AndroidHealthClinic

Alcohol

Peiling Peiling Drink je alcohol?

• Totaal stemmers
    146
Ja, en om eerlijk te zijn de laatste maanden van het afgelopen jaar werd het al een beetje misbruik maken van alkohol. Voelde me zwaar klote een tijd door diverse dingen en ik ging dan maar weer een flesje vodka nuttigen als ik me weer eens k*t voelde. Ik ga het niet goed praten en ben er niet trots op, maar gelukkig zag ik mijn probleem zelf vrij snel in. Ik heb misschien ook een beetje het nadeel dat ik in Praag woon, hier is het een normale zaak om iedere dag in de kroeg te zitten en een paar drankjes te nuttigen, probleem met mijn vrienden is alleen dat zodra de eerste vodka valt het er meteen 15 werden. Resultaat je voelt je er achteraf nog k*tter door.
Ik zeg niet dat ik niet maar ga drinken maar de laatste keer dat ik echt lam was was met oud en nieuw en ja voor sommige is dat niks maar sinds dien heb ik misschien 2 keer n wijntje gedronken. Ik mis het ook niet echt, en ik zit nu ik weer lekker vaak train veel lekkerder in mijn vel en heb er geen behoefte meer aan.

Ik antwoord nee omdat de frequentie minder dan 1 tot 2x per maand is. Echte gelegenheidsdrinker dus.

Doordeweeks nooit, in het weekend als ik feestje heb wel.

kan het ook zonder moeite laten staan.

Alleen in het weekend en ik kan er maar niet mee stoppen.

Niet meer.. Voel me ook beter zonder moet ik zeggen.. :p

Nope nooit ook niet met oud en nieuw.

Vind heel die alcohol smaak vies :kots:

Zelden....heb er helemaal niets mee.

ik drink normaal gesproken toch wel minstens 1-2x in de week.

alleen momenteel heb ik mezelf even voorgenomen een maand niet te drinken omdat de laatste weken het geregeld voorkwam dat het wel "iets" meer werd dan 2x in de week.

spaart meteen ff weer wat geld uit :P

alleen met een avondje uit.

Ja tuurlijk. Elke zaterdag naar de t*ring :)
En in de zomer zal het wel weer meer worden.

Nee, vrijwel nooit meer. Minder dan 1x per 4 weken en áls ik al drink is het 2 of 3 glazen.

3 a 4 dagen in de week een bescheiden glaasje whisky.

oops iets te snel ja geklikt.
Ik drink niet echt vaak. Enkel vrijdag 2-3 biertjes en zaterdags iets van 5-6.

Alcohol zegt me niet zoveel meer. Geen behoefte aan. Soms eens een biersoort die ik nog niet geproefd heb, kan wel smaken. Heb ook nee geantwoord.

Drink helemaal geen alcohol

Ik had alijd al veel alcohol gedronken maar sinds ik aan bb. doe is dat al een stuk minder geworden. Hier in Limburg wordt het namelijk heel gewoon gevonden om op een avond zo'n 30 pilsjes pater te maken. In het weekend wil me dat helaas nog wel eens gebeuren maar gelukkig niet meer zo vaak als vroeger.

Ik heb nee gestemd.
Drink waarschijnlijk 5 sake'tjes en 2 Bailey's per jaar.

Terug
Naar boven