AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Misschien beter ja, hij komt hier toch alleen maar om te trollen, dus wat dat betreft draagt hij niets bij.

Ja, maar het boeit niemand een **** wat jij liever hebt mafkees.

:roflol::roflol::roflol:

Ook gewoon hier in het geweldige AJAX topic blijven posten ???
er was toch een verliezers(voetbal FAAL) topic aangemaakt ??

Eens,
snap niet wat er nou aan is om in een winner topic te trollen?!
ik ga EricR vragen of hij een topic ban kan krijgen , dit slaat gewoon nergens meer op..dus witte text.

jullie hebben ook wel gelijk - ik gebruik wel hele nare intimiderende teksten vol met ajax-haat erin zeg :)
ik begrijp dat jullie liever onderling praten hoe geweldig ajax wel niet - eric aub kom maar met die ban want het is allemaal zo verschrikkelijk wat ik schrijf :)

ps wat zei nog niet zo lang geleden deihard c 1000 - zonder johnny boy is dit topic niet veel meer waard - so be it

Wat wil je nou dan? Ga lekker verder met het verbouwen van je huis, kun je misschien ook eens fatsoenlijk gaan trainen.

ik heb liever een italiaanse droeft**ter dan een ijslandse . zweedse of een gehuurde troeftoeter zonder enige vorm van uitstraling en klasse - pelle is baas en van de zomer gaat hij verkocht worden ( denk ik )

maat, vraagje... Ik hoorde deze geruchten dus ook van een Feyenoord supporter. Hij beweerde dat Pelle een dik miljoen aan salaris per maand kreeg :eek: zal wel per jaar zijn maar dan nog. Pelle was te duur voor feyenoord en zou afgelopen zomer al pleitte zijn gegaan maar werd geblokt door Feyenoord. Hoe zit dat hele verhaal met een eventuele transfer en heb je daar bronnen voor?

Hey sjonnie boy, hoe gaat het me je trap renovatie?

Wat wil je nou dan? Ga lekker verder met het verbouwen van je huis, kun je misschien ook eens fatsoenlijk gaan trainen.

:D

maat, vraagje... Ik hoorde deze geruchten dus ook van een Feyenoord supporter. Hij beweerde dat Pelle een dik miljoen aan salaris per maand kreeg :eek: zal wel per jaar zijn maar dan nog. Pelle was te duur voor feyenoord en zou afgelopen zomer al pleitte zijn gegaan maar werd geblokt door Feyenoord. Hoe zit dat hele verhaal met een eventuele transfer en heb je daar bronnen voor?

pelle verdiend een miljoen per jaar - feyenoord had/heeft titelaspiraties die alweer in de ijskast vandaar de blokkade ten aanzien van verkoop

Hey sjonnie boy, hoe gaat het me je trap renovatie?

goed man :)

Eigenlijk (om maar eerlijk te zijn) vind ik het vermakelijk en gewoon leuk dat je zo af en toe langskomt hoor :)
maar volgens mij heb ik dat al is gemeld...

Het terug trollen werkte niet echt :P

sporty ray om dit te vermelden

Wat vinden jullie van Cillessen tot nu toe? Moet zeggen dat ik hem keepend niet echt top vind. Vermeer is wat dat betreft beter. Alleen met Vermeer is het zo'n paniekerige puinhoop achterin.

Wat vinden jullie van Cillessen tot nu toe? Moet zeggen dat ik hem keepend niet echt top vind. Vermeer is wat dat betreft beter. Alleen met Vermeer is het zo'n paniekerige puinhoop achterin.

ik vind het helemaal een puinhoop achterin. wees nou eerlijk ze spelen geen goed voetbal. Ze spelen wel constant heb ze maar 1 keer goed zien spelen dit seizoen en dat was tegen barca.

maar fijn nog 7 wedstrijden te gaan met 8 punten voorsprong kan het haast niet mis gaan.

Gefeliciteerd Daley Blind....
en succes mannen...

jammer weer dit

Voetbalsupporters op de vuist in het centrum

Vlakbij de Nieuwmarkt zijn supporters van Ajax en Cambuur vanmiddag op de vuist gegaan.
De ME moest ingrijpen met een charge. Tientallen supporters van SC Cambuur kwamen vandaag met de trein vanuit Leeuwarden naar Amsterdam. Met al een paar biertjes op trokken ze naar de Wallen, waar ook fans van Ajax te vinden zijn voor een duel.

Na het incident zijn de supporters van Cambuur door de politie begeleid naar de Arena. 'We voorkomen dat dit nog een keer gebeurt', laat een politiewoordvoerder weten. Er is niemand aangehouden.

1-0.

Weer even Te snel denk ik...
en JA hoor 1-1 t*ring t*fus..............

excuses voor mijn Frans..........

Laatst bewerkt:
fokkin waardeloos dit, 1e helft werd er veel te nonchalant gespeeld. Daar had je het verschil al moeten maken door er 2-0 of 3-0 van te maken maar het hele elftal was aan het rondtikken alsof het een dinsdagochtendtraining was. De 2e helft werd wel goed gespeeld, goede druk naar voren en veel kansen gecreëerd maar dan wil die bal er gewoon niet in. K*t maar niet hopeloos ofzo, we staan nog steeds 5 punten los op de nr 2.

6 punten :)
geen zorgen nog...

heel zuur

Nice.

Cambuur! :D
Ajax zal toch wel kampioen worden, maar toch, ze spelen echt slecht dit seizoen zeg, niet te pruimen eigenlijk die nederlandse competitie.

Terug
Naar boven