AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

@The Rock

Moet luis dan niet voor volgende week woensdag zijn verkocht?
(aangenomenn dat we natuurlijk winnen van Dynomo Kiev)

Morgen speelt Ajax natuurlijk al Champions League. Als Suarez mee doet dan zal hij in ieder geval een stuk minder interessant zijn, mits we winnen. Ik weet niet precies wat de regels zijn. Suarez heeft natuurlijk tegen PAOK ook al meegespeeld. Als Ajax verliest maakt het niets uit, maar als Ajax wint zullen clubs in ieder geval geen grote sommen geld gaan neerleggen voor hem.

Morgen speelt Ajax natuurlijk al Champions League. Als Suarez mee doet dan zal hij in ieder geval een stuk minder interessant zijn, mits we winnen. Ik weet niet precies wat de regels zijn. Suarez heeft natuurlijk tegen PAOK ook al meegespeeld. Als Ajax verliest maakt het niets uit, maar als Ajax wint zullen clubs in ieder geval geen grote sommen geld gaan neerleggen voor hem.

Voorronde CL. Ik meen dat het pas geld als Ajax echt geplaatst is.

Als Ajax zich niet kwalificeert voor het hoofdtoernooi zal Suarez, of hij nu speelt of niet, CL kunnen spelen voor een andere club.

Vanavond een belangrijke avond boys.

Ik heb een goed gevoel over een goede afloop.

Lets go Joden lets go!

Dit is mijn club, mijn ideaal!

Vanavond jongens.

1-2

Ik denk een 2-1 verlies maar dat is toch een redelijke uitgangspositie.

Zou wel leuk zijn weer een keer 2 Nederlandse clubs in de CL.

Het gevaar vanavond is alleen de omschakeling. De afgelopen wedstrijden was dat bij ajax niet best. Wat ik begrijp is dat kiev daar wel dodelijk in is met counters.

Maar ik ben ook erg benieuwd hoe het vanavond samen gaat met het duo elham/suarez. Wordt het een dodelijk koppen of word het een koppel wat niet samen gaat.

---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Overigens nog een interessant artikel op afca.nl

[Link niet meer beschikbaar]

Waarom is iedereen zo bang voor Kiev. Hoeveel mensen kunnen 2,3 noemenswaardige spelers opnoemen. Notering is zelfs 3,50 voor Ajax.

0-3

kiev altijd lastig hoor, zeker uit

gerson magrao zal voor een deceptie zorgen

1-2 met 2 goals van Siem.

Vanavond even Shevchenko en Milvesky echt laten zien wat voetballen is! Het gaat denk ik 0-2 worden.

Dat is geen haat. Het beste is dat Ajax doorgaat. Maar ik zeg dat ze het moeilijk krijgen.

Wie is er trouwens nog meer bij volgende week, en welk vak?

Verkapte kijk mij eens naar de return gaan post:p

Ik denk 3-1 kiev

Vanavond het eerste optreden van het toekomstige koningskoppel Mournir - Luis. Ben eens benieuwd.

Geen Toby. Verassing.

Terug
Naar boven