XXL Nutrition

Afwisseling in schema's?

Anoniem_19_83_

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
73kg
Hallo, ik train nu enkele maanden volgens hetzelfde fitness-schema, dit schema bevalt me zeer goed:D maar ik las pasgeleden ergens dat je je schema moet aanpassen 1 x in de zoveel tijd.. omdat je lichaam anders teveel gaat wennen aan de oefeningen en er zo dus geen stimulans is voor spiergroei of iets dergelijks..???
Nou vraag ik me af hoe jullie hier over denken;)
Mvg Sjoerd:cool:

Je lichaam went niet aan oefeningen, maar wel aan belasting. Als je dus niet sterker wordt wordt het tijd om IETS te wijzigen. Kan een deload zijn.

En soms is het gewoon leuk om eens iets anders te doen. Houdt het lekker fris (als je maar niet TE vaak schema's gaat wijzigen.. je moet er af en toe wel eentje daadwerkelijk volgen).

als een schema goed werkt, waarom veranderen. Als je merkt dat er geen vooruitgang meer word geboekt moet je misschien keer gaan kijken naar wat anders.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties;)Ik boek wel vooruitgang met gewicht e.d.:D (zoiezo minstens iedere week/2 weken meer gewicht) dus dat zou dan voldoende zijn?

Bedankt voor de reacties;)Ik boek wel vooruitgang met gewicht e.d.:D (zoiezo minstens iedere week/2 weken meer gewicht) dus dat zou dan voldoende zijn?

ik zou toch meer opteren om eens andere oefeningen uit te proberen :) dit is het ideale moment ervoor :)
zo schok je je spieren en vind je mss opnieuw terug een leuke combinatie :)
grtz en veel succes

Terug
Naar boven