hallo,ik ben bezig met een masse kuurtje,maar met de zomer voor de deur zou ik graag ook wat droger komen te staan,ik sta nu op 19 procent vg.zou ik bevoorbeeld wat stackers kunnen bijnemen om dit wat naar beneden te halen?of gaat dit mn spiermassa te veel negatief beinvloeden?grtz
even inlezen in de AAS sectie dan maar?
Plaats dit daar, dan zal je van iedereen te horen krijgen dat je verkeerd bezig bent.
Hoe kan je een massa kuur nemen en tegelijk willen cutten met stackers?
Verkeerde kuur genomen dus.
maar dit is geen onderwerp voor dit sub-forum verder. Het bespreken van kuren en andere verboden middelen is hier streng verboden!
---------- Toegevoegd om 01:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:20 ----------
hehe ja maar moet toch wat hebben in huis als er mensen komen? drink water en groene thee, niet die sappen
Niet alle sappen bevatten geraffineerde suiker. Goede vruchtensap, gemengd metwater is erg welkom tijdens een training (en om tussendoor te drinken) voro snelle energie en een klein beetje carbs.
Ik drink meestal sinaasappelsap (beste is vers geperst), gemengd met citroensap en water.
Citroensap heeft de aldi meestal in huis, in glazen fles en anders de citroensap in de andere supermarkten, in die kleine gele flacons.
Citrus-zuren kunnen helpen vetten af te breken. Die zuren zitten in citroen en ook in sinaasappel.
Op een halve liter doe je dan ; 2 ruime eetlepels ongeveer citroensap, de rest doe je half sinaasappelsap en de andere helft water.
Die mix is redelijk isotoon, dus wordt snel opgenomen en geeft snel energie.
Als je creatine zou gebruiken kan je er 2 theelepels doorheen gooien voor tijdens de workout, werkt perfect.
succes.