MuscleMeat

Afvallen en spierkweken

• Topic Starter Topic Starter
zo stond net even onder de douch en zag toch echt wel wat verschil in nek+schouders en mijn armen. dus dacht leuk ff een fototje van maken en posten.. kan ik zelf de veranderingen natuurlijk ook zien van tijd op tijd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zorg ook dat je genoeg vocht/water drinkt voor bij en na de trainingen. Thee koffie fruitsappen is echt niet hetzelfde.

Ik persoonlijk zorg altijd dat ik tussen de 2~2.5 liter water drink op een dag waarop ik train. En dan heb ik het gewoon over kraanwater.

zorg ook dat je genoeg vocht/water drinkt voor bij en na de trainingen. Thee koffie fruitsappen is echt niet hetzelfde.

Ik persoonlijk zorg altijd dat ik tussen de 2~2.5 liter water drink op een dag waarop ik train. En dan heb ik het gewoon over kraanwater.

Yep koffie en thee kunnen vocht afdrijven, koffie meer dan thee. Vruchtensappen kunnen glycogeen voorraden bijvullen, gemengd met water (isotoon)vult het sneller alles aan en krijg je ook weer water binnen.

Koffie voor de training kan wel, maar kan je ook een mega droge mond geven en dat traint weer niet lekker.

2,5 liter water moet je altijd minimaal drinken als je sport, elke dag dus.

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

zo stond net even onder de douch en zag toch echt wel wat verschil in nek+schouders en mijn armen. dus dacht leuk ff een fototje van maken en posten.. kan ik zelf de veranderingen natuurlijk ook zien van tijd op tijd

je blijft niet elke dag veranderingen zien he!
Maar elke keer als je doucht even lekker flexen is erg goed. Flink oppompen voor die spiegel is een leuke extra training. Gewoon lekker wel doen dus, dat elke dag kijken naar de spieren. Ik doe het ook en het werkt bij iedereen, als je het goed doet.

ik drink veel groene thee en kraan water heb ook citroensap gehaalt zoals martin in vorige replys al aangaf. koffie drink ik ofc ook zwart geen suiker en melk :)

Laatst bewerkt:
Nu ben ik toch wel benieuwd, naar wat extra supplementen heb zelf rond gekeken en kwam uit op Hemorush van Nutrabolics ( voor de training ) en tijdens het trainen Aminocell van Nutrabolics. volgens veel reviews en reacties blijkt dit een monster combo te zijn dat zeker helpt!!
zou ik het doen of niet? want wil het eigenlijk toch stiekem wel eens proberen?

http://www.xxlnutrition.nl/Nutrabolics-M95/Hemorush-P729
http://www.xxlnutrition.nl/Nutrabolics-M95/Aminocell-P728
groetjes Misha

Je traint niet eens een maand. Je kan nog veel meer uit goeie voeding halen.
Dus voeding en trainingschema op orde, dan kan je over half jaartje beginnen met creatine. Whey erbij is altijd goed.

Voor beginner is het imo zonde, als je nu al aan de supps gaat terwijl je nog lang en dan ook nog lang niet heb bereikt wat je met goeie voeding kan bereiken.

Nu ben ik toch wel benieuwd, naar wat extra supplementen heb zelf rond gekeken en kwam uit op Hemorush van Nutrabolics ( voor de training ) en tijdens het trainen Aminocell van Nutrabolics. volgens veel reviews en reacties blijkt dit een monster combo te zijn dat zeker helpt!!
zou ik het doen of niet? want wil het eigenlijk toch stiekem wel eens proberen?

http://www.xxlnutrition.nl/Nutrabolics-M95/Hemorush-P729
http://www.xxlnutrition.nl/Nutrabolics-M95/Aminocell-P728
groetjes Misha

Hoi Misha,
ik zou er als ik jou was toch even mee wachten, je zal zoveel groeien de eerste tijd/maanden tot zeker wel een half jaar tot een heel jaar, het is zonde van je geld om dure supps te kopen als je toch al zo hard groeit.

Als je straks stil staat, wat overigens ook zal gebeuren als je al aan de supps zit, dan is het vroeg genoeg om iets te gaan proberen.

Als je al iets zou nemen naast de whey, dan is een amino meer dan voldoende.

wat zijn je stats nu eigenlijk?:D

mijn stats zijn 97 kilo 26% bodyvet gaat echt lekker begin nu ook mensen te kennen bij de gym dus er heen gaan is gewoon echt leuk het is zeer verslaven ben trouwens uit me huid gescheurd. vandaag geshopped met mijn moedertje ben van waist 36 naar 34 gegaan.. met broeken heerlijk ook al zie je het nog niet echt resultaat is er toch wel
hier een fototje van mijn scheurtje (zou niet weten wat het anders zou zijn) 2 dagen geleden gebeurt

Gewoon een schram.

Je krijgt niet striae als je aan het afvallen bent.

Gewoon een schram.

Je krijgt niet striae als je aan het afvallen bent.

ben niet zo zeer aan het afvallen hoor ik train gewoon ongelovelijk veel en eet heel erg veel;)

maja ik heb mij nergens aan gestoten ofzo de afgelopen dagen dus he echt totaal geen idee wat het dan is volgens me neefje en een instructeur zou het heel goed kunnen dat ik gewoon huid scheurtje kreeg maar hoeft niet maakt eigenlijk ook niet uit

Flinke buik heb je daar maat.

Ik heb niet alle reacties gelezen, maar pindakaas eten als je wilt cutten is een nogo;p. Voor de rest zal er al wel veel gezegd zijn met betrekking tot je schema, maar ga echt na elke training 30 minuten intensief cardioen. Eet daarnaast gewoon rond de 3500kcal clean. Blijf van die supps voorlopig nog maar ff af en kom op een fatsoenlijk vetpercentage. Dan kan je gaan bouwen.

ben niet zo zeer aan het afvallen hoor ik train gewoon ongelovelijk veel en eet heel erg veel;)

maja ik heb mij nergens aan gestoten ofzo de afgelopen dagen dus he echt totaal geen idee wat het dan is volgens me neefje en een instructeur zou het heel goed kunnen dat ik gewoon huid scheurtje kreeg maar hoeft niet maakt eigenlijk ook niet uit

Zit op je onderarm zo te zien ?

Vaak genoeg schramen waarvan ik denk dat is striae, maar na 3 dagen is het weg. Let maar op.

nee hij zit echt op me spierball :P (boven kant ook dusj)
hier een plaatje van mijn eetschema
ik hou mij er strak aan. waar er lijnen door heen zitten dat eet ik niet op die tijd. dus gaat nog wat kcal van af etc.

Voeding ziet er goed uit man, en dan maar knallen he, zodra het kan, zware gewichten en iets tempo opschroeven tussen sets en oefeningen.
Af en toe zoals Roth zegt cardio na de KT is prima te doen. En zal flink vet verbranden zonder speirmassa verlies.

die havermout en olijfolie heb je niet nodig om 23.15uur.

stickies lezen, je hebt precies idd aanleg voor die buik, echt rot

maar veel succes!!

ben van 35/40 kilo nu naar alles bijna 65 kilo :D dus gaat lekker hoor:D

ben toch ook al erg veel vet afgevallen kijk foto op pagina 1 en deze (hou me buik niet in ofzo sta gewoon rechtop)

Zo zie inderdaad wel verschil ja!
In het begin gaat het ook altijd het snelste he maar gewoon goed door zetten;)

Zo zie inderdaad wel verschil ja!
In het begin gaat het ook altijd het snelste he maar gewoon goed door zetten;)

haha ik hoef niet door te zetten hoor als ik iets 5/8 dagen standaart doe word het een normaal iets voor mij, en ik haat verandering in me leven.. dus ik kan dit zo nog heel lang volhouden zonder er moeite mee te hebben gelukkig en ja tuurlijk gaat het op het begin erg snel maar lekker door gaan dagelijks cardio, in het weekend geen KT, wel Cardio maar dan gewoon hardlopen/joggen, doe in de ochtend/middag/avond altijd 40 pushups en 40 crunches.

en verschil iz zeker te zien glim er helemaal van. en dat allenmaal met jullie hulp waaronder ik Martin toch het meeste wil bedanken van allenmaal..

Groetjes

Misha

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

;)
stickies lezen, je hebt precies idd aanleg voor die buik, echt rot

maar veel succes!!

klopt maar ook aanleg om lekker breed te worden

Terug
Naar boven