AndroidHealthClinic

AAS bij onervaren gebruikers

als je wat meer kilo's op je chest hebt snap je wel wie bartje is, en pas op met wat je zegt jongen.
Ruud woont ook in West-Vlaanderen, en ja: dit is een bedreiging.

Groetjes Joopie (zoon van bartje)

xxx

Heb ruud een pm gestuurd, hij gaat uitzoeken wie je bent, pas maar op main

Groetjes joopiestiwazzenbartje

Ik wil hier geen vuurtjes stoken en/of oude koeien uit de gracht halen.
Maar heb een paar "gouden" quotes van jou uit 1 van mijn topic gehaald.

Maar als je begint over dat iemand anders zich tegenspreekt, jij spreekt jezelf in bijna elke post tegen.

Zware backfire in je eigen topic.. Sucks to be you..
dalai-lama-laugh.gif - 418600

Maar goed, seriously, wat een gezeik. Lees er gewoon overheen, ik vind dat de mods er hier in de AAS-sectie vaak redelijk snel bij zijn als er een topic is die niet aan de regels voldoet.

• Topic Starter Topic Starter
Classic :roflol: inb4 patje

Jullie hebben mij toch al goed geholpen :-)

Maar wat is trollen ? Ken da woord niet

---------- Post toegevoegd Sun 17 Mar 2013 om 02:24 ----------

Jullie hebben mij toch al goed geholpen :-)

Maar wat is trollen ? Ken da woord niet

Laat maar ...heb het al gevonden op google :-)

Als ge u aan alles moet ergeren wat andere doen of zeggen....tja zegt meer over u dan die andere vind ik en daar zijn de moderators voor om daar op te reageren

Zoals eender gezegt, gewoon negeren is het simpelste
Maar om u daar aan te ergeren ???

de helft vd mensen die kuren weten totaal niet waar ze mee bezig zijn. Daarmee bedoel ik voor grotendeels de mensen die nieteens op dbb zitten maar via de gym een kuurtje regelen bij een "kennis". Hahaha die doen maar wat in de meeste gevallen. Hilarisch met de rug vol puisten en een giga vochtkop.

Een publiek forum is per definitie gebruiker gereguleerd. Mods zijn er om de de uitwassen de reduceren. De toegankelijkheid maakt of breekt het success. Juist het feit dat mensen zonder voorkennis geinformeerd kunnen worden door de oude garde om zodoende niet hun lichaam op jonge leeftijd de vernieling in te draaien is absoluut een goed iets. Overregulatie werkt zelden bevorderend behalve in dictatoriale regimes welke een beperkte houdbaarheid hebben en in ieder geval altijd een negatieve invloed hebben op kennis deling wat mijn inziens het voornaamste zoniet het enige doel is van een forum.

Misschien iets meer moderatie zodat slechte topics niet te lang blijven plakken. Maar buiten dat, weinig aan te doen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik ben er ook bang voor, maar beter meld trem of T zich eventjes.

Ik meld me aan als kandidaat moderator

nee liever Cools

Een extra mod zou wel relaxt zijn voor het AAS forum, maar ik weet niet of ze een geschikt iemand op het oog hebben.

Een publiek forum is per definitie gebruiker gereguleerd. Mods zijn er om de de uitwassen de reduceren. De toegankelijkheid maakt of breekt het success. Juist het feit dat mensen zonder voorkennis geinformeerd kunnen worden door de oude garde om zodoende niet hun lichaam op jonge leeftijd de vernieling in te draaien is absoluut een goed iets. Overregulatie werkt zelden bevorderend behalve in dictatoriale regimes welke een beperkte houdbaarheid hebben en in ieder geval altijd een negatieve invloed hebben op kennis deling wat mijn inziens het voornaamste zoniet het enige doel is van een forum.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gayectosaurus for presimod.

hoezo niet ik steun je toch als splot.

Cools for aas mod +1.

Terug
Naar boven