MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Nee de echt goede wedstrijden zijn wel heel schaars, vooral in de competitie..

Dat zegt de Boer zelf ook toch ? Het ontbreekt aan echt top talent om echt vette wedstrijden neer te zetten zoals de Boer dat ook graag wilt zien.

Dan moet het maar 'degelijk' en eerlijk gezegd vind ik het wel best. Het is wachten op een betere lichting of dat spelers zich verrassend ontwikkelen.

Ik hoop dat volgend jaar twee goede aankopen worden gedaan, dan maar wat duurder.

120 miljoen op de bank en een bagger elftal.

De Jong komt wel steeds met zaad uitspraken na de wedstrijd. Veltbaas zegt gewoon waar het op neerkomt. We worden hopelijk voor de 4e keer kampioen. Maar bij elk kampioenschap heb ik toch een naar smaakje. Het is niet dat AJAX continu goed speelde.
Hopelijk volgend jaar beter. Idd veel poep op de bank. Wordt tijd voor gerichte versterkingen.

Hoe denken jullie over het gerucht dat Ajax Fisher heeft aangeboden aan Liverpool ivm Kishna nu in Ajax 1 speelt en Fisher 'overbodig' zou zijn.
Persoonlijk zou ik het niet echt begrijpen, of er moet een bedrag aangeboden worden wat echt niet te weigeren valt.

Hoe denken jullie over het gerucht dat Ajax Fisher heeft aangeboden aan Liverpool ivm Kishna nu in Ajax 1 speelt en Fisher 'overbodig' zou zijn.
Persoonlijk zou ik het niet echt begrijpen, of er moet een bedrag aangeboden worden wat echt niet te weigeren valt.

Kishna is spits of hij speelt op rechts.
Fisher, Anderssen en Meleg van supertalent naar niks. Onbegrijpelijk

Kishna is spits of hij speelt op rechts.
Fisher, Anderssen en Meleg van supertalent naar niks. Onbegrijpelijk

Zijn dit alle 3 ook niet aanvallende middenvelders die op links en rechts neergezet worden? Leuk al die toptalenten op 10 maar als je dan niet met een echte 10 speelt, tja.

Ik lees op via dat Zivkovic van FC Groningen op het punt zou staan bij Ajax te tekenen. Meningen?

Ik lees op via dat Zivkovic van FC Groningen op het punt zou staan bij Ajax te tekenen. Meningen?

Bij mijn cluppie nog lang geen vaste waarde. Ik zou hem eerst nog een jaartje bij Groningen laten rijpen, maar dat is mijn mening. Denk niet dat het vlpg de volgende Robben wordt, maar het kan snel gaan.

gelul, die geruchten gaan al langer maar komen allemaal vanuit de Engelse pers. Fischer is niet overbodig nu Kishna er staat, het zou alleen maar de competitie op die positie vergroten en een extra man creëren in de aanval. Dat zou juist in het voordeel van Fischer moeten gaan werken want die was lange tijd te zeker van een basisplaats.

Fisher, Anderssen en Meleg van supertalent naar niks.

Meleg presteert uitstekend in Jong Ajax en heeft nog maar net zijn debuut gemaakt, zeker een om in de gaten te houden. Andersen komt eraan, hij schommelt wat heen en weer tussen ajax 1 en jong ajax maar dat heeft te maken met de overbezette positie waar die op speelt. Er gaan geruchten dat Andersen een jaar aan heerenveen wordt verhuurd omdat ajax hem nog lang niet kwijt wil maar geen minuten kan garanderen.

de scoutafdeling van Ajax heeft wel heel veel vertrouwen in hem want ze hebben naar verluidt 3,5 miljoen euro geboden voor zijn transfer. Schijnt wel een voetballer te zijn met chirurgische precisie

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/77586/profiel-aanwinst-zivkovic.html

Frank is geblesseerd geraakt...
[Link niet meer beschikbaar]

En hoe :roflol::o

Wat een knullige manier zeg.

Weer 1 punt uitgelopen! WZAWZDB!!

Zo kan je het ook bekijken :D
maar we hadden er nog beter voor kunnen staan en erg jammer van Siem, ik hoop dat het meevalt voor hem..

Haha was wel weer slecht. Om te schamen.

nu kan de boer de jong tenminste niet meer opstellen..... speelt al weken belabberd

Terug
Naar boven