- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Back in for postcounts.
T of trem nogsteeds niet aanwezig geweest?
Iedereen weet dat TS een Frusti is
Maar euhm trollen in de AAS tja, het doet de sectie niet echt veel goeds. Maar sommige TS vragen er ook wel om..
Anyway, waar maak je je druk om?
Fristi ken ik, maar frus? ..
Ik maak me niet druk op een forum, ik vind gewoon dat de AAS sectie erg matig is de laatste tijd.
Ah, die topics zorgen toch voor vermaak? Ik herinner me nog dat topic van een tuinman die wilde kuren. Hij ging wel niet naar de gym gaan, want hij belastte zijn spieren al genoeg op zijn werk.![]()
Ah, die topics zorgen toch voor vermaak? Ik herinner me nog dat topic van een tuinman die wilde kuren. Hij ging wel niet naar de gym gaan, want hij belastte zijn spieren al genoeg op zijn werk.![]()
voor vermaak ga je maar naar een circus
dit is een bodybuildingforum

Ach op zich wel een goed punt dat er wel opgeschoond mag worden.
Misschien moet er voor de log sectie ook een standaard format komen wat mensen kunnen invullen en logs die niet afgemaakt worden zouden gewoon verwijderd moeten worden of naar een 'afval bak forum' verplaatst moeten worden. Denk dat ongeveer 1 van de 10 logs daadwerkelijk afgemaakt wordt
Ach op zich wel een goed punt dat er wel opgeschoond mag worden.
Misschien moet er voor de log sectie ook een standaard format komen wat mensen kunnen invullen en logs die niet afgemaakt worden zouden gewoon verwijderd moeten worden of naar een 'afval bak forum' verplaatst moeten worden. Denk dat ongeveer 1 van de 10 logs daadwerkelijk afgemaakt wordt
Zou mooi zijn als ze ook zo'n afvalbak voor mensen zouden kunnen maken.
Zou mooi zijn als ze ook zo'n afvalbak voor mensen zouden kunnen maken.
---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 18:39 ----------
+1 er is heel veel zooi in de AAS sectie..
Lees je bericht eens terug, tof doen maar wel jezelf tegen spreken is so much win.
Maar, T en trem zijn onvindbaar vandaag. Helaas.

Lees je bericht eens terug, tof doen maar wel jezelf tegen spreken is so much win.
Maar, T en trem zijn onvindbaar vandaag. Helaas.
Ik maak me niet druk op een forum, ik vind gewoon dat de AAS sectie erg matig is de laatste tijd.
als je wat meer kilo's op je chest hebt snap je wel wie bartje is, en pas op met wat je zegt jongen.
Ruud woont ook in West-Vlaanderen, en ja: dit is een bedreiging.
Groetjes Joopie (zoon van bartje)
xxx
Heb ruud een pm gestuurd, hij gaat uitzoeken wie je bent, pas maar op main
Groetjes joopiestiwazzenbartje