Raiba
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 19%
Dag mensen,
Ik zal me even voorstellen aangezien ik hier nieuw ben. Naam is Jan, ik train sinds eigenlijk 4 weken echt dedicated. Daarvoor had ik ook periodes dat ik ging fitnessen maar nam het met de voeding en de training niet zo nauw.
Ik train 5x per week met het volgende schema (wijkt soms iets af)
Maandag: Borstr, Triceps. (3x 10 herhalingen. Gemiddeld 4 oefeningen per groep. )
Dinsdag: Schouder, Biceps.
Woensdag:Buik, Benen.
Donderdag: Rug, onderrug.
Vrijdag: Bijspijkeren waar ik die week weinig tijd of weinig resultaat in gehad heb.
Daarnaast is er 20 min cardio voor elke training.
Het is de bedoeling dat ik ga afvallen, ik weeg 110 kilo en ben ong 1.88 groot. Nu ben ik van mezelf al wat breed dus zal het niet allemaal vet zijn. De vraag is echter eet ik wel goed om te kunnen afvallen en toch massa op te bouwen? Gemiddeld is dit mijn voedings patroon gedurende de dag.
Ochtend: 500 gram kwark.
Middag
na het trainen): Eiwit shake, evt. 2 Broodjes pindakaas.
Avond:Hoofdmaaltijd, ong 200 gram kip, 250 gram sperziebonenen en 150 gram rijst. (dit is wat ik gemiddeld eet.) In de avond nog een broodje/2 pindakaas.
Nu weet ik dat ik vaker per dag moet eten en vanaf volgende week moet dat kwa tijd ook lukken om 5x p[er dag te eten. Is mijn voeding echter op dit moment in orde?
Ik heb al het een en ander gelezen hier maar ben nog niet zeker van mijn zaak. Tips en advies is welkom.
Ik zal me even voorstellen aangezien ik hier nieuw ben. Naam is Jan, ik train sinds eigenlijk 4 weken echt dedicated. Daarvoor had ik ook periodes dat ik ging fitnessen maar nam het met de voeding en de training niet zo nauw.
Ik train 5x per week met het volgende schema (wijkt soms iets af)
Maandag: Borstr, Triceps. (3x 10 herhalingen. Gemiddeld 4 oefeningen per groep. )
Dinsdag: Schouder, Biceps.
Woensdag:Buik, Benen.
Donderdag: Rug, onderrug.
Vrijdag: Bijspijkeren waar ik die week weinig tijd of weinig resultaat in gehad heb.
Daarnaast is er 20 min cardio voor elke training.
Het is de bedoeling dat ik ga afvallen, ik weeg 110 kilo en ben ong 1.88 groot. Nu ben ik van mezelf al wat breed dus zal het niet allemaal vet zijn. De vraag is echter eet ik wel goed om te kunnen afvallen en toch massa op te bouwen? Gemiddeld is dit mijn voedings patroon gedurende de dag.
Ochtend: 500 gram kwark.
Middag
na het trainen): Eiwit shake, evt. 2 Broodjes pindakaas. Avond:Hoofdmaaltijd, ong 200 gram kip, 250 gram sperziebonenen en 150 gram rijst. (dit is wat ik gemiddeld eet.) In de avond nog een broodje/2 pindakaas.
Nu weet ik dat ik vaker per dag moet eten en vanaf volgende week moet dat kwa tijd ook lukken om 5x p[er dag te eten. Is mijn voeding echter op dit moment in orde?
Ik heb al het een en ander gelezen hier maar ben nog niet zeker van mijn zaak. Tips en advies is welkom.