AndroidHealthClinic

Alcohol

Peiling Peiling Drink je alcohol?

• Totaal stemmers
    146
Nee, alleen op speciale gelegenheden.

Ik pak nooit zomaar ff een drankje 's avonds. Bij het uitgaan helaas wel, dan gaat het ook wel over iets meer dan een paar drankjes. Gemiddeld zal drink ik een keer per week denk ik.

Ik drink niet veel. Soms es wat.
Meestal bij gelegenheden, Maar soms ook 's avonds als ik alleen ben.

Meestal op zaterdag 1 of 2 pilsjes
dat is dan 1 keer in de 2 weken

Heel af en toe als ik uit ga wat vodka ofzo, maar zeker geen bier en zeker ook niet drinken tot ik zat ben

optie nee, soms 2 of 3 wijntjes in een week bv. maar ook wel een maand weer niks.

Ik probeer de laatste tijd maximaal 1 keer uit te gaan per 2 a 3 weken. Probleem is bij mij dat zodra ik bier proef ik moeilijk kan stoppen. Ben dan al snel geneigd rond de vijftien biertjes op een avond te drinken. Bovendien houd mijn vriendenkring graag van een biertje en dus krijg je die al snel aangeboden.

De laatste tijd ben ik aan het proberen om gewoon water en/of fris te drinken tijdens het stappen, zodat ik ook wat minder calorieën tot mij neem. Maar persoonlijk vind ik dit nogal zwaar aangezien ik het dan toch minder gezellig vind. De een is daar gevoeliger voor dan de ander denk ik.

Een goede oplossing waar ik naartoe wil werken is om alleen nog te drinken op ''speciale gelegenheden''. Zo blijft het ook leuk en kan ik de alcoholische aanslag op mijn lichaam binnen de perken houden. ;)

Nee.

Maar een sigaret op z'n tijd is echt heerlijk. Vooral Camel. Marlboro acht ik een tikkeltje sterker qua verslavings potentieel.

brutal future lungcancer patient

ontopic:
na het sporten (basketbal), standaard naar de klote. niets is heerlijker dan een paar kouwe kletsen op donderdag, vrijdag en zaterdagavond na het sporten. met die nuchtere maag ben je ook lekker snel kapot, wat voor een goedkope avond zorgt.

Jup, al is het de laatste tijd tot ong. 2 keer per maand beperkt. Maar dan ga ik wel lekker los. En af en toe op zondag een wijntje of een pilsje. Dat zijn dan de dagen dat ik de avond ervoor niet weg ben geweest.

Jah maar zelden

in de weekends wel eens

De laatste tijd ben ik behoorlijk aan de drank.

Nee, soms maar dan ook echt soms een singel malt/ whisky... das dan wel weer lekkr! ( denk eens per 2.. a 3 maanden ofz.

Jup, al is het de laatste tijd tot ong. 2 keer per maand beperkt. Maar dan ga ik wel lekker los. En af en toe op zondag een wijntje of een pilsje. Dat zijn dan de dagen dat ik de avond ervoor niet weg ben geweest.

ik dacht dat je helemaal gestopt was omdat je telkens enkele dagen nodig had om te recupereren,dat heeft blijkbaar niet lang geduurd dan ?

Verschillend, ik kan echt een drankorgel zijn onder de juiste omstandigheden, maar ik kan ook makkelijk uitgaan en leven op water.
Af en toe is het gewoon relaxed om bezopen de beest uit te hangen in het uitgaansleven.

OT:ik probeer helemaal niet meer te drinken en te roken ;af en toe mss eens een glas witte wijn.
Probleem is dat ik blijf zuipen als ik 1 keer eraan begin en dan ben ik erna telkens 3dagen niet goed ervan .
Tis voor niks goed.

Bijna elke dag wel 1 of 2 en met het uitgaan wat meer ;) Toch wel spijt altijd van een avond echt doorzakken want het zuigt je spieren leeg lijkt wel...

Terug
Naar boven