AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Makkie woensdag, allang gezien.

AJAX waspoeder....

Mooie puntjes weer :thumb:

Ajax-Feyenoord 20-0 20x vd hoorn

Inderdaad, vandaag bewust aan de kant gelaten omdat dit een easy potje was. Ajax zag het ook gewoon als vriendschappelijk potje volgens mij. Woensdag vd Hoorn in de spits.

Ga je woensdag ook?

0-1 Mathijsen 90+4 met een omhaal stijf in het kruis.

Laatst bewerkt:
Ja dat wordt gezellig woensdag. 010-ers tussen het Ajax publiek, zou uitkijken. Want daar wordt zeker rekening mee gehouden ;)

Ja dat wordt gezellig woensdag. 010-ers tussen het Ajax publiek, zou uitkijken. Want daar wordt zeker rekening mee gehouden ;)

Allemaal het resultaat dat de uitsupporters niet meer bij de klassieker mogen komen. Dit is veel gevaarlijker voor de burgemeesters omdat ze geen flauw idee hebben hoeveel er komen en waar ze zitten. Al zal het allemaal wel meevallen, gaat eigenlijk al jaren goed.
Hoop dat die onzin eindelijk eens gaat stoppen, veel betere sfeer met thuis- en uitvak.

----

Laatst bewerkt:
---

Laatst bewerkt:
Allemaal het resultaat dat de uitsupporters niet meer bij de klassieker mogen komen. Dit is veel gevaarlijker voor de burgemeesters omdat ze geen flauw idee hebben hoeveel er komen en waar ze zitten. Al zal het allemaal wel meevallen, gaat eigenlijk al jaren goed.
Hoop dat die onzin eindelijk eens gaat stoppen, veel betere sfeer met thuis- en uitvak.

Klopt. Had ik gister ook een discussie over nog. Lijkt wel alsof ze zitten te wachten op een aanleiding om de 5 jaar lekker te verlengen naar langer. Je kunt veel beter wat spreekkoren en haat over en weer hebben in aparte vakken dan dat het escaleert binnen de vakken.

Klopt. Had ik gister ook een discussie over nog. Lijkt wel alsof ze zitten te wachten op een aanleiding om de 5 jaar lekker te verlengen naar langer. Je kunt veel beter wat spreekkoren en haat over en weer hebben in aparte vakken dan dat het escaleert binnen de vakken.

Zal me niks verbazen als de burgemeesters stiekem hopen dat het woensdag een beetje fout gaat, dan plakken ze er inderdaad weer vijf jaar bij. Kijk voor de grap eens hier, heb vernomen dat de kaarten zijn gewoon te koop zonder enige clubkaart verplichting, alleen de naam van je rekening hoef je op te geven.

Normaal gesproken is men op zijn minst 'bezorgd' en lees je vanalles in de media (waarschijnlijk geïnitieerd vanuit die driehoek om de massa mee te krijgen) als er ook maar het minste vermoeden is en in dit geval heb ik nog geen enkele door 'de driehoek' ge-uitte zorg gehoord.

Heel apart maar eigenlijk ook niet het is voor mij klip en klaar dat men liever geen supporters meer mee heeft. Scheelt tijd, kosten en moeite die ze zichzelf aan doen overigens, men zet liever veel te veel troepen in is mijn praktijkervaring.

Men vergeet dat veel gezeur kan stoppen als de verplichte en vaak onnodige en onmenselijke combi regelingen worden vermenselijkt maar goed, dat is wat dieper in het supporterswereldje.

Terug
Naar boven