Fitness Seller

Alarmerende stijging van hiv-besmettingen

houston

Ripped Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
Gaat lekker zo:D

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...nnenland/0405_1230_Toename_soa_hiv_coïtus.xml

Het aantal hiv-besmettingen is het afgelopen jaar alarmerend gestegen.

Chlamydia
In 2005 ging het aantal besmettingen met het virus dat de ziekte aids kan veroorzaken, met maar liefst 22% omhoog. Dat blijkt uit (voorlopige) cijfers van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). De geslachtsziekte chlamydia kwam in 2005 15% vaker voor dan in het jaar ervoor.

Betere controle
Soa Aids Nederland, het kenniscentrum voor hiv/aids en andere soa's, maakt zich grote zorgen. Het centrum wil betere controle van de risicogroepen, homo- en bicoïtusuele mannen.

tja...skull****en moet je...ik zeg het je...:cool:

Ik ben gelukkig getrouwd, hoef me dus geen zorgen te maken. :)

monogamie bespaart je zulke dingen

en toch is het triest

je durft dadelijk nog niet meer je benen wijd te doen voor je eigen partner. :eek: god weet wat hij of zij in het verleden heeft opgelopen

Ik heb ook HIV. En herpes.

ik weet het nog goed, juli vorig jaar had ik coïtus en was het kapotje gescheurd, dat was echt verdoet!
ik kende haar niet verder dus was als de dood dat ik wat had opgelopen. je moet dan 3 ****ing maanden wachten op de uitslag en ik was elke dag op internet aan het neuzen of ik het al kon hebben aan de hand van symptonen. door de stress en angst had ik juist symptonen.
daarentegen ging het trainen wel lekker, ik moest alles geven want als ik mijn pr's niet zou evenaren dan had ik in mijn hoofd dat ik al verzwakt zou zijn en dat ik hiv zou hebben. ja het klinkt stom en maar zo dacht ik.
het waren 3 k*tmaanden in onzekerheid maar gelukkig had ik niks. Ik wens niemand die onzekerheid toe. sommige mensen zitten er niet zo mij maar als ik ook maar 1% risico heb gelopen dan ben ik als de dood.

• Topic Starter Topic Starter
PreludE zei:
ik weet het nog goed, juli vorig jaar had ik coïtus en was het kapotje gescheurd, dat was echt verdoet!
ik kende haar niet verder dus was als de dood dat ik wat had opgelopen. je moet dan 3 ****ing maanden wachten op de uitslag en ik was elke dag op internet aan het neuzen of ik het al kon hebben aan de hand van symptonen. door de stress en angst had ik juist symptonen.
daarentegen ging het trainen wel lekker, ik moest alles geven want als ik mijn pr's niet zou evenaren dan had ik in mijn hoofd dat ik al verzwakt zou zijn en dat ik hiv zou hebben. ja het klinkt stom en maar zo dacht ik.
het waren 3 k*tmaanden in onzekerheid maar gelukkig had ik niks. Ik wens niemand die onzekerheid toe. sommige mensen zitten er niet zo mij maar als ik ook maar 1% risico heb gelopen dan ben ik als de dood.

Ben je een kloon van mij???
klinkt me allemaal te erg bekend in de oren:(

Hooray for ass-****ing without condome,
Hooray for cheating without condome,
Hooray for the doc. who injected monkey blood in the wrong person?
Wat was het verhaal achter aids ook alweer? Het is toch niet echt zo dat het door een doc kwam die apenbloed injecteerde?
Aids komt immers van apen af... maar zou die doc...? nee toch?

SageFrancis zei:
Hooray for ass-****ing without condome,
Hooray for cheating without condome,
Hooray for the doc. who injected monkey blood in the wrong person?
Wat was het verhaal achter aids ook alweer? Het is toch niet echt zo dat het door een doc kwam die apenbloed injecteerde?
Aids komt immers van apen af... maar zou die doc...? nee toch?

neen mijn vrind..het komt van homofiele joodse aziaten...dat zijn de ergste...

coïtus is zo plastisch geworden

7 jaar een vriendin dus ik maak mij niet druk :D

Damn, gisteren zowel Man Mountain en Mr J nog zonder kapotje in de reet gedoet. Naja, het zal allemaal wel mee vallen.

Je kunt toch niet verwachten dat iedereen een condoom gebruikt. Sex moet wel leuk blijven.

We gaan toch dood. Dus raggen met die aidslul

houston zei:
Gaat lekker zo:D

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...nnenland/0405_1230_Toename_soa_hiv_coïtus.xml

Het aantal hiv-besmettingen is het afgelopen jaar alarmerend gestegen.

Chlamydia
In 2005 ging het aantal besmettingen met het virus dat de ziekte aids kan veroorzaken, met maar liefst 22% omhoog. Dat blijkt uit (voorlopige) cijfers van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). De geslachtsziekte chlamydia kwam in 2005 15% vaker voor dan in het jaar ervoor.

Betere controle
Soa Aids Nederland, het kenniscentrum voor hiv/aids en andere soa's, maakt zich grote zorgen. Het centrum wil betere controle van de risicogroepen, homo- en bicoïtusuele mannen.
Een nog grotere risicogroep zijn afrikaanse mannen en vrouwen. Vooral uit het midwest-gebied van Afrika.

Idd vooral n*gers en homo's zijn de schuldigen, heerlijk om zoiets te kunnen zeggen en nog naar waarheid ook! :D

Als je ook hoort hoe het er aan toe gaat in dark rooms enzo hebben homocoïtusuelen het echt aan zichzelf te danken. Te smerig wat daar gebeurt.

Terug
Naar boven