Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Jammer, het is graag of niet.. Benieuwd of er nog andere opties zijn voor in de spits. Zou bijvoorbeeld graag Lens zien komen, maar die zal waarschijnlijk ook onhaalbaar zijn.

Wat een gedoe met de oto i,
had ik zo ook wel kunnen vertellen dat deze man dat niet doet..

Jammer maar terecht dat hij niet komt. Geen voetballer is groter dan Ajax. Benieuwd wie Ajax nu uit de hoge hoed tovert. Persoonlijk zou ik Bas Dost wel graag willen zien komen.

Ik mag hopen dat Marcie wat mooiers uit de hoge hoed tovert dan Bas Dost.

Die overschat zichzelf ernstig.

plan B al gehoord?

frank heeft aangegeven op de persconferentie vanmiddag dat als sigthorsson niet vertrekt er geen nieuwe spits wordt aangetrokken. De knuppel die vorig jaar nauwelijks tot scoren kwam wordt nu de nr 1 spits van ajax.

zeg maar doei CL en hallo EL want dat gaat het met hem in de spits echt niet worden

plan B al gehoord?

frank heeft aangegeven op de persconferentie vanmiddag dat als sigthorsson niet vertrekt er geen nieuwe spits wordt aangetrokken. De knuppel die vorig jaar nauwelijks tot scoren kwam wordt nu de nr 1 spits van ajax.

zeg maar doei CL en hallo EL want dat gaat het met hem in de spits echt niet worden

Kennen ze net zo goed eto'o afwachten...

:roflol: Weer niet te filmen.. Wel mooie affiches, ook leuk voor Suarez en Ibra.

Laatst bewerkt:
AS Roma erbij en het feest is compleet :(

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

APOEL Nicosia, moet te kloppen zijn.

Wel weer een typische loting inderdaad.

weer een jaar Europa league

ach jah, gelukkig hebben we sigthorsson

Blind voor 18 miljoen naar Manchester United, hopelijk halen ze de andere Daley (Sinkgraven) als vervanger.

Gaat lekker

Terug
Naar boven