MuscleMeat

afvallen.

xanonymousx

Novice
Waardering
0
Beste mensen,

Ik heb geen ervaring met voeding of voeding schema's.
Ik heb deze forum door gelezen maar kom er echt niet uit.

Ik heb begrepen.
als ik 5/6 dagen cardio doet steppen (crosstrainer) 45 minuten dat ik al een heel end komt. na het trainen.

maar met voeding begrijp ik het niet echt.

moet ik ook 6 keer per dag eten om af te vallen? kleine beetjes.
maar wat is nou goed om te eten in die 6 gevallen.
ik hoorde dat brood ook slecht is.

Kan iemand een afval schema posten. zodat ik kan kijken hoe die er uit ziet. ik neem hem niet over maar gewoon als voorbeeld.

ik kom er echt niet uit.

vriendelijke groet.

;)

Zoek eens naar een cut schema. Ik zou gewoon hoog in eiwitten zitten en wat lager in KH als je wil afvallen, vergeet niet dat gezonde vetten ook belangrijk zijn!

Het is niet zo heel erg moeilijk om een goed voedingsschema op te stellen, het fine-tunen kan wat langer duren omdat dat vaak proefondervindelijk is.

Reken allereerst uit wat je dagelijkse behoefte is. Bepaal dan een verhouding EKV (bijv. 50-30-20, moet je zelf even bekijken wat het beste werkt) en deel dat op in 6 maaltijden zodat je ongeveer evenwichtige maaltijden hebt. Kijk eens in de 100 topics met voedingsschema's wat anderen precies eten maar zorg dat je genoeg eiwitten binnen krijg t in bijvoorbeeld kip, rookvlees, kwark en tonijn. Eet 's ochtends complexe koolhydraten (brinta o.i.d.) en zorg dat je aan het einde van de dag je koolhydraten beperkt.

Maak dus gewoon eens een schema en plaats het. Dan kunnen we je nog meer tips geven!

Kan iemand een afval schema posten. zodat ik kan kijken hoe die er uit ziet. ik neem hem niet over maar gewoon als voorbeeld.

Ja dat vind ik ook.

Belachelijk dat met Topics: 198.850, Posts: 3.760.942, Leden: 63.716, waarvan Actieve Leden: 29.850 er geen post te vinden is met een voedingsschema voor iemand die wil afvallen .........

Terug
Naar boven