Jeffrey93
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de ridder komt ook nog hoor, kampioenschap is niet in gevaar
Bedroevend.. in hoeverre je die site nog serieus neemt dan.Nieuws
Een leuk dagje naar Gent?
Op de website van KAA Gent stond het volgende vermeld:
Europa League Playoff
KAA Gent - Feyenoord (26/08)
De vrije verkoop van tickets start op vrijdag 20/08/2010 om 10u00
De kaarten zullen dus in de vrije verkoop gaan. Reden voor ons om deze wedstrijd massaal te bezoeken. Er is dan ook besloten dat er op de 26ste een grote groep Ajacieden zal afreizen om onze oude bondgenoot AA Gent te helpen tegen de havenslaven.
www.afca.nl
Bedroevend.. in hoeverre je die site nog serieus neemt dan.
Als er wat te rellen valt zullen ze het niet laten.
Hahah.. ja en 25-4-2010 zouden ze die 'kankerstad' plat maken.. nou ik heb geen ajacied gezien in Rotterdam hoorAltijd moeten ze het weer verzieken..door die grote praatjes ons weer proberen een buscombi aan te naaien zeker.
Andre Ooijer. asjeblieft zeg.
En ik denk dat Suarez nog weg gaat.
Wat moet je anders met Mido, Hammie en straks misschien ook nog de Ridder.
Mounir - Mido - Suarez kan. Maar waar komt de Ridder dan, en waar komt Emanuelson?
Lijkt mij trouwens ook niet heel verstandig deze 3 spelers tegelijk in de aanval. Het zijn eigenlijk centrumspitsen, dus zullen wel veel naar binnen komen.
El Hamdaoui kan ook op 10 spelen.(Hij is meer een nr 10 dan een nr 9)
Maar dan wordt het een beetje te aanvallend. Maar dat lijkt me wel tot de mogelijkheden te behoren. In het kampioensjaar bij AZ speelde hij ook om Ari heen.
En wat ga je dan met de Jong doen? Als je eventueel Mounir op 10 zou zetten.
Op de bank zetten. Veel doelpunten gemaakt na de winterstop. Maar echt gecharmeerd ben ik nog steeds niet van hem. Ajax heeft een nr 10 nodig met snelheid en veel techniek. Iemand die de lijnen kan uitzetten. Iemand die heerst in zijn aanwezigheid. Dan denk je natuurlijk aan mensen als Litmanen, Vd Vaart, Sneijder. Dat zijn 3 grote nummers 10 in 16 jaar tijd. Dus waarschijnlijk wordt het nog even wachten op een speler van dat kaliber![]()
Ik denk dat in de loop van dit jaar Eriksen de 10 van Ajax gaat worden. De Jong komt met El Hamdaoui voor hem niet uit de verf. Eriksen is als echte 10 veel beter. De Jong speelde alleen goed omdat Pantelic ruimte voor hem maakte. El Hamdaoui zal dat veel minder doen.
Ik hoop eigenlijk dat Jol in ziet dat we voetballend elk team in de eredivisie de baas kunnen en dus met de Jong en Eriksen op het middenveld gaat spelen, en dan 1 controleur er bij in plaats van 2.
Niet mee eens hiermee. Ploegen de baas zijn met De Jong en Eriksen? Dat meen je toch niet? Kijk hoe het middenveld overlopen werd met deze 2 tegen Twente, PAOK en bij vlagen tegen Groningen. Er zit totaal geen 'voetbal' in de Jong. Oke hij heeft een paar leuke doelpunten gemaakt. Maar De Jong is niet iemand, met een mooie passeerbeweging. Of iemand die mooie combinaties kan maken met de spitsen. En fysiek vind ik hem gewoon erg waardeloos.
En Eriksen vind ik op dit moment nog steeds overhyped. Als je ziet hoe een jongen als Cabral bij Feyenoord debuteert. Met zoveel inzet en passie heb ik Eriksen nog niet zien spelen. Hij is juist de man aan wie ik me altijd mateloos erger. Ballen die hij verkeerd geeft of niet aankomen.
Ik hoop dat Enoh en de Zeeuw de controleurs blijven. Dan kan je juist alle teams de baas in de Eredivisie. Zoals ook in de 2e seizoenshelft. En al helemaal wetende dat je Suarez en El hamdaoui voorin hebt. Die goal gaat er dus gewoon altijd en overal komen, tegen wie je ook speelt. Maar Jol kennende kan hij er best eens voor kiezen om met Eriksen en De Jong te spelen op het middenveld maar dan kan je er geld op zetten dat je geen enkele sterke uitwedstrijd gaat winnen. En in de winter weer eens kan fluiten naar het kampioenschap, omdat je 12 punten achterstaat.