KayleeeB
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
Door alleen minder eten verbrand je geen lichaamsvet. Meen je dit nou. Dan heb je er echt helemaal niets van begrepen.
Begrijp me niet verkeerd. Ik adviseer je om wel cardio te doen, vanwege de vele voordelen die het geeft.
Echter, zonder cardio kun je gewoon vet verliezen. Het draait allemaal om hoeveel je verbrand op een dag en hoeveel je er in stopt. Cardio zorgt er voor dat je meer calorieen op een dag verbrand. Waardoor je onderhoud hoger wordt (Bijv 2900 ipv 2500). Uitgaande van 500 kcal onder onderhoud, heb je ongeveer een halve kilo vetverlies per week. Je kan dus meer eten als je cardio erbij doet, namelijk 2900-500= 2400 kcal. Zonder cardio zul je 2500-500 = 2000 kcal moeten eten, om op een tekort van 500 kcal per dag te zitten.
Volgends mij zeg ik precies het zelfde als wat jij zegt
ik bedoel alleen dat je als je WEL cardio doet je uiteindelijk 'meer' vet zou kunnen verbranden omdat je meer verbrand. Tuurlijk verbrand je vet als je aan het cutten bent anders zou je niet afvallen.. En met cardio voeg je juist dat beetje extra toe helemaal als je overgewicht heb. Mijn mening dus wel cardio doen, is uiteindelijk beter voor je conditie en het stimuleerd vetverbranding.

. Meen je dit nou. Dan heb je er echt helemaal niets van begrepen.
. Ma, Wo, Vrij KT 3 sets 15 herhalingen (en na KT nog cardio, mensen nog tips wat voor cardio? Hoelang, normaal of interval, hiit?) en Di en Do ook weer cardio. Volgende week donderdag heb ik de afpsraak staan met de voedingdeskundige en die gaat voor de aankomende 3 maanden mijn voeding bekijken en elke week wegen.