XXL Nutrition

AAS bij onervaren gebruikers

• Topic Starter Topic Starter
Back in for postcounts.

T of trem nogsteeds niet aanwezig geweest?

Back in for postcounts.

T of trem nogsteeds niet aanwezig geweest?

Nu weet ik waar je die 12.000 posts haalt, nee srs bro, waarom erger jij jou aan iemand anders zijn postcounts en/of gedrag..

Niet iedereen zit elke dag op dit forum en heeft het halve forum al gelezen, nogmaals als iemand een vraag stelt die reeds gevraagd is, negeer of help die persoon, ik bedoel waar is dit forum anders voor..

Kan dit nogal moeilijk begrijpen..
Btw No offence maar soms klink jij echt als een gefrustreerd persoon. En bedoel daar niets mee, je hebt goeie en nuttige posts ook hoor!

Iedereen weet dat TS een Frusti is :D

Maar euhm trollen in de AAS tja, het doet de sectie niet echt veel goeds. Maar sommige TS vragen er ook wel om..

Anyway, waar maak je je druk om?

Iedereen weet dat TS een Frusti is :D

Maar euhm trollen in de AAS tja, het doet de sectie niet echt veel goeds. Maar sommige TS vragen er ook wel om..

Anyway, waar maak je je druk om?

Fristi ken ik, maar frus? ..

Ik maak me niet druk op een forum, ik vind gewoon dat de AAS sectie erg matig is de laatste tijd.

Fristi ken ik, maar frus? ..

Ik maak me niet druk op een forum, ik vind gewoon dat de AAS sectie erg matig is de laatste tijd.

Definieer "matig" ? In de zin van serieuze posts, nuttige informatie of in de zin van: onzin en getroll ?

Overigens mag ik graag Fristi drinken.

Ah, die topics zorgen toch voor vermaak? Ik herinner me nog dat topic van een tuinman die wilde kuren. Hij ging wel niet naar de gym gaan, want hij belastte zijn spieren al genoeg op zijn werk. :roflol:

Kun je wel lachen maar dan nog zou hij meer gains maken als iemand die naturel traint. Er is wetenschappelijk onderzoek wat dit bewijst.

Ah, die topics zorgen toch voor vermaak? Ik herinner me nog dat topic van een tuinman die wilde kuren. Hij ging wel niet naar de gym gaan, want hij belastte zijn spieren al genoeg op zijn werk. :roflol:

voor vermaak ga je maar naar een circus
dit is een bodybuildingforum

Beste Milton35,

Als zelfs Mesoectosaurus on topic blijft geldt de ongeschreven regel dat de rest dat dan ook doet.

m.vr.gr.

Meso

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 18:08 ----------

voor vermaak ga je maar naar een circus
dit is een bodybuildingforum

Dit ja.

Allerlei sectie daargelaten.

Nou ik heb eigenlijk geen probleem als iemand trollt, grapt eender wat, als er maar iets nuttigs toegevoegd wordt..

Het klopt dat er soms wat offtopic geluld word, ikzelf ben ook schuldig daaraan, maar ik voeg meerendeels iets aan toe waar OP iets aan heeft..

Tremendes heeft het al een paar keer gezegd, domme vragen bestaan niet domme antwoorden wel..

Ach op zich wel een goed punt dat er wel opgeschoond mag worden.

Misschien moet er voor de log sectie ook een standaard format komen wat mensen kunnen invullen en logs die niet afgemaakt worden zouden gewoon verwijderd moeten worden of naar een 'afval bak forum' verplaatst moeten worden. Denk dat ongeveer 1 van de 10 logs daadwerkelijk afgemaakt wordt

:roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 18:39 ----------

Misschien moet er voor de log sectie ook een standaard format komen wat mensen kunnen invullen en logs die niet afgemaakt worden zouden gewoon verwijderd moeten worden of naar een 'afval bak forum' verplaatst moeten worden. Denk dat ongeveer 1 van de 10 logs daadwerkelijk afgemaakt wordt

+1 er is heel veel zooi in de AAS sectie..

Zou mooi zijn als ze ook zo'n afvalbak voor mensen zouden kunnen maken.

:roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 18:39 ----------

+1 er is heel veel zooi in de AAS sectie..

Lees je bericht eens terug, tof doen maar wel jezelf tegen spreken is so much win.

Maar, T en trem zijn onvindbaar vandaag. Helaas.

Lees je bericht eens terug, tof doen maar wel jezelf tegen spreken is so much win.

Bro niet zo Frusti :rolleyes:

De troep mag best wat proactiever opgeruimd worden, maar ik maak me er niet druk om verder.

als je wat meer kilo's op je chest hebt snap je wel wie bartje is, en pas op met wat je zegt jongen.
Ruud woont ook in West-Vlaanderen, en ja: dit is een bedreiging.

Groetjes Joopie (zoon van bartje)

xxx

Heb ruud een pm gestuurd, hij gaat uitzoeken wie je bent, pas maar op main

Groetjes joopiestiwazzenbartje

Ik wil hier geen vuurtjes stoken en/of oude koeien uit de gracht halen.
Maar heb een paar "gouden" quotes van jou uit 1 van mijn topic gehaald.

Maar als je begint over dat iemand anders zich tegenspreekt, jij spreekt jezelf in bijna elke post tegen.

Zware backfire in je eigen topic.. Sucks to be you..

Terug
Naar boven