XXL Nutrition

Het drama gaat verder! - Schutter van mus met de dood bedreigd

Een mus verdoven wat gebruiken ze daarvoor dan een sniper met een pijtje erin.:rolleyes:

Ik hoop dat een of andere viool al die steentjes daar omgooit. Zal ze leren. Dit moet een sport gaan worden: ieder jaar proberen alle steentjes om te pleuren voordat het op tv moet komen.

kanker domino, zowiezo een spel voor idioten.

En dat musje, ach ja..

Het gaat om het principe in deze zaak: Plastic dominostenen worden belangrijker gevonden dan een dier.
Kan me niet voorstellen dat daar heel veel mensen mee eens zijn?

Sportfood.nl zei:
Het gaat om het principe in deze zaak: Plastic dominostenen worden belangrijker gevonden dan een dier.
Kan me niet voorstellen dat daar heel veel mensen mee eens zijn?
Het gaat om de zaak :
Wordt NL nou echt zoals Amerika? Zeiken om elk klein incidentje wat er gebeurt... Big deal dat er een musje sneuvelt... Kan me er totáál niet druk om maken. DBB'ers die zich er wel druk om maken hebben tijd teveel --> Duik de gym maar weer in, of ga vreten.

Om iemand met de dood te bedreigen voor een mus is helemaal scheef.
Die man is ook maar ingehuurd door die domino josti's.
Neem een leven vieze dierenneukertjes:rolleyes:

Een mus doodschieten vanwege een debiel spelletjes is belachelijk.
Maar iemand met de dood bedreigen omdat ie een mus doodschiet is ook belachelijk.

Dit soort bizarre verhalen geven het leven wel smaak. :D

Mja, weet je hoe enorm veel geld gemoeid is met een hele avond televisie?
Natuurlijk wordt dat beest dan afgeschoten, wordt niet over nagedacht, ja, misschien alleen omdat het negatieve kijkcijfers kan voortbrengen.

niet dat die ene mus nou zo erg is, maargoed. En dan zijn er ook nog van die kansloze lui die mee helpen, vrijwilligers, om die steentjes op te zetten voor een bedrijf wat er bakken met geld mee gaat verdienen.

Dood Aan Alle Mussen!!!!!

Denk is na mensen je bent al maanden steentjes recht aan het zetten en een mus gooit het om.Ja dan barst de stres los.

big kelvin zei:
Denk is na mensen je bent al maanden steentjes recht aan het zetten
wat klopt niet aan deze zin?

Inderdaad! Mensen die nadenken gaan niet maandenlang steentjes in een rij zetten.

Als het een rat was geweest had je niemand erover gehoord.

Ze moeten die mussen in een straal van 10 km om die dominohal preventief ruimen. Wat denken die beesten wel niet, zo'n wereldrecordpoging te terroriseren?

Heette die vogel niet MUStafa?

Die mus kon gewoon niet wachten tot die steentjes omgegooid zouden worden.

Ik vind het een beetje overdreven om zo'n probleem te maken van een mus! Het is wel lullig voor zo'n beesie maar op nu mensen dervoor te gaan bedreigen enzo....

ik heb gewoon zin om die stenen te gaan omgooien .

mij boeit het niet echt van die mus , maar ik vind het gewoon moreel niet verandwoord dus de mensen moeten boeten :mad:

stel dat er een kat binnen was gekomen of een hondje ook maar afschieten ?

Luister, beter ga je die stenen niet omgooien. Je weet nu waar je eindigt.

Terug
Naar boven