- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prominent clublid, zit gelijk in de hoek van Cruijf en Sjaak Swart te denken'Grensoverschrijdend gedrag' prominent clublid leidt tot onrust bij Ajax
Binnen voetbalclub Ajax heerst groeiende onrust over een prominent clublid dat zich zou opdringen aan jonge spelers. De man, die er al tientallen jaren werkt, heeft na een officieel onderzoek van Ajax een kleedkamerverbod gekregen. Bij hem is 'grensoverschrijdend gedrag' vastgesteld. Hij mag geen enkel direct contact meer hebben met spelers of jeugdspelers.
ik ben niet z'n zielig figuur die ziektes bij een bepaald verhaal moet halen![]()
Iemand een idee wie dit is..
Prominent clublid, zit gelijk in de hoek van Cruijf en Sjaak Swart te denken
Dan zou het wel al lang naar voren zijn gekomen, niet?
Dan zou het wel al lang naar voren zijn gekomen, niet?

------- Toegevoegd om 01:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:24 ----------
er worden meerdere namen genoemd voor de positie van rechtsbuiten.... Ola John, Hupperts, Amrabat en Elia zijn namen die de revue passeren momenteel. Maar alleen voor huur want El-Ghazi komt er ook aan. En nu Boilesen terug is kan Blind terug naar het middenveld waar die thuishoort. Voor de rest komt het bij ajax allemaal vanuit de jeugd, de visie van cruyf begint nu al zijn vruchten af te werpen

En zo hoort het vind ik !! eerst eigen jeugd de kans geven en daarna geld uitgeven maar soms vind ik ajax wat teveel bezuinigen op spelers !! wat vaak jammer is zoals nu een scorende spits !! blijkbaar loopt die niet in de jeugd rond anders was die gehaalt waarom dan geen 1 kopen/huren ??
je moet voor de grap eens gaan kijken wat er allemaal klaarstaan vanuit de jeugd dan kom je er al vrij snel achter dat we eigenlijk niks hoeven aan te kopen
edit:
sterker nog ik laat het je gewoon zien
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/75940/talenten-in-de-rij-voor-trainingskamp-ticket.html
de talenten die klaarstaan vanuit de A1
en dan komen deze jongens nog op:
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/75967/blik-op-jong-ajax-wat-komt-er-aan.html
als ik dit lees sta ik al te trappelen om te zien wat voor team er over 2 jaar klaarstaat![]()
... Ik verwacht minimaal de huur een vleugelspits en hoop op een tweede.