Ortix
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Goed gewerkt. Heb je achteraf geen spijt van die operatie?
ja en nee, ik weet nu dat het niet kwam doordat ik `teveel` eet maar eerder m'n zeer langzame spijsvertering. Ik vind t wel prima zo
beter dan voorheen iigecht goed...!! diepe buiging. Nooit gedacht dat je na een operatie zo snel deze resultaten kan halen
Ja, ik heb het altijd al gewild en geprobeerd.. alleen nu lukt het ineens, best bizar!
respect man. ik ben een stuk of 18 kilo vermagerd sinds vorig jaar en dat was al een hele trip. kan me niet voorstellen wat een trip dat voor jou moest zijn geweest! nice
heb 2 familieleden btw die een maagverkleining hebben gedaan
1 vrouw -> 120 kilo-> 70 kilo (nu stabiel en kan relatief normaal eten, 2 jaar na operatie.)
1 man -> 110 kilo -> 90 kilo (nu stabiel, maar is wel 1m80 en eet nu als te voren, dus is geen spiermassa dat er is bijgekomen, maar wel vet. staat er nu als een skinnyfat bij. kan wel weer dikke porties eten. ook 2 jaar na operatie. een groot menu @ mcdo is geen probleem voor hem bv.)
denk wel dat je met de tijd weer normaal kan eten (maar niet naar je oude gewoontes gaan he).
Nice dan, toch 18 kilo! meer dan menige kunnen zeggen, ik zeg altijd: "dat ik weer zoveel KAN eten, wil niet zeggen dat ik altijd MAXIMAAL eet". Ik cleanbulk nu, en eetpatroon is beter dan voorheen
Ja, kapsalon gaat erin, ja zakchips gaat erin, ja mcdonalds gaat erin.. doe ik het? nee