Snepke1990
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 630
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wast het vuil van het veld, PSV druipt af
.Ik loop hier ook nog niet lang maar wou het toch zeggen, mooie tweede post.

Inderdaad, vandaag bewust aan de kant gelaten omdat dit een easy potje was. Ajax zag het ook gewoon als vriendschappelijk potje volgens mij. Woensdag vd Hoorn in de spits.
Ga je woensdag ook?
Ja dat wordt gezellig woensdag. 010-ers tussen het Ajax publiek, zou uitkijken. Want daar wordt zeker rekening mee gehouden![]()
Allemaal het resultaat dat de uitsupporters niet meer bij de klassieker mogen komen. Dit is veel gevaarlijker voor de burgemeesters omdat ze geen flauw idee hebben hoeveel er komen en waar ze zitten. Al zal het allemaal wel meevallen, gaat eigenlijk al jaren goed.
Hoop dat die onzin eindelijk eens gaat stoppen, veel betere sfeer met thuis- en uitvak.
Klopt. Had ik gister ook een discussie over nog. Lijkt wel alsof ze zitten te wachten op een aanleiding om de 5 jaar lekker te verlengen naar langer. Je kunt veel beter wat spreekkoren en haat over en weer hebben in aparte vakken dan dat het escaleert binnen de vakken.