Orso Bianco
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het mooie is: je hebt alcohol niet nodig om lol te hebben
In mijn ogen ben je echt een complete mong**l als je op zo een manier je lichaam verziekt! Geldt hetzelfde voor mensen die roken... echt, word eens volwassen!

Zo ranzig alcohol, zo een k*t gevoel als ik gedronken heb tijdens en na die tijd, dat ik niet kan snappen wat daar nou lekker aan is. En als je aan de stofjes gaat neem dan wat anders dan alcohol bvb ghb en andere lekkere shit, niet dat ik dat gebruik maar ik bedoel maar..
Alcohol duf gevoel volgende dag beroerd bllll

De kater is inderdaad iets waar je mee om moet leren gaan. De kater is dan ook alleen voor de echte mannen. De mannen die weten wat drinken is en niet afschrikken van een beetje zwaar gevoel de volgende dag. De mannen die gewoon door kunnen trainen ondanks hun heftige avondje zuipen. De mannen dus.

neuh, in mijn ogen is de kater voor kneuzen die alleen maar zuipen om het zuipen.
bovendien train ik veel liever en lekkerder met een gezond en fris gevoel ipv met een stinkende vieze walm in mn bek![]()