XXL Nutrition

Alcohol

Peiling Peiling Drink je alcohol?

• Totaal stemmers
    146
Nee. 2 jaar lang extreem veel gedronken dus heb het maar helemaal opgegeven.

geen alcohol, misschien eens per halfjaar

Mss eens in het weekend maar ook niet altijd, soms is dat gewoon max. 1 pintje ofzo, niet meer. En ik ga ook niet gaan drinken als ik me slecht of down voel.

Laatste tijd weer redelijk veel. In het weekend met uitgaan en doordeweeks vaak met de band tijdens het jammen etc.

Sja, wat is regelmatig... Iedere week sowieso wel 2 dagen. Niet bezopen, maar wat whisky of een aantal biertjes gaan er altijd wel in.

iedere week drink ik op vrijdag paar biertjes, niet veel meer. Ben zelden dronken ( 2-3 keer op een jaar ofzo )

Jep. Nu tijdens de examens uiteraard niet. Maar door het schooljaar toch sowieso 1 keer per jaar en meestal 2x. Niet altijd superveel, maar toch genoeg.

de laatste jaren drink ik zelden nog iets van alcohol, enkel bij gelegenheden. misschien 1 keer/ 2 maand en dan nog is de hoeveelheid daarbij heel beperkt. heb eigenlijk een dégoût voor alcohol aangekweekt, heb al enkele mensen eraan zien onderdoor gaan en bij die gedachte kan ik er zelf ook niet echt meer van genieten.
**** alcohol.

Op zaterdagavond 2 of 3 goede biertjes (Hoegaarden, Leffe dat soort spul). Verder niet.

shit , het moet nee zijn omdat ik amper drink maar drink wel...

alleen als ik uitga, dat is niet al te vaak, door school en sport.
soms gaat het rustig aan, maar vaak wel goed bakkie op.

Maar met mate. Voordat ik met trainen begon dronk ik elke avond wel 1 tot 1,5 fles wijn. Mn BF was ietsje hoger toen ;)

Kan er nu ook minder goed tegen.

Nee.

Maar een sigaret op z'n tijd is echt heerlijk. Vooral Camel. Marlboro acht ik een tikkeltje sterker qua verslavings potentieel.

in het begin drink je lekker met je vriendjes tijdens het uitgaan...daarna word je wat ouder en ga je niet meer zo vaak uit, maar de behoefte naar drank blijft, en voor je het weet zit je elk weekend in je eentje met je jim beam fles in de hand voor de tv.
nee ik kijk wel uit, genoeg lui zien vergaan al :roflol:

Nee niet vaak. Enige momenten dat ik drink zijn "grote feesten" (carnaval, oud&nieuw, koninginnendag, zomervakantie, grote dance dingen zoals nope is dope achtig)
Voor de rest drink ik nooit vind de meeste alcoholische dranken niet eens lekker, dus als ik drink zorg k r altijd voor dat de alcohol zo min mogelijk te proeven is :D

Voordat ik begon af te vallen quasi dagelijks. Begonnen met op de voeding te letten en een paar maanden niks meer.

Nu hoogstens 2 x maal per week een paar pintjes of een paar whisky's.

haast nooit, kan er ook niet tegen, valt gelijk zo zwaar, vroeger wel, maar nu al een paar jaar gemiddeld 1x per jaar:D:D

Max 2 keer per maand een beetje dronken en af en toe als ik maar niet kan slapen kan er wel een Leffe in

Terug
Naar boven