75967/blik-op-jong-ajax-wat-komt-er-aan.html

als ik dit lees sta ik al te trappelen om te zien wat voor team er over 2 jaar klaarstaat :cool:

Laat ik mijzelf de rol 'advocaat van de duivel' even aanmeten en allereerst vaststellen dat er in de de twee lijstjes die je post geen spits staat. Dat komt omdat er ook geen spits aan zit te komen. Kishna is een absolute topper in wording, maar primair een vleugelspits. Dat hij nu in de A1 spits speelt heeft waarschijnlijk het doel om zijn scorend vermogen te ontwikkelen. Iets vergelijkbaars doen ze ook met Bazoer, de andere topper uit je lijstjes. Dat is van oorsprong een centrale verdediger, die waarschijnlijk het best tot zijn recht komt als verdedigende middenvelder. Hij moet in Jong Ajax echter vaak rechts half spelen, vermoedelijk ten behoeve van zijn voetballend vermogen. Tete is ook een leuke voetballer, maar dan heb je het wel een beetje gehad met de toppers in je lijstje. De rest heeft nog veel te bewijzen.

We hebben een acuut probleem op de vleugels. Fischer al maanden hopeloos uit vorm, of misschien niet zo goed als men dacht. Op dit moment zit daar helemaal niemand daarachter. Anderson mag daar alleen spelen omdat hij nog veel te licht is voor zijn eigen positie op het middenveld. Op rechts is het experiment Bojan mislukt. Die verwacht ik voornamelijk als invaller voor de spits en mogelijk op links te zien. De Sa win je geen Europa League mee en Schöne vult het op zijn eigen manier goed in, maar is geen vleugelspits. Daarom:
... Ik verwacht minimaal de huur een vleugelspits en hoop op een tweede.

Op de spits hebben we ook al een probleem. Siggy en Hoessen voldoen niet. De Jong wel, maar speelt er liever niet en zal waarschijnlijk deze zomer worden verkocht. Bojan is er dan waarschijnlijk niet meer. Dan hou je niemand meer over, tenzij Fisher dan zijn kansen in de spits krijgt. Daar zul je echter niet genoeg aan hebben als je wil overwinteren in de CL. Deze zomer zal er dus een spits bij moeten komen en dat de naam Luuk de Jong de laatste tijd de ronde doet verbaast mij dan ook niets.

Begrijp mij niet verkeerd: ik ben zeer tevreden over het nieuwe beleid en als je Nouri en Cerny uit de B-tjes
in je optelsom meeneemt zit er veel goeds aan te komen. Het is een zegen dat de Boer dit zelf ook ziet, gezien zijn commentaar dat hij nog jaren de hoofdcoach van Ajax wil blijven. We hebben echter nog echter nog een lange weg te gaan en gaten in je selectie dichten met met huur of koop zal de komende jaren nodig blijven. Overmars, over aan jou!

Het beleid staat of valt natuurlijk wel met een goede coach met Ajax achtergrond. Een coach als Martin Jol zou hier absoluut niet meer bij passen.

Nu ik dit zo lees .
Ik heb er echt totaal geen verstand zijn , als ze maar goed zijn ? denk ik dan maar

Ik bedoel ik woon samen met mannen ( en ook een meisje) en die hebben het over niks anders

Maar ajax is echt mn club

Vergeet Ezra Walian niet, hoor ik ook goede verhalen over en nog maar net 16.

Het is allemaal leuk en aardig, maar het zegt niet alles hoe goed ze nu zijn. Dat laatste stapje, continu presteren onder de druk van het 1e, dat kan je bijna niet voorspellen.

True dat. Het omgekeerde is ook waar: Veltman stond in de jeugdopleiding nou niet bepaald bekend als een geweldenaar. Als de technische staf het volste vertrouwen in hem en Denswil hadden gehad, was Van der Hoorn niet als een soort 'verekeringspolis' binnengehaald. Zo zie je maar.

Terug
Naar boven