- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, maar het boeit niemand een **** wat jij liever hebt mafkees.
Ook gewoon hier in het geweldige AJAX topic blijven posten![]()
er was toch een verliezers(voetbal FAAL) topic aangemaakt ??
Eens,
snap niet wat er nou aan is om in een winner topic te trollen?!
ik ga EricR vragen of hij een topic ban kan krijgen , dit slaat gewoon nergens meer op..dus witte text.

ik heb liever een italiaanse droeft**ter dan een ijslandse . zweedse of een gehuurde troeftoeter zonder enige vorm van uitstraling en klasse - pelle is baas en van de zomer gaat hij verkocht worden ( denk ik )
zal wel per jaar zijn maar dan nog. Pelle was te duur voor feyenoord en zou afgelopen zomer al pleitte zijn gegaan maar werd geblokt door Feyenoord. Hoe zit dat hele verhaal met een eventuele transfer en heb je daar bronnen voor?Wat wil je nou dan? Ga lekker verder met het verbouwen van je huis, kun je misschien ook eens fatsoenlijk gaan trainen.
maat, vraagje... Ik hoorde deze geruchten dus ook van een Feyenoord supporter. Hij beweerde dat Pelle een dik miljoen aan salaris per maand kreegzal wel per jaar zijn maar dan nog. Pelle was te duur voor feyenoord en zou afgelopen zomer al pleitte zijn gegaan maar werd geblokt door Feyenoord. Hoe zit dat hele verhaal met een eventuele transfer en heb je daar bronnen voor?
Hey sjonnie boy, hoe gaat het me je trap renovatie?

Wat vinden jullie van Cillessen tot nu toe? Moet zeggen dat ik hem keepend niet echt top vind. Vermeer is wat dat betreft beter. Alleen met Vermeer is het zo'n paniekerige puinhoop achterin.
Voetbalsupporters op de vuist in het centrum
Vlakbij de Nieuwmarkt zijn supporters van Ajax en Cambuur vanmiddag op de vuist gegaan.
De ME moest ingrijpen met een charge. Tientallen supporters van SC Cambuur kwamen vandaag met de trein vanuit Leeuwarden naar Amsterdam. Met al een paar biertjes op trokken ze naar de Wallen, waar ook fans van Ajax te vinden zijn voor een duel.
Na het incident zijn de supporters van Cambuur door de politie begeleid naar de Arena. 'We voorkomen dat dit nog een keer gebeurt', laat een politiewoordvoerder weten. Er is niemand aangehouden.