AndroidHealthClinic

AAS bij onervaren gebruikers

Dit lijkt me geen goed plan, want zo kunnen mensen die wel willen weten hoe ze het beste kunnen kuren, maar hier op DBB niet vaak posten, geen advies vragen.

Aan de andere kant filter je wel die figuren eruit die ff snel een accountje aanmaken om het zoveelste winny topic aan te maken.
Kwestie van afwegen denk ik.
Buiten dat zie ik kwa moderatie niet veel veranderen op korte termijn.

Misschien moet er gewoon een duidelijke FAQ komen waar ook 'standaard' kuurtjes voor beginners in staan en antwoorden op de meestbiedende vragen..

Wat weerhoud je? ;)

Staan ook behoorlijk wat fouten in, alleen al de halfwaardetijden.

Nog geen tijd gehad om naar de Apple store te gaan in Amsterdam :o

Moet het eigenlijk wel doen, heb voor school laptop nodig dus als ik vrijgesproken wordt valt dat gewoon onder materiële schade geleden door deze zaak :roflol: . Brb retina MacBook halen.

de helft vd mensen die kuren weten totaal niet waar ze mee bezig zijn. Daarmee bedoel ik voor grotendeels de mensen die nieteens op dbb zitten maar via de gym een kuurtje regelen bij een "kennis". Hahaha die doen maar wat in de meeste gevallen. Hilarisch met de rug vol puisten en een giga vochtkop.
Dat hebben helaas ook de mensen die er wel voorzichtig mee om gaan en er veel van af weten.
Tegen een vochtkop en puisten is helaas weinig te doen. Kuur ik bvb alleen al met 500mg test E en dan
zie je mijn kop net een rode biet worden. Ik kan er dan van alles bij nemen zoals proviron of
nolvadex het vocht blijft. Gelukkig nooit last van puisten.

Terug
Naar boven