Fitness Seller

Aftakeling aas-sectie

Status
Niet open voor verdere reacties.
De verantwoordelijkheid ligt uiteindelijk bij de gebruiker zelf.
Vooral in deze tijd van het jaar plempen noobs hier maar een topic neer met de meest onzinnige vragen, daarbij ook niet gehinderd door enige kennis van zaken.
Men neemt meestal niet eens de moeite om zelf wat research te doen en is beledigd als er niet direct pasklare adviezen worden gegeven.
Wat ik zeggen wil is dat het uiteindelijk aan diegene zelf is om een advies wel of niet op te volgen en dat als je over enige kennis van zaken bezit je een advies wel op z'n waarde kan schatten.

sorry dacht dat we het hadden over mensen die geen verstand hadden en/of beginnelingen waren....

Daling van het niveau in de AAS sectie is iets waar al altijd over geklaagd is en wordt.

Er zijn nu indd een paar ervaren rotten weg, maar ik heb ook al gezien dat er nu meer ruimte komt voor nieuwe ideeën die vroeger meteen onterecht afgeketst werden door de gerespecteerde leden. Bvb AAS subq injecteren...

Goed dat je dit ook onder de aandacht brengt. Vroeger was idd niet alles beter. Toen ik net begon met me inlezen (de tijd dat grote muis nog actief mod was en krieltje een speciale positie had) en af en toe een vraag stelde werd ik direct afgemaakt door de harde kern van toen.

Wat vroeger ook vaak voorkwam was dat gebruiker x iemand advies gaf en die doorvraagt naar meer en andere input uit een ander perspectief. Gebruiker x hele lange tenen had. Hij vond dat als je van zijne hoogheid.....advies kreeg je dat blindelings moest volgen. Als ik een advies geef en merk dat het exclusief van mij komt dat vraag ik om input van anderen. Juist omdat ik niet wil dat iemand mij blind volgt maar meerdere meningen hoort en vooral zelf nadenkt. Dit zie ik als groot verschil met hoe het vroeger was.

Ik vind het heel positief dat enkele leden dingen aan de kaak stellen die heel lang vaste waarden waren. Kan best dat ze dat nog steeds zijn maar heel vaak als ik dan onderbouwing zoek kan ik het niet vinden. Achter heel veel uitroeptekens in deze sectie kan je een ? plaatsen. En nu is er een sfeer dat dit kan.

De sectie heeft echt veel slechtere tijden gekent jongens, het niveau is nu niet dusdanig laag in vergelijking met een aantal jaar geleden.

Deze kids hebben de juiste informatie, het juiste advies en sturing nodig wat betreft voeding, training, rust etc.
Later moet er eventueel pas gekeken worden naar supplementen en zodra dat allemaal optimaal is moet er pas gekeken worden naar verdere mogelijkheden.

AAS gebruiken met weinig/tijdlijk resultaat, die zo weer verdwijnt wanneer er gestopt word (en een slechte basis) is frustrerend, zonde van het geld en werkt alleen maar misbruik in de hand.

Deze redenatie heeft tot gevolg dat men iemand die om advies vraagt ook als een kind behandelen. Lijkt tegenwoordig wel dat je eerst examen moet doen en een voedingsschema en trainingsschema moet overleggen. Sorry ik ga er vanuit dat het geen kids zijn! Sturing klinkt als betutteling en paternalisme. Adviesvragers hebben al ouders en geen behoeften aan mensen die die rol opzich nemen in de AAS sectie.

Nogmaals; AAS zijn medicijnen waarvoor een dokters voorschrift nodig is en die middelen gebruiken wij in hogere doseringen dan de doktoren. Dat behoor je te weten en je altijd te beseffen nog voor je je gaat inlezen!! Als iemand begint met ik wil kuren en ik wil het zo en zo doen......dan is het toch logisch dat ik ze als volwassenen beschouw. Er zijn sticky's zat over het belang van goede voeding en een basis hebben voor je aan AAS begint. Mag er toch vanuit gaan dat iemand kan lezen ??? Dan ga ik toch niet zeiken over voeding of stats? Dat doe ik dus alleen als iemand er specifiek om vraagt en zo hoort het ook te zijn. Sturing en bemoeiallen doe je met kinderen en die horen in deze sectie helemaal niet te zijn.

Doorsturen naar de juiste sectie met minimale uitleg erbij van hoe en/of waarom is wat anders dan betuttelen of de rol van ouders op je willen nemen.
Heeft meer te maken met het juiste advies willen geven aan de betreffende persoon en die plank sla je dan compleet mis als je iedereen over één kam scheert.

ik steek mijn tijd liever in iemand advies geven dan dit soort klaagtopics aanmaken. Opvallend ook dat altijd anderen iets moeten doen, een ervaren sectie aanmaken, restricties opleggen......hou toch op met dat gewijs naar anderen. Wat ga je er zelf aan doen, pumped? (ik voel mezelf trouwens totaal niet aangesproken als onervaren die te pas en onpas helpt.)

en ervaren mensen terug.... Denk aan seeker, lean, krieltje, myinjector, porterhouse (die ook steeds minder aanwezig is) geldt ook voor getbigxxl. Dat wil ik ook wel maar dat ze weg zijn heeft er niet zoveel mee te maken dat de sectie anders oet worden ingericht maar vooral dat het een kwestie wordt van alleen maar info geven en zelf niks leren meer in de sectie. Ik ben erg blij met de paar mensen die af en toe iets posten waar ik wat van leer of dingen aan de kaak stellen die altijd aangenomen werden. Als voorbeeld laatst dat aromasin je cortisol laat zakken. Dat was algemeen aangenomen maar als je zoekt naar aanleiding van iemand die kritisch is, is dat niet duidelijk. Als ik voor mezelf spreek zijn dat soort momenten de moeite waard om een kijkje in de aas sectie te blijven nemen.

Mijn grootste ergernis is niet beginnelingen met domme vragen maar mensen met een gebrek aan aandacht die troll topics openmaken. Heel vaak reageer ik niet meer omdat ik denk dat is toch weer in de maling genomen wordt. Daarnaast erger ik me aan handhaving van regels zoals druggebruik in deze sectie en onduidelijkheden over het noemen van ug namen, dat mag allemaal opeens. Die onduidelijkheden vind ik irritant.

+1 ;)

Ach pumped...net 3 maandjes 21. Hoop kritiek op een sectie maar heb je wel eens naar je eigen inbreng op het forum gekeken? Moet je voor de grap eens doen..Maar je mag eindelijk ook gaan adviseren hier dus als jij nou eens het voortouw neemt dan gaan misschien weer andere leden dat goede voorbeeld opvolgen. Verbeter de wereld en begin bij jezelf zou ik zeggen.

Edit..lees zelf ook niet alles meer hier maar probeer het wel bij te houden, ug namen noemen mag nog steeds niet in dit gedeelte van de sectie. Dit als reactie op iemand wat ik hier las. Dus als je zoiets tegenkomt dan kan natuurlijk de rapporteer knop gebruikt worden en dan verwijderen we het.

Jullie moeten gewoon allemaal naar mij luisteren dan weet je dat je goed zit :thumbs:

Juist

Topic is al locked maar toch even een reactie.

Om de zoveel tijd komt er wel eens iemand langs die vraagt om meer 'restricties'. Dit is niet de juiste oplossing voor om het even welk probleem. Je bereikt geen beter forum of betere discussie door minder vrijheid en meer regulering in te voeren. Hoe je dit wel bereikt, is door zelf de eerste stap te zetten en jouw goed onderbouwde mening in de discussie te brengen.

Dus laten we dit vooral proberen en iedereen de kans geven om bij te dragen aan deze sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven