- Waardering
- 52
PreludE zei:ik weet het nog goed, juli vorig jaar had ik coïtus en was het kapotje gescheurd, dat was echt verdoet!
ik kende haar niet verder dus was als de dood dat ik wat had opgelopen. je moet dan 3 ****ing maanden wachten op de uitslag en ik was elke dag op internet aan het neuzen of ik het al kon hebben aan de hand van symptonen. door de stress en angst had ik juist symptonen.
daarentegen ging het trainen wel lekker, ik moest alles geven want als ik mijn pr's niet zou evenaren dan had ik in mijn hoofd dat ik al verzwakt zou zijn en dat ik hiv zou hebben. ja het klinkt stom en maar zo dacht ik.
het waren 3 k*tmaanden in onzekerheid maar gelukkig had ik niks. Ik wens niemand die onzekerheid toe. sommige mensen zitten er niet zo mij maar als ik ook maar 1% risico heb gelopen dan ben ik als de dood.
Jezus man, je kan het ook overdrijven. De kans om AIDS te krijgen van één keer coïtus met en besmet iemand is 0,1%, en als je derde been grotendeels door een condoom werd beschermd misschien nog wel kleiner. Bovendien, als je geen n*gers of homo's doet is de kans dat iemand het heeft echt heel klein, zo rond één op 5000. De kans dat je door de bliksem wordt getroffen is dus ongeveer groter.
(o ja, voor de normen en waardenbrigade weer begint te janken: er is een officiële richtlijn voor huisartsen dat een aidstest alleen echt raadzaam bij coïtus met n*gers of homo- of bicoïtusuelen)

en ik werd toevallig na die week meteen ziek, 1 van de symptonen als je net besmet raakt. maarja de een is er nonchalant over en de ander is weer het andere uiterste,zoals ik.