MuscleMeat

aldi kwark

waarom niet water erbij of magere melk wat jij wil beetje nesquik erbij en shaken maar
Jaja dat klinkt goed. Puur zo`n kwark duurt echt uren. Als jet lekker vind heb je wel mazzel in deze sport.
Ik haal wellis kwark straciatella, erg lekker maar mag me hierdoor nog lang geen bb noemen;)

• Topic Starter Topic Starter
doe men whey erdoor met water beetje kloppen en giet je zo naar binnen en nog perfect ook

Kwark is niet te vreten.

Oplossing:

Pleur er yoghurt en melk bij, bananen erdoor en 't is zelfs lekker, waarom iets kanen wat niet te vreten is als je het ook lekker kan maken ;)

Ik vind het gewoon lekker. (met een paar rozijntjes erdoor.. nog lekkerder als je het een poosje laat staan, zodat de rozijnen lekker wellen).

simpel en lekker. (lekker dik ook ,beter dan die waterige meuk van de Konings.)

mmmmm, kwark :lick:

ik neem er nu al 3 op een dag..verslavende shit:eek:

waarom niet water erbij of magere melk wat jij wil beetje nesquik erbij en shaken maar

Ja en dan ook 2 scoops choco whey erbij. Smullen maar! 4 dl melk op 250 gram kwark. Met die kwark van de Aldi is het dan nog steeds een dikke chocomel, maar wel goed drinkbaar.

Als je er lekkere shakes van maakt is het best wel te drinken. Veel fruit erdoor mengen en je hebt je maaltijd :-)

ik ga straks voor het eerst Aldi kwark halen, ben benieuwd.
Er zitten veel meer eiwitten in, dan de kwark van AH en Super.

hahaha gewoon de aldi kwark dekseltje eraf lepel pakken en eten niks erbij hardcore

ik ook hoor hoppa zonder suiker.. en schijt gewoon normaal

hebben ze die kwark ook
in aldi, lidl of colruyt in belgie?
in carefour, super gb of delhaize niet bij ons

het heet bij ons "platte kaas" en ze hebben het overal....

Terug
Naar boven