XXL Nutrition

Afvallen, Betere conditie met behoud van spiermassa

TheKvnz

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m87
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Dag allemaal,

Ik zal me even voorstellen ik ben Kevin 20 jaar fitness nu 2jaar. Mijn gewicht is 94kg en ben 1,85 lang. Laatst heb ik mijn vetpercentage gemeten en deze was rond de 23% geloof ik. Mijn doel is om betere conditie te krijgen en aftenvallen en zo strakker worden maar ZONDER verlies van mijn spiermassa. Op mijn voeding ga ik nu steeds meer letten, zo ik eet ik nu vaker gezonder en minder vet. De aankomende tijd wil ik meer cardio gaan doen, deze doe ik nadat ik mijn krachttraining heb gedaan want zo verbrand je het meeste vet heb ik gehoord. Ook ga ik binnenkort beginnen met hardlopen om zo mijn doel te bereiken.

Nu kwam ik bij BodyenFitshop dit supplement tegen: http://bodyenfitshop.nl/afslankproducten/body-fit-sportsnutrition/ideal-body Dit zou het vet verminderen met 33% en en vergroot het vetvrije spiermassa. Dit lijkt mij ideaal voor mij want ik wil afvallen en natuurlijk mijn spiermassa behouden.

Even een paar vraagjes aan jullie.
Zou dit werken voor mij?
Hebben jullie dit wel eens gebruikt?
En hoe zijn jullie ervaringen er mee?

Ik hoor graag jullie reacties bedankt!

Ik ben niet zo van die supplementen allemaal, whey + fish oil does it for me! Wellicht dat anderen er ervaring mee hebben maar calorie deficit + harde training = fat smelten. Simpel zat, succes ;).

Als je op 23% staat, kan je nog genoeg uit je voeding+trainingen halen en voegt dat supplement,behalve hoogstwaarschijnlijk een energierush weinig toe. Post eens je voedingsschema+trainingschema?

ik zou dit misschien ook wel willen bestellen maar ik weet niet of het samen gaat met Whey en Noxipro kan iemand mij daar bij helpen ?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties!

Voedingsschema:
Ochtend: Magere yoghurt met kellogs of muesli van de AH.
Middag: Boterhammen met ham of een tosti's
Tussendoor: Appel of een Liga
Savonds: Meestal Aardappels stuk vlees en groente.
Voor het slapen: Magere kwark

Mijn trainingschema is:
Maandag: Borst/Schouders/Triceps
Dinsdag: Rug/Benen/Biceps
Woensdag: Rustdag
Donderdag:Borst/Schouders/Triceps
Vrijdag:Rug/Benen/Biceps

Is wel een beetje weinig eten volgens mij ;) tosti is wel slecht als je wilt afvallen kan je die niet vervangen door boterham met kipfilet?

Bedankt voor de tip! Ik had gisteren al bruinbrood gehaald met kipfilet;)

Voedingsschema:

Mijn trainingschema is:

Is wel een beetje weinig eten volgens mij ;) tosti is wel slecht als je wilt afvallen kan je die niet vervangen door boterham met kipfilet?

Hoezo is een tosti slecht als hij wilt afvallen? Gewoon brood met kaas/ham, het is misschien niet het beste maar zolang z'n voedingsschema in het algemeen goed is en het erin past, kan je best een keer een tosti eten hoor, als je e/k/v verhoudingen maar uit komen.

Wat in dit geval trouwens niet zo is denk ik.. Ga je onderhoud is uitrekenen en daarna eten. Op het eerste oog eet je veelste weinig. Hoeveel van alles neem je? Dat word nu ook niet echt duidelijk. Kellogs/liga's etc schrappen, probeer volwaardige maaltijden te nemen.

Is het normaal dat ik bij gebruik van de fatburner wat trillingen soms in mijn buik heb? Of is dit gewoon omdat ik honger heb en minder eet.

Wat zijn trillingen? Geen lichte krampjes?

Nee geen kramp. Kramp doet toch meer pijn. Afentoe voel ik wat in mn buik trillen... Ik weet het ook niet precies haha

Fatburners en dat gedoe....of ze zijn onschuldig en/maar werken niet of nauwelijks of er zitten echt schadelijke stoffen in. Ik zou ze aan de kant gooien. Alleen met trainen en weten hoeveel je verbruikt en hoeveel je moet eten, kom je er. Bovendien, dat moet je heel geleidelijk doen, anders krijg je een jojo-effect en dan is het gewicht er zo weer bij. Ongeveer een halve kilo per week afvallen is netjes.

Agree^.

Gewoon weten wat je moet eten, hoe je moet trainen en ook zeker wanneer je moet rusten.

Als je vetpercentage 23% is, kan je inderdaad eerst beter heel wat kilo's eraf gooien door middel van een voedingsschema en vooral cardio. Ik heb het persoonlijk ook niet zo voor die fatburners, etc.

Kip en kilometers maken = snelste manier

Jup, half uurtje crosstrainer, hartslag 150, is ongeveer 400kcal. En dat is dan nog maar een half uurtje.

Voedingsschema:

Mijn trainingschema is:
Dit kan je toch geen voeding schema meer noemen? Je eet helemaal niks :-)
Ga je is verdiepen in het maken van een goed voeding schema. Geen liga allereerst appel is geen hele maaltijd. Vervang keloggs troep door middel van brinta of havermout. Dit supplement zul je niet nodig hebben. Ga al je voedsel wegen en berekenen in een voedingsschema.

Eet op onderhoud, maak een calorie verschil door cardio. Want dat is wat je wilt een zeer kleine spierverlies, geen spierverlies gaat amper met vet verlies. Dit doe je door cardio en door op onderhoud te eten. Maar niet slappe hap cardio, ga maar is flink aan de bak. Verbrand lekker 800-1000 caloriën op een dag :)

Terug
Naar boven