Jaja, waarschijnlijk al het zoveelste topic over alcohol maar ik ben benieuwd naar de drinkgewoontes van de 'serieuze' bb'ers/andere sport fanatiekelingen die erg resultaat gericht zijn en niet 1/max 3x in de week sporten omdat 'het moet'.
In de cut kan ik veel dingen laten staan (zelfs alcohol) maar ik merk de grote verschillen niet als ik een cut periode heb zonder of met alcohol. Daarom laat ik alcohol ook niet meer staan. En dat is om die rede mijn enige zonde (helaas wel een hele slechte).
Aangezien ik de volgende dag goed wil trainen drink ik vrijwel nooit tot 'failure'
ofwel echt dronken. Maar ik zit wel wat aan de hoge kant op 4-6 glazen per dag. Echter maakt dit weinig verschil uit op lichaamsgewicht/effect de volgende dag. Helaas wel een verhoogd risk op slokdarm/keel kanker.
Mijn vraag. Hoeveel drinken jullie? En voor de niet drinkens, waarom deze beslissing?
In de cut kan ik veel dingen laten staan (zelfs alcohol) maar ik merk de grote verschillen niet als ik een cut periode heb zonder of met alcohol. Daarom laat ik alcohol ook niet meer staan. En dat is om die rede mijn enige zonde (helaas wel een hele slechte).
Aangezien ik de volgende dag goed wil trainen drink ik vrijwel nooit tot 'failure'
ofwel echt dronken. Maar ik zit wel wat aan de hoge kant op 4-6 glazen per dag. Echter maakt dit weinig verschil uit op lichaamsgewicht/effect de volgende dag. Helaas wel een verhoogd risk op slokdarm/keel kanker.Mijn vraag. Hoeveel drinken jullie? En voor de niet drinkens, waarom deze beslissing?

Dan maar extra hard erop de dag er na

)