Fitness Seller

Afvallen en spierkweken

Proberen kan altijd man.
Zeker als je lagere gewichten gebruikt kan het geen kwaad.

Die instelling :"proberen" dus "experimenteren" is de juiste instelling voor een bodybuilder.
Het zegt mij dat je voor jezelf zal gaan zoeken naar wat voor jou het beste werkt en dat is de beste manier van deze sport beoefenen.

Perfect.
grtz en succes.

• Topic Starter Topic Starter
ja heb zelf ook veel getrained etc vroeger leger (infanterie)(uitzending) enzo nou tot ik me vriendin kreeg kakte het allenmaal wat in ben nu weer fanatiek bezig. sinds afgelopen zondag en heb een openbaring gehad gister veel sjans gehad met uitgaan is altijd goed natuurlijk. en het voelt gewoon onwijs lekker en goed als je getrained hebt ik voel me spieren zitten heerlijk. kan er niks anders van maken .

ben niet van plan te stoppen in toekomst. ik will lekker pompen en groeien en niet na te hoeven denken over wat mensen wel niet denken ( ivm dikke buik )hahaha

en allehulp hier is ook gewoon super. ik ben gemotiveerd en als ik gemotiveerd ben ga ik er 130% voor :lifter: :hedbang:

Misha

Heb net weer boodschapjes gedaan. Werd ik aangesproken door een meneer,

Hij: zegt jij bodybuild of niet dan?
Ik : Ja ik train wel ja.
Hij: Ja dat is te zien een Tree van 20 eieren pakke melk kwark 3 pakke kipfilet, hahaha.
Ik: ja ik wil afvallen maar ook spiermassa aanmaken.
Hij: veel succes (koopt een pak shag en loopt weg:P)

Gister nog alle slechte dingen zoals cola light etc door de wc gespoelt en weg gegooit.. nu dacht ik he lijkt me wel grappig om de inhoud van mijn koelkast te laten zien hahahaha :P
Hier wat fotos. van mijn koelkast die voor het eerst uit goede voeding bestaat (bel de krant).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er goed uit man, mooie shoppings gedaan. Topper!
Je kan weer een paar dagen voort.

Ziet er goed uit man, mooie shoppings gedaan. Topper!
Je kan weer een paar dagen voort.

ja dat zeker...
dit weekend miss nog wat cardio maandag weer kracht want moet me spieren ook even rust geven.
ook al wil ik gewoon lekker door pompen.

ben trouwens ook al 1 week van het roken af, ook al vraagt me hoofd er naar maar :fuu:dat:D

Laatst bewerkt:
Netjes. Als je echt dedicated bent gooi je ook die vruchtensappen weg :P. Die bevatten namelijk nogal wat suiker.

was wel een fanatieke gamer badcompany 2 /modernwarfare 2 etc op pc xbox360, heb je ook een xbox360 voeg me maar toe als buddy The Icem4n87.

vrouwen vallen ook niet snel voor fanatieke gamers..
Vrouw: hey jij ziet er leuk uit heb je een vriendin
Ik: Rofl GTFO noob i use haxxor for aimbot
Vrouw: euhm ja.
Vrouw: hoe oud ben je?
Ik: Level 80 epic's, nab
vrouw: kan je nog normaal praten?
Ik: Mute.

nou die tijd is over ga beter voor mezelf zorgen lekker fitnessen, ben blij dat ik zo veel positiefe reacties krijg en goed geholpen word. dat motiveerd mij ook om fanatiek door te gaan met dit
bedankt

Heb ook die overgang meegemaakt; gelukkig:) (was wel op pc)
dat gesprek is anders wel epic:roflol:

hallo,ik ben bezig met een masse kuurtje,maar met de zomer voor de deur zou ik graag ook wat droger komen te staan,ik sta nu op 19 procent vg.zou ik bevoorbeeld wat stackers kunnen bijnemen om dit wat naar beneden te halen?of gaat dit mn spiermassa te veel negatief beinvloeden?grtz

Goedzo dan :D. Ikzelf heb ook bier in de koelkast, alleen voor als er mensen langskomen :D.

hallo,ik ben bezig met een masse kuurtje,maar met de zomer voor de deur zou ik graag ook wat droger komen te staan,ik sta nu op 19 procent vg.zou ik bevoorbeeld wat stackers kunnen bijnemen om dit wat naar beneden te halen?of gaat dit mn spiermassa te veel negatief beinvloeden?grtz

Begin anders even een eigen topic. Je zit nu in andersmans topic te posten.

even inlezen in de AAS sectie dan maar?
Plaats dit daar, dan zal je van iedereen te horen krijgen dat je verkeerd bezig bent.
Hoe kan je een massa kuur nemen en tegelijk willen cutten met stackers?
Verkeerde kuur genomen dus.

maar dit is geen onderwerp voor dit sub-forum verder. Het bespreken van kuren en andere verboden middelen is hier streng verboden!

---------- Toegevoegd om 01:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:20 ----------

hehe ja maar moet toch wat hebben in huis als er mensen komen? drink water en groene thee, niet die sappen

Niet alle sappen bevatten geraffineerde suiker. Goede vruchtensap, gemengd metwater is erg welkom tijdens een training (en om tussendoor te drinken) voro snelle energie en een klein beetje carbs.
Ik drink meestal sinaasappelsap (beste is vers geperst), gemengd met citroensap en water.
Citroensap heeft de aldi meestal in huis, in glazen fles en anders de citroensap in de andere supermarkten, in die kleine gele flacons.
Citrus-zuren kunnen helpen vetten af te breken. Die zuren zitten in citroen en ook in sinaasappel.
Op een halve liter doe je dan ; 2 ruime eetlepels ongeveer citroensap, de rest doe je half sinaasappelsap en de andere helft water.
Die mix is redelijk isotoon, dus wordt snel opgenomen en geeft snel energie.
Als je creatine zou gebruiken kan je er 2 theelepels doorheen gooien voor tijdens de workout, werkt perfect.

succes.

Ik zou nog wat extra kwark halen! Ziet er verder wel goed uit :) Gewoon volhouden en dan kom je er vanzelf!

Ik zou die eieren maar gauw uit de koelkast halen (des te eerder gaan ze rotten namelijk als ze koud bewaard worden) :kots:

Verder goed op weg kerel!

He Misha.

Ik wil je even succes wensen want je hebt wel een goeie uitdaging voor de deur!

Luister goed naar martin want zo te zien heeft hij er echt verstand van haha;)

Train zelf ook bij een dure sportschool maar dit omdat de rest echt niks is in de omgeving waar ik woon. En inderdaad, allemaal jonge instructeurtjes die er zelf nog net niks van snappen haha:D

Nou succes iig kerel goed eten en trainen komt het helemaal goed denk :P

Ik zou die eieren maar gauw uit de koelkast halen (des te eerder gaan ze rotten namelijk als ze koud bewaard worden) :kots:

Verder goed op weg kerel!

Ik bewaar ze tegenwoordig (al jaren) ook buiten de koelkast, binnenin nemen ze onnodig teveel ruimte in.
Kippen-ei kan je rustig een maand goed houden buiten de koelkast.

Voor de beterweters, nee ze gaan niet rotten, kuikens komen ook niet rottend uit het ei. Die eieren liggen ook soms weken te wachten voor ze worden uitgebroed en dan duurt het nog een aantal weken voor de kuikens er uit komen, dussss.... en een legsel kan wel uit 15 kuikens bestaan, dat is 3 weken of langer eieren leggen voordat de hen gaat broeden.

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

He Misha.

Luister goed naar martin want zo te zien heeft hij er echt verstand van haha;)

Ik ben geen goeroe hoor, haha.
weet ook slechts wat ik ervaren heb in eigen trainingen en begeleiden van jongens en door veel lezen in allerlei bladen en boeken en een stukje opleiding van vroeger.
Ik ga binnenkort weer wat cursus doen, fitness-docent. Dan zou ik weer meer moeten weten.
Dan heb ik naast de voetbaltrainer diploma's ook eens een diploma in m'n eigen sport, haha.

Wens me succes ? (en karmaaaaaa, ik raak verslaafd aan karma kan er niet genoeg van krijgen)

Laatst bewerkt:
Ik ben geen goeroe hoor, haha.
weet ook slechts wat ik ervaren heb in eigen trainingen en begeleiden van jongens en door veel lezen in allerlei bladen en boeken en een stukje opleiding van vroeger.
Ik ga binnenkort weer wat cursus doen, fitness-docent. Dan zou ik weer meer moeten weten.
Dan heb ik naast de voetbaltrainer diploma's ook eens een diploma in m'n eigen sport, haha.

Wens me succes ? (en karmaaaaaa, ik raak verslaafd aan karma kan er niet genoeg van krijgen)

Haha ja eigen ervaring is altijd het beste toch! Leer ik in ieder geval het meeste van en veel lezen natuurlijk!

Ben alleen zelf nog opzoek naar tijdschiften over bb weet jij daar miss iets van ? (:ot: Ik weet het sorry:P)

Maar blijf dit iig volgen ziet er leuk uit;)
En succes met je cursus dan iig he:D

Heey martin, veel succes met je opleiding dan straks.. heb me eieren buite de koelkast gelegt morgen weer lekker sporten nu ff niks doen,, me spieren moeten rust ook al ga ik liever sporten haahaa

en heb je karma gegeven uiteraard voor je hulp

Laatst bewerkt:
Haha ja eigen ervaring is altijd het beste toch! Leer ik in ieder geval het meeste van en veel lezen natuurlijk!

Ben alleen zelf nog opzoek naar tijdschiften over bb weet jij daar miss iets van ? (:ot: Ik weet het sorry:P)

Maar blijf dit iig volgen ziet er leuk uit;)
En succes met je cursus dan iig he:D
Thanks,

mbt boeken en bladen;
Begin met de Flex en de Muscle & Fitness te kopen, als je snel bent kan je de vorige nummers (afgelopen maand nog krijgen) Bij de M&F zit een aantal maanden een oefeningen boekje (per spiergroep).
In die bladen staat erg veel waar je veel aan hebt.
Er staan ook ad's in van diverse bedrijven waar je DVD's en boeken kan bestellen. Heb laats nog een pakketje boeken besteld, waar interessante dingen in zitten. Leuk pakketje voor maar 45 euro, diverse boeken en een DVD.

Wellicht kan je ook via de sponsor van DBB e.e.a. verkrijgen. Of via een moderator van DBB? (Iemand aanwezig?)

mbt eigen ervaring;
Dat predik ik ook vaak, je zal je eigen ervaring moeten opbouwen je eigen visie creëren en experimenteren tot je voor jezelf hebt gevonden wat voor jou het beste werkt.
Wat bij mij het beste werkt kan bij een ander totaal anders werken.
Door uitproberen en experimenteren, maar ook goed voelen wat je doet en luisteren naar je lichaam, leer je je eigen lichaam beter kennen en ervaar je wat goed is en wat minder goed is.

Ik probeer alleen een beetje basis mee te geven waar iedereen een tijd mee vooruit kan.

anyway, jongens, graag gedaan en succes.

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

Heey martin, veel succes met je opleiding dan straks.. heb me eieren buite de koelkast gelegt morgen weer lekker sporten nu ff niks doen,, me spieren moeten rust ook al ga ik liever sporten haahaa

en heb je karma gegeven uiteraard voor je hulp

Hey Misha, thanks man en graag gedaan.
succes.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: blm
Thanks,

mbt boeken en bladen;
Begin met de Flex en de Muscle & Fitness te kopen, als je snel bent kan je de vorige nummers (afgelopen maand nog krijgen) Bij de M&F zit een aantal maanden een oefeningen boekje (per spiergroep).
In die bladen staat erg veel waar je veel aan hebt.
Er staan ook ad's in van diverse bedrijven waar je DVD's en boeken kan bestellen. Heb laats nog een pakketje boeken besteld, waar interessante dingen in zitten. Leuk pakketje voor maar 45 euro, diverse boeken en een DVD.

Wellicht kan je ook via de sponsor van DBB e.e.a. verkrijgen. Of via een moderator van DBB? (Iemand aanwezig?)

mbt eigen ervaring;
Dat predik ik ook vaak, je zal je eigen ervaring moeten opbouwen je eigen visie creëren en experimenteren tot je voor jezelf hebt gevonden wat voor jou het beste werkt.
Wat bij mij het beste werkt kan bij een ander totaal anders werken.
Door uitproberen en experimenteren, maar ook goed voelen wat je doet en luisteren naar je lichaam, leer je je eigen lichaam beter kennen en ervaar je wat goed is en wat minder goed is.

Ik probeer alleen een beetje basis mee te geven waar iedereen een tijd mee vooruit kan.

anyway, jongens, graag gedaan en succes.

Haha dankje man, ga morgen wel even opzoek dan;)

Jou Karma groeit met de sec. hierzo;)

Terug
Naar boven