Utrechter
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 60
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daling van het niveau in de AAS sectie is iets waar al altijd over geklaagd is en wordt.
Er zijn nu indd een paar ervaren rotten weg, maar ik heb ook al gezien dat er nu meer ruimte komt voor nieuwe ideeën die vroeger meteen onterecht afgeketst werden door de gerespecteerde leden. Bvb AAS subq injecteren...
Deze kids hebben de juiste informatie, het juiste advies en sturing nodig wat betreft voeding, training, rust etc.
Later moet er eventueel pas gekeken worden naar supplementen en zodra dat allemaal optimaal is moet er pas gekeken worden naar verdere mogelijkheden.
AAS gebruiken met weinig/tijdlijk resultaat, die zo weer verdwijnt wanneer er gestopt word (en een slechte basis) is frustrerend, zonde van het geld en werkt alleen maar misbruik in de hand.
Dan ga ik toch niet zeiken over voeding of stats? Dat doe ik dus alleen als iemand er specifiek om vraagt en zo hoort het ook te zijn. Sturing en bemoeiallen doe je met kinderen en die horen in deze sectie helemaal niet te zijn.ik steek mijn tijd liever in iemand advies geven dan dit soort klaagtopics aanmaken. Opvallend ook dat altijd anderen iets moeten doen, een ervaren sectie aanmaken, restricties opleggen......hou toch op met dat gewijs naar anderen. Wat ga je er zelf aan doen, pumped? (ik voel mezelf trouwens totaal niet aangesproken als onervaren die te pas en onpas helpt.)
en ervaren mensen terug.... Denk aan seeker, lean, krieltje, myinjector, porterhouse (die ook steeds minder aanwezig is) geldt ook voor getbigxxl. Dat wil ik ook wel maar dat ze weg zijn heeft er niet zoveel mee te maken dat de sectie anders oet worden ingericht maar vooral dat het een kwestie wordt van alleen maar info geven en zelf niks leren meer in de sectie. Ik ben erg blij met de paar mensen die af en toe iets posten waar ik wat van leer of dingen aan de kaak stellen die altijd aangenomen werden. Als voorbeeld laatst dat aromasin je cortisol laat zakken. Dat was algemeen aangenomen maar als je zoekt naar aanleiding van iemand die kritisch is, is dat niet duidelijk. Als ik voor mezelf spreek zijn dat soort momenten de moeite waard om een kijkje in de aas sectie te blijven nemen.
Mijn grootste ergernis is niet beginnelingen met domme vragen maar mensen met een gebrek aan aandacht die troll topics openmaken. Heel vaak reageer ik niet meer omdat ik denk dat is toch weer in de maling genomen wordt. Daarnaast erger ik me aan handhaving van regels zoals druggebruik in deze sectie en onduidelijkheden over het noemen van ug namen, dat mag allemaal opeens. Die onduidelijkheden vind ik irritant.

Jullie moeten gewoon allemaal naar mij luisteren dan weet je dat je goed zit![]()

Jullie moeten gewoon allemaal naar mij luisteren dan weet je dat je goed zit![]()