ferry1
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
psycho_b zei:

Hey, bedankt voor de link man! ik heb er een nieuwe hobby bij!Loo zei:en voor de mensen die in de rouwperiode zitten vanwege die mus,
ga maar ff op deze site rondneuzen;
http://www.geitenwollensokken.com/
helpt jullie bij de verwerking.

dr. Gonzo zei:Wel mooi dat er 4000 euro beloning is uitgeloofd voor degene die voortijdig genoeg stenen omgooit zodat domino D day niet kan doorgaan.
iemand een plan?![]()

uhm...ja. Denk aan je hart.ExTe zei:TYPISCH NEDERLANDS....WAAR GAAT HET HEEN MET DIT LAND!
Ongelooflijk dat mensen hierom andere mensen met de dood gaan bedreigen...
ZOEK een F*cking Leven!
Wat kost dat nou tegenwoordig nog, zo'n heipaalmachine voor een uurtje huren?dr. Gonzo zei:Wel mooi dat er 4000 euro beloning is uitgeloofd voor degene die voortijdig genoeg stenen omgooit zodat domino D day niet kan doorgaan.
iemand een plan?![]()

Marky zei:Ben begaand met dieren dus ik vindt 't een onnodige actie. Dieren zijn ontwetend en kunnen zich niet verweren.
Een verdovingspijl of schot was namelijk net zo effectief geweest. Maar gelijk dood? Het zegt weer eens wat over de gefreakte mentaliteit bij die verpauperde stumperds die enkel uit zijn op kijkers.
Btw, lawinepijl aan 't gebouw geen idee? Voldoende vibratie dacht ik zo.
?En als die in zo'n hal van 5 meter hoog of meer naar beneden valt... ook wel dood lijkt me.Homer17 zei:WTF, hoe wou je met een verdovingspijltje een mus bekogelen?
Gaat dwars door het musje heen.
benchMarc zei:En als die in zo'n hal van 5 meter hoog of meer naar beneden valt... ook wel dood lijkt me.

Blackadder zei:pffff voor een klein musje, ik probeer dagelijks duiven wegtetrappen op den bruul in mechelen, vergeet niet dat we hier op een BB forum zitten en iedereen wel gemiddeld een buffel of 2 per week naar binnenwerkt.
duiven zijn tof!!!ik heb ze als huisdier..mooie Pauwstaarten en Kropduiven!!!