Fitness Seller

Het drama gaat verder! - Schutter van mus met de dood bedreigd

Duiven zijn idd lief zolang ze maar niet op me auto schijten of op mijzelf!

b3ta zei:
Duiven zijn idd lief zolang ze maar niet op me auto schijten of op mijzelf!

die van mij zijn zo tam en mak als een lammetje:D
komen vanzelf op je schouder zitten en eten uit je hand:):o
die schijt valt reuze mee...9 van de 10 keer doen ze het in hun eigen hok op een krantje met zand die je zo in de vuilnisbak kan kieperen:D

OOOO ok! je hebt die post met je geld naar dbc gestuurd met je duiven!! vandaar dat het zo lang duurde

pauwstaarten zijn geen postduiven bro:D

RobertHosper zei:
die van mij zijn zo tam en mak als een lammetje:D
komen vanzelf op je schouder zitten en eten uit je hand:):o
die schijt valt reuze mee...9 van de 10 keer doen ze het in hun eigen hok op een krantje met zand die je zo in de vuilnisbak kan kieperen:D

Die ene keer dat ze op je poepen! dat doet het hem nou net :D

ruud de wild is een aep!
hij voelt zich stoer. Ik zal hem eens voor domino d-day omduwen!

Blackadder zei:
pffff voor een klein musje, ik probeer dagelijks duiven wegtetrappen op den bruul in mechelen, vergeet niet dat we hier op een BB forum zitten en iedereen wel gemiddeld een buffel of 2 per week naar binnenwerkt.
Duiven zijn cool. Ware overlevingskunstenaars. Ik probeer ze altijd met de auto aan te rijden. Die beesten hebben er een sport van gemaakt om echt op het allerlaatst aan de kant te hupsen. Dan denk je dat je ‘m te pakken hebt en dan zie je in de achteruitspiegel toch nog een duif wegfladderen. Er komt vanzelf een dag dat ze nonchalant worden….

Die mus kan me ook eigenlijk niet zoveel schelen. Het is voor mij een perfect excuus flink te zeiken op debiele spelletjes zoals domino-d-day. Laat die mensen eens een echte hobby zoeken. Zoals bijvoorbeeld:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lauw zei:
Duiven zijn cool. Ware overlevingskunstenaars. Ik probeer ze altijd met de auto aan te rijden. Die beesten hebben er een sport van gemaakt om echt op het allerlaatst aan de kant te hupsen. Dan denk je dat je ‘m te pakken hebt en dan zie je in de achteruitspiegel toch nog een duif wegfladderen. Er komt vanzelf een dag dat ze nonchalant worden….
Die mus kan me ook eigenlijk niet zoveel schelen. Het is voor mij een perfect excuus flink te zeiken op debiele spelletjes zoals domino-d-day. Laat die mensen eens een echte hobby zoeken. Zoals bijvoorbeeld:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zolang het maar niet mijn duiven zijn Lauw:Ddie beestjes waren me toch iets te duur om onder jouw Pirelli banden te eindigen:D

Terug
Naar boven