Fitness Seller

Het drama gaat verder! - Schutter van mus met de dood bedreigd

Zielig musje....vroeger voerde ik de musjes altijd in Den Haag. Misschien was dat wel de overovergroot opa van dit musje. Ik pleur binnenkort een paar stenen op die stenen. Muwhahaha

Wel mooi dat er 4000 euro beloning is uitgeloofd voor degene die voortijdig genoeg stenen omgooit zodat domino D day niet kan doorgaan.

iemand een plan? :D

en voor de mensen die in de rouwperiode zitten vanwege die mus,
ga maar ff op deze site rondneuzen;

http://www.geitenwollensokken.com/

helpt jullie bij de verwerking.

Loo zei:
en voor de mensen die in de rouwperiode zitten vanwege die mus,
ga maar ff op deze site rondneuzen;
http://www.geitenwollensokken.com/
helpt jullie bij de verwerking.
Hey, bedankt voor de link man! ik heb er een nieuwe hobby bij!
ik ben nu een powerlift-suit aan het breien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]alles met het word Vogue in de naam is cool.

en gay.:D

dr. Gonzo zei:
Wel mooi dat er 4000 euro beloning is uitgeloofd voor degene die voortijdig genoeg stenen omgooit zodat domino D day niet kan doorgaan.

Handvol stuiterballen naar binnen gooien, of een paar dolle muizen loslaten :thumbs: :D

de DBB'er die het voormekaar krijgt die 3000 pop te winnen, moet trakteren op de wok:D!!!

TYPISCH NEDERLANDS....WAAR GAAT HET HEEN MET DIT LAND!

Ongelooflijk dat mensen hierom andere mensen met de dood gaan bedreigen...

ZOEK een F*cking Leven!

• Topic Starter Topic Starter
ExTe zei:
TYPISCH NEDERLANDS....WAAR GAAT HET HEEN MET DIT LAND!
Ongelooflijk dat mensen hierom andere mensen met de dood gaan bedreigen...
ZOEK een F*cking Leven!
uhm...ja. Denk aan je hart.

• Topic Starter Topic Starter
dr. Gonzo zei:
Wat kost dat nou tegenwoordig nog, zo'n heipaalmachine voor een uurtje huren? :D

Ben begaand met dieren dus ik vindt 't een onnodige actie. Dieren zijn ontwetend en kunnen zich niet verweren.

Een verdovingspijl of schot was namelijk net zo effectief geweest. Maar gelijk dood? Het zegt weer eens wat over de gefreakte mentaliteit bij die verpauperde stumperds die enkel uit zijn op kijkers.

Btw, lawinepijl aan 't gebouw geen idee? Voldoende vibratie dacht ik zo.

Het leven van een mus is natuurlijk meer waard dan een flauw dominospelletje. Maar het feit dat er met de recordpoging ook veel geld gemoeid is door bijv. de televisie-uitzending, maakt dat het leven van dit vogeltje hieraan ondergeschikt wordt gemaakt. Of dat terecht is, daar kun je van mening over verschillen. Maar om een mens met de dood te bedreigen vanwege het doden van een musje, is totaal buiten alle proportie. Straks moet iedereen die ooit een mier doodgetrapt heeft ook hangen. Kom nou toch!!

Marky zei:
Ben begaand met dieren dus ik vindt 't een onnodige actie. Dieren zijn ontwetend en kunnen zich niet verweren.
Een verdovingspijl of schot was namelijk net zo effectief geweest. Maar gelijk dood? Het zegt weer eens wat over de gefreakte mentaliteit bij die verpauperde stumperds die enkel uit zijn op kijkers.
Btw, lawinepijl aan 't gebouw geen idee? Voldoende vibratie dacht ik zo.

WTF, hoe wou je met een verdovingspijltje een mus bekogelen :D?
Gaat dwars door het musje heen.

Homer17 zei:
WTF, hoe wou je met een verdovingspijltje een mus bekogelen :D?
Gaat dwars door het musje heen.
En als die in zo'n hal van 5 meter hoog of meer naar beneden valt... ook wel dood lijkt me.

mussen zijn vliegende ratten!!

Ze moeten die domino kneuzen eens met de dood bedreigen kijken of ze dan kappen met die onzin!!

Dat bedreigen met de dood is zielig en belachelijk. Maar dat is een levend wezen afschieten om je eigen amusement waar te maken ook.

Ik hoop dat ze een fikse boete krijgen voor het schieten zonder vergunning.

pffff voor een klein musje, ik probeer dagelijks duiven wegtetrappen op den bruul in mechelen, vergeet niet dat we hier op een BB forum zitten en iedereen wel gemiddeld een buffel of 2 per week naar binnenwerkt.

Blackadder zei:
pffff voor een klein musje, ik probeer dagelijks duiven wegtetrappen op den bruul in mechelen, vergeet niet dat we hier op een BB forum zitten en iedereen wel gemiddeld een buffel of 2 per week naar binnenwerkt.

hey hey!!!:mad: duiven zijn tof!!!ik heb ze als huisdier..mooie Pauwstaarten en Kropduiven!!!:D :rolleyes:

Terug
Naar boven