AndroidHealthClinic

agenten schieten hond dood

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom zou een groep agenten 1 hond doodschieten.


Is wel erg APART hoor. En vooral een slapende hond
 
Stel je even in de plaats van die agenten...

Je rijd al weken/maanden/jaren gefrustreerd rond in je apepakje met een lullige dienstwagen om te flitsen/ het verkeer te regelen. Op een dag krijg je dan eindelijk een dienstwapen en mag je gaan patrouilleren. Via de radio krijg je bericht van één of andere idioot die het verschil niet kent tussen een loslopende hond en eentje die op een eigendom slaapt. Je denkt te maken te hebben met een gevaarlijke pit bull die wellicht toch van niemand is en gedumpt is op de snelweg door het baasje. Je vingers jeuken, ze zitten al op de trekker. Je eerste echte schot, een gevaarlijk dier waar niemand om geeft (of dat denk je toch). Je voelt je machtig en stoer. Voor je het weet los je een schot op het beest om later tegen je collega's lekker te kunnen opscheppen over hoe geweldig je shift wel niet was...
 
Stel je even in de plaats van die agenten...

Je rijd al weken/maanden/jaren gefrustreerd rond in je apepakje met een lullige dienstwagen om te flitsen/ het verkeer te regelen. Op een dag krijg je dan eindelijk een dienstwapen en mag je gaan patrouilleren. Via de radio krijg je bericht van één of andere idioot die het verschil niet kent tussen een loslopende hond en eentje die op een eigendom slaapt. Je denkt te maken te hebben met een gevaarlijke pit bull die wellicht toch van niemand is en gedumpt is op de snelweg door het baasje. Je vingers jeuken, ze zitten al op de trekker. Je eerste echte schot, een gevaarlijk dier waar niemand om geeft (of dat denk je toch). Je voelt je machtig en stoer. Voor je het weet los je een schot op het beest om later tegen je collega's lekker te kunnen opscheppen over hoe geweldig je shift wel niet was...

:roflol:!!!!!

Ben je nou serieus? :roflol:
 
En stel dat jouw verhaal bewust op de waarheid big t, dan verdient die gast een nekschot :D
 
ja, ik sluit het ook niet totaal uit.

Maar je kan niet zomaar een schot lossen. Dat kost je gelijk een dag papier werk erna.

Plus als dat zo was zou het toch ook in het nieuws komen (iig hart van nederland, die hebben ook altijd van die buts verhalen)
 
:roflol:!!!!!

Ben je nou serieus? :roflol:
Hehe niet echt, maar je weet nooit wat voor malloten er tussen zitten. Je ziet toch zelf in het nieuws wat soldaten allemaal doen met mensen en dieren als ze zich machtig voelen? Is dit dan echt zo vreemd?

ja, ik sluit het ook niet totaal uit.

Maar je kan niet zomaar een schot lossen. Dat kost je gelijk een dag papier werk erna.

Plus als dat zo was zou het toch ook in het nieuws komen (iig hart van nederland, die hebben ook altijd van die buts verhalen)
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleid=KN1SC84F Grote krant in België....
 
of je nou in NL loopt of afghanistan.

Big difference
 
Hehe niet echt, maar je weet nooit wat voor malloten er tussen zitten. Je ziet toch zelf in het nieuws wat soldaten allemaal doen met mensen en dieren als ze zich machtig voelen? Is dit dan echt zo vreemd?
Ja. Vooral omdat in jouw verhaal die persoon dan al minstens 2x de selectieprocedure heeft moeten doorlopen. 1x voor agent en 1x voor inspecteur. Niet dat de selectie feilloos is, maar zo'n mensen hadden ze er wel al op voorhand uitgehaald.
 
jammer dan voor die hond.

Er gaat elke minuut een kind dood.

Zowiezo schieten ze een hond niet zomaar dood. Grootse BS verhaal ooit

waarom zou het niet zomaar kunnen? alsof er geen gestoorde politie lui rondlopen..

waarom jammer voor die hond? zou je dat ook zeggen als het een kind was? of misschien jou hond die je zelf hebt opgevoed en je maatje is?:rolleyes:

en wat heeft het er mee te maken dat er iedere minuut een kind dood gaat? is dit dan minder erg? altijd dat vergelijken :rolleyes: al die soldaten die zijn omgekomen is zeker ook pech voor ze, omdat er in een ander land ook mensen sterven :o
 
Bekijk het eens anders: waarom zou deze site zomaar agenten gaan beschuldigen? Welk voordeel halen ze uberhaupt (remember als VZW werk je compleet non-profit) eruit?

Hoe leg je de foto's uit (die er absoluut echt uit zien)?

Waarom zouden agenten geen grove fouten kunnen maken (het zou zeker niet de eerste keer zijn).

Ik vind dat velen hie rnogal makkelijk het verhaal als gelogen beschouwen hoor. je kan tenminste enige twijfel hebben, als je alles in beschouwing neemt. Het is niet onmogelijk.

Maar shoit ik houd erover op, sommige mensen hebben hun conclusie al gemaakt voor ze zekerheid hebben.
 
en hier mogen ze dus zo mee wegkomen. en als je een gewapende inbreker weet te vermoorden uit zelfverdediging dan ben je gigantisch de klos.. terwijl je dan juist een lintje zou moeten krijgen
 
Bekijk het eens anders: waarom zou deze site zomaar agenten gaan beschuldigen? Welk voordeel halen ze uberhaupt (remember als VZW werk je compleet non-profit) eruit?

Hoe leg je de foto's uit (die er ansoluut echt uit zien)?

Waarom zouden agenten geen grove fouten kunnen maken (het zou zeker niet de eerste keer zijn).

Ik vind dat velen hie rnogal makkelijk het verhaal als gelogen beschouwen hoor. je kan tenminste enige twijfel hebben, als je alles in beschouwing neemt. Het is niet onmogelijk.
Niks is onmogelijk uiteraard. Maar als je het aantal onterechte klachten bekijkt (die de laatste jaren enorm stijgen)... En hoe komt het eigenlijk dat die hond vol bloed hangt, maar op die zetel en op de grond bijna niks te zien is.
En trouwens, over zoiets discussiëren is eigenlijk gewoon onzin. Intern toezicht en comité P waarschijnlijk ook zullen hier wel hun werk van maken.
 
waarom zou het niet zomaar kunnen? alsof er geen gestoorde politie lui rondlopen..

waarom jammer voor die hond? zou je dat ook zeggen als het een kind was? of misschien jou hond die je zelf hebt opgevoed en je maatje is?:rolleyes:

en wat heeft het er mee te maken dat er iedere minuut een kind dood gaat? is dit dan minder erg? altijd dat vergelijken :rolleyes: al die soldaten die zijn omgekomen is zeker ook pech voor ze, omdat er in een ander land ook mensen sterven :o



ja, iedereen mag van mij dood gaan
 
Ik denk dat het verhaal opzich wel kan kloppen, maar de fotos die er bij zijn "gepubliceerd" zijn volgens mij niet gerelateerd met dit verhaal.
 
De Belgische Landelijke Inspectiedienst Dierenwelzijn (BLID) kondigt een klacht aan bij het ComitéP.

Dat zegt natuurlijk nog weinig. Of er daadwerkelijk een zaak van wordt gemaakt valt nog af te wachten.
 
Ik denk dat het verhaal opzich wel kan kloppen, maar de fotos die er bij zijn "gepubliceerd" zijn volgens mij niet gerelateerd met dit verhaal.
Toch wel, alle grote kranten hebben ze gebruikt, ze zijn 100% echt.

Ik doe deze op slot tot er meer nieuws is over deze zaak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven