Fitness Seller

aldi kwark

Voor de Belgen: Konings kwark ruled die van de Aldi, veel minder vast (lees minder beton-achtig) dan die Aldi troep! Kost even weinig en vind je in de Colruyt!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dure kwark hoor, bij mij in de aldi bedraagt het 0,48 cent:) maar wel een proteinetje minder:eek!:

Voor de Belgen: Konings kwark ruled die van de Aldi, veel minder vast (lees minder beton-achtig) dan die Aldi troep! Kost even weinig en vind je in de Colruyt!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

whahaha ik doe nog een derde water bij mijn Aldi kwark dus heb ik veel meer voor veel minder geld en even zacht en smeuig!. Daar kan jou kwakje Konings niet aan tippen ;) :D

whahaha ik doe nog een derde water bij mijn Aldi kwark dus heb ik veel meer voor veel minder geld en even zacht en smeuig!. Daar kan jou kwakje Konings niet aan tippen ;) :D

ik doe dat bakje open en ik kan ervan beginnen eten i.p.v. borden en shit te moeten vuilmaken om het te mengen met kraantjeswater :D ik heb die van de Aldi ook geprobeerd maar nooit meer! En het kost evenveel als die van de Aldi hoor dacht ik ;)

ik heb ooit kwark van Danone gegeten... dat spul kun je dus gewoonweg zo in je bek steken zonder dat je jezelf hoeft wijs te maken dat dit goed is voor je spieren en dat je die slechte smaak er maar moet bijnemen :roflol: kost wel 3x zoveel dus dat is de moeite niet ;)

god god, ik vreet ze allebei, net hoe het uitkomt.. aldi is wat verder weg, maar kep liever die met wat meer eiwitjes. ok het is niet lekker, maar ook niet vies! het smaakt naar niks.. gewoon eten man

ik doe dat bakje open en ik kan ervan beginnen eten i.p.v. borden en shit te moeten vuilmaken om het te mengen met kraantjeswater :D ik heb die van de Aldi ook geprobeerd maar nooit meer!

Ik vind die van Aldi best lekker!
Maar 't kan natuurlijk geen kwaad om eens van smaak te veranderen. Wat kost die kwark in de Colruyt en hoeveel proteinen bevat die?

ik doe dat bakje open en ik kan ervan beginnen eten i.p.v. borden en shit te moeten vuilmaken om het te mengen met kraantjeswater :D ik heb die van de Aldi ook geprobeerd maar nooit meer! En het kost evenveel als die van de Aldi hoor dacht ik ;)

ik heb ooit kwark van Danone gegeten... dat spul kun je dus gewoonweg zo in je bek steken zonder dat je jezelf hoeft wijs te maken dat dit goed is voor je spieren en dat je die slechte smaak er maar moet bijnemen :roflol: kost wel 3x zoveel dus dat is de moeite niet ;)

Ik begrijp dat je geen lid wilt worden van de Aldikwarkfanclub? :D
Zonder gekheid: ik probeer die Koningskwark zeker es, altijd goed om es te vergelijken.

Ik vind die van Aldi best lekker!
Maar 't kan natuurlijk geen kwaad om eens van smaak te veranderen. Wat kost die kwark in de Colruyt en hoeveel proteinen bevat die?

0.465 Euro

Per 100 gram:
65 kcal
9.5 gram eiwitten
5.5 gram koolhydraten
0.2 gram vet

500 gram per potje

dat hebben ze ook egwoon bij de edah hoor jongens mager kwark witte vierkante bakjes

die van de aldi is zo gaar die is dik die moet je bijna snijden

Dude, is die kwark van de aldi nog steeds zoals beton? Want ze zijn toen een keer geswitcht van een ronde bak
naar een niet hersluitbare rechthoekige bak, als je je lepel erin stopt en je houdt die bak op de kop
blijft je lepel er gewoon inzitten, sinds dien haal ik geen kwark meer bij de aldi.

Die kwark heeft zoveel eiwit per 100 gram omdat het dikker is. Dat is normaal. Kwark met 7, 8 of 9 gram eiwit is gewoon vermengd met water. Pure oplichterij. Aldi rules.

Groeten,
Aldi kwarkmuilen Collectief

Die kwark heeft zoveel eiwit per 100 gram omdat het dikker is. Dat is normaal. Kwark met 7, 8 of 9 gram eiwit is gewoon vermengd met water. Pure oplichterij. Aldi rules.

Groeten,
Aldi kwarkmuilen Collectief

Goe bezig :thumbs: wist alleen niet dat ze in de USA ook Aldi's hadden :D

Ik haat Konings kwark.... :mad:

Aldi kwark is voor de echte bb`ers.

• Topic Starter Topic Starter
Aldikwarkfanclub superbedacht

Ik vind die kwark ook een ramp. Die ronde bakkies die ze eerst hadden zaten ook vrij veel eiwits in, en die smaakte heerlijk.

Kan je van de kwark ook chocomelk maken? Door nesquik erdoorheen te doen en een glas melk? Of is dat geen goed idee?

Ik wil me graag aanmelden bij de Aldikwarkfanclub!

Het is inderdaad ook te gebruiken als fundering maargoed, wel een klein bakje, goedkoop en veeel eiwitten. Wat wil je nog meer?

• Topic Starter Topic Starter
Ja toen het nog in de ronde bakkies zat was ie net iets beter te pruimen. Maar ik vind hem nu puur nog steeds prima te doen. 1 bakje 61 gram eiwit, oh yeah!! :bow2:

Terug
Naar boven