Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Vermeer naar Rotjeknor was de domste zet de afgelopen paar jaar. Boer terughalen voor meer geld dan waar je Vermeer voor hebt verkocht is misschien nog wel achterlijker. Je verzwakt jezelf dus financieel, sportief en daar nog bij op versterk je een concurrent ontzettend daar Vermeer echt een heel goede keeper is.

Ook lachen vond ik de reden om Sinkgraven niet te halen. Die is nog maar 19 en te jong. Maar wel een 12-jarige Bazoer als reserve CVM zien. Idioten.

Laten we al dat geld maar lekker op de bank houden.... schijtzooi!

Vermeer naar Rotjeknor was de domste zet de afgelopen paar jaar. Boer terughalen voor meer geld dan waar je Vermeer voor hebt verkocht is misschien nog wel achterlijker. Je verzwakt jezelf dus financieel, sportief en daar nog bij op versterk je een concurrent ontzettend daar Vermeer echt een heel goede keeper is.

Ook lachen vond ik de reden om Sinkgraven niet te halen. Die is nog maar 19 en te jong. Maar wel een 12-jarige Bazoer als reserve CVM zien. Idioten.

Ajax heeft van het begin aangegeven dat ze Vermeer een transfer gunden (mede door zo'n instelling) en niet moeilijk zouden doen over de transfersom. Dan vind ik het niet zo gek dat als Fey komt (wat je toch niet echt een concurrent kunt noemen) dat ze 'm laten gaan.

Vergelijking Sinkgraven Bazoer volg ik niks van. Voor Bazoer is alleen opleidingsgeld betaald, Sinkgraven heeft gewoon een contract.

Dit wordt een vreemd jaar, heb ik zo..

Dit wordt een vreemd jaar, heb ik zo..

idd raytje - een zwarte panter in de kuip - persoonlijk had ik altijd een zwak voor vermeer - gewoon een goeie atletische keeper - beter als mulder die gewoon te weinig progressie maakt de afgelopen tijd/jaren
+ ook geen puntenpakker - we gaan het zien - zeer verrassende move - ik hoop echt dat hij het red en zich niet gaat storen aan die horde idioten die erbij ons rondlopen

Ben benieuwd naar dit seizoen, de selectie is tot nu toe maar matig. Had verwacht dat ze zeker een a twee ervaren spelers zouden halen deze transferperiode.
Lijkt wel of de Daley verkocht hebben zonder een Plan B te bedenken.

De laatste geruchten zijn iig Davy Propper, Hedwiges Maduro, Marko Vejinovic en Niki Zimling

Maar de technisch directeur van Vitesse meldt dat er geen transfers meer komen de laatste dag.

Beetje vreemd dat er gemeld wordt dat Ajax achter drie spelers (Veijnovic, Propper, Van Ginkel) van Vitesse/Chelsea aangaat.

Er bleek altijd genoeg interesse te zijn geweest voor Vermeer, en hem dan aanbieden bij Feyenoord ga ik nooit begrijpen.
Zoals Frank zei zelf ook al dat hij het snapt dat je een sterke concurrent sterker wilt maken.

Je denkt toch niet echt dat Ajax hem heeft aangeboden aan Feyenoord.

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

Is natuurlijk niet de reden... Sinkgraven heeft in Heerenveen een basisplaats. Bij ons zou hij de concurrentie aan moeten gaan met een dozijn andere spelers.

Vermeer is wel een flinke verbetering tov Mulder. Ik ben er blij mee. :)

Ben benieuwd naar dit seizoen, de selectie is tot nu toe maar matig. Had verwacht dat ze zeker een a twee ervaren spelers zouden halen deze transferperiode.
Lijkt wel of de Daley verkocht hebben zonder een Plan B te bedenken.

Viergever.

Zimling! #5opeenrij, #2erondeCL!

hebben jullie geen jeugd ? en dan niet al die gekochte jeugdspelers die er nu rondlopen

Jawel, ze spelen bij Feyenoord.

Idd , daar zeg je wat - heeft zo moeten zijn

Zimling, net de topper waar Ajax naar opzoek was.

Messi Messi zimling komt eraan

Terug
Naar boven