MuscleMeat

Afwimpel-mail Euro-Lock aan sollicitant pure discriminatie

de kans dat je als bedrijf zo op heterdaaad berapt wordt doe aannemen dat dit heel vaak gebeurd; En nog zijn er hier mensen die dan zeggen dat dit niet zo erg is! Ongelooflijk.
En dan maar zeggen dat ze geen werk willen he, en maar zeggen dat afwimpelen op basis van afkomst niet voorkomt en het bedrijf louter naar de bekwaamheden kijkt; My ass!
Ik vind de redenering dat het vaak gebeurd omdat deze meneer op heterdaad betrap werd niet juist. Ten eerste gaat het hier om een gevoelige sector (beveiliging vertegenwoordiger/verkoper), als je weet dat je dan iemand moet hebben die enorm betrouwbaar overkomt (anders verkoop je gewoon niets) en dat mensen in het algemeen toch beetje wantrouwend zijn tegenover mensen van vreemde origine dan is de optelsom snel gemaakt. Ik keur het niet goed, maar wellicht is het de realiteit in sommige sectoren waar vertrouwen belangrijk is. Dit zegt niets over discriminatie in andere bedrijven waar contact met de klant of betrouwbaarheid minder van belang is. Nogmaals, de reactie is niet goed te keuren, maar wellicht economisch gezien had de bedrijfsleider idd liever iemand van niet vreemde origine. Het is voor hem of zijn collega gewoon pech dat dit openbaar is gemaakt in de media.

. Ten eerste gaat het hier om een gevoelige sector (beveiliging vertegenwoordiger/verkoper), als je weet dat je dan iemand moet hebben die enorm betrouwbaar overkomt (anders verkoop je gewoon niets) en dat mensen in het algemeen toch beetje wantrouwend zijn tegenover mensen van vreemde origine dan is de optelsom snel gemaakt. .

Met dit deel ga ik akkoord.
En zoals je zegt, het zou toch niet mogen; Blijft af te keuren.

Terug
Naar boven