Fitness Seller

Alcohol

Peiling Peiling Drink je alcohol?

• Totaal stemmers
    146
ik dacht dat je helemaal gestopt was omdat je telkens enkele dagen nodig had om te recupereren,dat heeft blijkbaar niet lang geduurd dan ?

Dat is alweer 1,5 jaar geleden ;) Ik was toen 3 maanden compleet alcohol vrij. Eigenlijk geen voordelen ontdekt (behalve dat ik zondag niet zo brak ben).. Maar het is nu wel in mindere mate dan toen hoor. Toen ging ik soms tot vroeg in de ochted (8 uur, 9 uur, soms later) door. Tja, dan heb je wel wat dagen nodig om te herstellen. Als ik nu ga stappen, stop ik met drinken wanneer de kroegen dicht zijn. Ik ga da niet meer stug door bij maten thuis doorknallen. Overigens helpt het hebben van een vriendin hier ook erg goed bij ;)

Dat is alweer 1,5 jaar geleden ;) Ik was toen 3 maanden compleet alcohol vrij. Eigenlijk geen voordelen ontdekt (behalve dat ik zondag niet zo brak ben).. Maar het is nu wel in mindere mate dan toen hoor. Toen ging ik soms tot vroeg in de ochted (8 uur, 9 uur, soms later) door. Tja, dan heb je wel wat dagen nodig om te herstellen. Als ik nu ga stappen, stop ik met drinken wanneer de kroegen dicht zijn. Ik ga da niet meer stug door bij maten thuis doorknallen. Overigens helpt het hebben van een vriendin hier ook erg goed bij ;)

Als ze er goed uitziet, anders juist niet.:D

idd,zijn helemaal geen voordelen aan

Ja, Maar...

...ik ben sterk aan het minderen. Dronk in 2008 vrijwel dagelijks (uit de hand gelopen studentenleven), heb mezelf nu opgelegd om alleen in het weekend te drinken. Bevalt eigenlijk prima, voel me een stuk fitter de volgende dag.
Ben overigens ook al een half jaar gestopt met roken....het komt toch nog wel goed met mij :).

• Topic Starter Topic Starter
Alcolisten hier

Ene maand meer dan de andere maand. Ligt aan vakanties enzo.
Had een maandje geleden wel teveel dronken, had toen bijna anderhalve fles sterke drank op in 2 uur tijd.. Het begon rustig met whiskey en bier. Maar toen eenmaal de fles tequila open ging en binnen 5 minuten leeg was raakte het spoor bijster. Sindsdien bijna niks meer gedronken op oud en nieuw en gister na.

Normaal alleen een paar bieries in het weekend.

Een à twee per dag. (sixpacks)

2 keer per week gematigd..(tot 5 bier)

1 keer per 3 weken stom dronken (30+ bier/whiskey/etc)

een paar keer in de week, telkens maar 1 pintje vo de smaak dus no big deal vind ik zelf.

Jep, maar ik heb ook nog een leven hé;)

Als ik nu thuis kom op zaterdagnacht/zondagmorgen dan drink ik gewoon 2 liter water.
Helpt ook aardig.

En verder heb ik als grote voorbeeld Kale die naturel zoveel bier drinkt dat hij huge is geworden:D

Jep, maar ik heb ook nog een leven hé;)

Als ik nu thuis kom op zaterdagnacht/zondagmorgen dan drink ik gewoon 2 liter water.
Helpt ook aardig.

En verder heb ik als grote voorbeeld Kale die naturel zoveel bier drinkt dat hij huge is geworden:D

Ahh nee op die manier! Ben benieuwd naar de resultaten van je cut!

Als het tegen valt kom ik wel even terug op dat naar de t*ring zuipen, goed?

Groet Franco

als ik bulk drink ik soms in de weekends

is was eigenlijk licht alcoholist vroeger, nooit echt zat, maar wel elke dag mijn "dosis", toen ik begon te trainen, ben ik in 1 keer gestopt ermee, zelfs op feestjes en met oud en neiuw drink ik niks van alcohol, voel me er veel beter bij.
ik zeg "licht alcoholist" omdat ik me nooit lazarus dronk, maar wel verslaafd was, had het eigenlijk elke dag nodig

Heb dit weekend 2 drankjes op.

Terug
Naar boven