Afvalschema

Discussie in 'Vetverlies en Conditietraining' gestart door Ano_166290, 16 okt 2018.

XXL Nutrition Fat Burner

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

  1. Ano_166290

    Ano_166290 Cool Novice Topic Starter

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    4
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    10
    Lengte:
    1m86
    Massa:
    82kg
    Hoi allemaal,

    Ik ben 19 jaar, 187 en weeg 81,3 kilo. Ik heb 2 jaar lang weinig tot geen lichaamsbeweging gehad wegens omstandigheden. Ik wil graag een wat strakker lichaam willen krijgen en mijn conditie een push willen geven. Ik wil geen spiermassa verliezen.

    Hoeveel cardio/kracht moet ik doen en hoeveel calorieen mag ik per dag hebben om onder de 80 kilogram te komen en een strakker lichaam te krijgen?

    Ik doe nu om de dag 2 keer een half uur trainen. Half uur cardio en een half uur kracht. Wel los van elkaar dus in de ochtend en in de avond.

    Ik probeer nu onder de 2000 calorieen te blijven.

    Ben ik goed bezig om moet ik was aanpassen?
     
  2. marina1975

    marina1975 Never give up! Elite Member

    Berichten:
    23.081
    Leuk Bevonden:
    7.372
    Geslacht:
    Vrouw
    Karma:
    293.971
    Lengte:
    1m68
  3. Ano_166290

    Ano_166290 Cool Novice Topic Starter

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    4
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    10
    Lengte:
    1m86
    Massa:
    82kg
    Ah dat voedingschema komt nog wel van te pas voor me! Ik was vergeten te vermelden dat ik mijn workouts thuis, dus ik kan geen geadvanceerde tools gebruiken. Ik heb enkel een yogamat en 2x lichte dumbells van 3kg. Ik fiets wel ongeveer 2 uur per week. 4x half uur.
     

Deel Deze Pagina

  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie