MuscleMeat

aldi kwark

jimi

Freaky Bodybuilder
20 jaar lid
10 media-items
Waardering
1
liep gister door de aldi kom ik kwark tegen 49 euro cent
inhoudt 500gr per 100 gr eiwit 12,2 kh3,9 vet 0,3:eek: :eek: direckt wat ingeslaan haha

tuurlijk aldi rules :D aldi for live :banana::banana::banana::banana:
ik eet wel dagelijks 500g kwark van de aldi het is echt geen geld en goed voor veel eiwitten

Kom je daar nu pas achter? :D

Aldi, voor al uw bulkvoedsel! :meal:

Persoonlijk vinnek die van de Lidl beter ...
Zitten ook meer eiwitjes in volgens mij.

ik neem altijd de ganse doos van 12 in de Aldi (meestal staat er maar 1 met nog wat losse erbij), jammer voor diegene die achter mij komt :D

En hij is lekker...:kots:
Maar wel voedzaam en daar gaat het om.

• Topic Starter Topic Starter
krijg t makkelijk weg zo een bak kwark maar ik ga er echt te erg van uit me giegel murren, vinden de vrouwtjes niet zo leuk en dat vind ik weer helemaal niet leuk;)

na kwark meur je echt klopt effe smintje nemen :D

Dude, is die kwark van de aldi nog steeds zoals beton? Want ze zijn toen een keer geswitcht van een ronde bak
naar een niet hersluitbare rechthoekige bak, als je je lepel erin stopt en je houdt die bak op de kop
blijft je lepel er gewoon inzitten, sinds dien haal ik geen kwark meer bij de aldi.

waarom wil je je kwark op z'n kop zetten?
Naar binnen pleuren, mas...

Jep ik heb die kwark ook altijd, zit gewoon in een ronde kwark, ik houd hem nooit op zijn kop maar hij is niet zo hard als een baksteen.
25 gram walnoten er door heen en knallen :D

aldi kalkoenfilet is daarentegen weer super goor...
het is ook gebraden en het stinkt enorm

toch eet ik 2 pakkies per dag, het is 2 keer zo goedkoop als bij de AH...

70 cent per 100 gram betaal je, bij de AH is dat 1,50

droge troep man ik lust dat echt niet.

Dude, is die kwark van de aldi nog steeds zoals beton? Want ze zijn toen een keer geswitcht van een ronde bak
naar een niet hersluitbare rechthoekige bak, als je je lepel erin stopt en je houdt die bak op de kop
blijft je lepel er gewoon inzitten, sinds dien haal ik geen kwark meer bij de aldi.

ik houdt hem nooit op de kop maar soms lijkt het wel oldschool brinta beton ahha
maar doe er water bij en wat whey en gaan met die banaan (niet denken maar doen )

Is er ook een Aldi Kwark Club?

c1000 kwark rules :hedbang:

(wel met scheutje siroop:D)

Terug
Naar boven