AndroidHealthClinic

Afvallen - krachttraining (van 178kg > 81kg)

• Topic Starter Topic Starter
Goed gewerkt. Heb je achteraf geen spijt van die operatie?

ja en nee, ik weet nu dat het niet kwam doordat ik `teveel` eet maar eerder m'n zeer langzame spijsvertering. Ik vind t wel prima zo :) beter dan voorheen iig

echt goed...!! diepe buiging. Nooit gedacht dat je na een operatie zo snel deze resultaten kan halen

Ja, ik heb het altijd al gewild en geprobeerd.. alleen nu lukt het ineens, best bizar!

respect man. ik ben een stuk of 18 kilo vermagerd sinds vorig jaar en dat was al een hele trip. kan me niet voorstellen wat een trip dat voor jou moest zijn geweest! nice

heb 2 familieleden btw die een maagverkleining hebben gedaan

1 vrouw -> 120 kilo-> 70 kilo (nu stabiel en kan relatief normaal eten, 2 jaar na operatie.)
1 man -> 110 kilo -> 90 kilo (nu stabiel, maar is wel 1m80 en eet nu als te voren, dus is geen spiermassa dat er is bijgekomen, maar wel vet. staat er nu als een skinnyfat bij. kan wel weer dikke porties eten. ook 2 jaar na operatie. een groot menu @ mcdo is geen probleem voor hem bv.)

denk wel dat je met de tijd weer normaal kan eten (maar niet naar je oude gewoontes gaan he).

Nice dan, toch 18 kilo! meer dan menige kunnen zeggen, ik zeg altijd: "dat ik weer zoveel KAN eten, wil niet zeggen dat ik altijd MAXIMAAL eet". Ik cleanbulk nu, en eetpatroon is beter dan voorheen :)
Ja, kapsalon gaat erin, ja zakchips gaat erin, ja mcdonalds gaat erin.. doe ik het? nee :p

Erg goed!!!

Mijn moeder heb ook zoon maagverkleining gehad.
Zij heeft alleen na een paar happen teveel heel erg veel buikpijn... mischien heb je tips voor haar want hoe krijg je 3000 calls weg na zoon operatie?

Ben wel heel benieuwd mischien kan het haar ook helpen.. Alvast bedankt!!

Goed resultaat!
Puur uit het interesse: hoe heb je het ooit zo ver laten komen?

respect! Jammer dat je het zo ver hebt laten komen natuurlijk..

Btw wil dat grote eetschema wel eens zien!

Eetschema wil ik ook wel. Ga volgende week een GBP laten doen. Fitness al jaren maar moet toegeven dat ik het waanzinnig moeilijk heb met mijn voeding. Ik kan de strijd niet levenslang bieden en moet hulp zoeken via deze weg. Maar ik wil niet al mijn kracht kwijt zijn en wil ook niet super skinny worden.

Jouw ervaring hierover?
Kracht enz?

• Topic Starter Topic Starter
Mijn ervaring.

GBP is niet zomaar iets wat je ff doet.. je eet maar max 75g, vooral in het begin. Schep maar eens macaroni op en weeg het af.. ja zo weinig kan je maar eten. Je maag heeft de inhoud van een senseo kopje.

Ik kan uitgebreid je vragen beantwoorden.. alleen moet je ze wel stellen. Bedenk jezelf: Je leert opnieuw eten.. letterlijk! Je kan geen langdradig vlees meer eten (oa varkensvlees) alleen kip/gehakt/vis. Je kan niet een maaltijd overslaan en inhalen, je kan niet drinken overslaan en inhalen.. een GBP betekent juist dat je nog meer bezig met gezond eten gaat houden.

Mijn ervaring? goed.. maar voor ieder persoon is dat heel erg verschillend. Ik kan op dit moment makkelijk 300g eten omdat die natuurlijk opgerekt is.. echter eet ik naar behoefte. Hieronder mijn huidige schema (excuses voor late reactie, drukte) En twee laats genomen foto's ;-)

Excel sheet eetschema is `actueel`, zoals ik al zei als ik teveel drop in vet eet ik meer. (naar behoefte) Standaard rond de 3200kcal. Schema om te trainen is een richting.

foto 1.JPG

foto 2.JPG

Bijlagen

Duidelijker krijg je doorzettingsvermogen niet in beeld. Respect!

Holy shettttt, respect!!

Terug
Naar boven