AndroidHealthClinic

alcohol (ja zoveelste topic)

In mijn ogen ben je echt een complete mong**l als je op zo een manier je lichaam verziekt! Geldt hetzelfde voor mensen die roken... echt, word eens volwassen!

drink om de paar maanden een paar biertjes.. sterke drank is vies spul

In mijn ogen ben je echt een complete mong**l als je op zo een manier je lichaam verziekt! Geldt hetzelfde voor mensen die roken... echt, word eens volwassen!

True, maar het zit zo in de cultuur ingebakken, niemand zal je raar aankijken als je een keertje dronken bent of moet kotsen omdat je teveel gehad hebt.

"dat hebben we allemaal weleens" wordt er dan gezegd.. eigenlijk best ziek :P

Zo ranzig alcohol, zo een k*t gevoel als ik gedronken heb tijdens en na die tijd, dat ik niet kan snappen wat daar nou lekker aan is. En als je aan de stofjes gaat neem dan wat anders dan alcohol bvb ghb en andere lekkere shit, niet dat ik dat gebruik maar ik bedoel maar..
Alcohol duf gevoel volgende dag beroerd bllll

Zo ranzig alcohol, zo een k*t gevoel als ik gedronken heb tijdens en na die tijd, dat ik niet kan snappen wat daar nou lekker aan is. En als je aan de stofjes gaat neem dan wat anders dan alcohol bvb ghb en andere lekkere shit, niet dat ik dat gebruik maar ik bedoel maar..
Alcohol duf gevoel volgende dag beroerd bllll

ja hier volledig mee eens.....laatst tijdens het WK weer eens "ouderwets" de overwinning op Brazilie gevierd; vanaf smiddags half vier tot snachts 1 uur aan een stuk door zitten zuipen, bier bier en nog eens bier....snachts in mn bedje kotsmisselijk en boven de wc gehangen....burp......burp....BURP.....BUUUUUURRRRRRRPPPP!!!!!!....
volgende dag koppijn en een k*tgevoel en om een lang lulverhaal kort te maken:

sindsdien weer back in training, aan het water en heerlijk genieten van het fitte gevoel wat weer langzaamaan terugkomt :cool:

ik houd het voortaan bij af en toe een pilsje voor de gezelligheid en de lekker! ;)

De kater is inderdaad iets waar je mee om moet leren gaan. De kater is dan ook alleen voor de echte mannen. De mannen die weten wat drinken is en niet afschrikken van een beetje zwaar gevoel de volgende dag. De mannen die gewoon door kunnen trainen ondanks hun heftige avondje zuipen. De mannen dus.

De kater is inderdaad iets waar je mee om moet leren gaan. De kater is dan ook alleen voor de echte mannen. De mannen die weten wat drinken is en niet afschrikken van een beetje zwaar gevoel de volgende dag. De mannen die gewoon door kunnen trainen ondanks hun heftige avondje zuipen. De mannen dus.

neuh, in mijn ogen is de kater voor kneuzen die alleen maar zuipen om het zuipen.
bovendien train ik veel liever en lekkerder met een gezond en fris gevoel ipv met een stinkende vieze walm in mn bek ;)

neuh, in mijn ogen is de kater voor kneuzen die alleen maar zuipen om het zuipen.
bovendien train ik veel liever en lekkerder met een gezond en fris gevoel ipv met een stinkende vieze walm in mn bek ;)

Dat is nog het ergste, je hebt het echt te bont gemaakt als je de volgende dag na het douchen en tandenpoetsen nog steeds een drop/anijs lucht uit je bek hebt :p

Het is de eerste stap, toegeven dat je geen echte man bent. Ik ben blij dat jullie dat inzien. Zet gewoon de volgende stap, op naar het VUMC voor een lichte ingreep.

Terug
Naar boven