Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Ik kocht eerst gewone appelazijn van de Jumbo en die was qua smaak echt niet te vergelijken met de bio ongefilterde versie die ik nu drink. Het is echt een soort frisdrank waar je met name in de dieetfase zelfs een beetje naar uitkijkt

Ik heb die van de jumbo :P. Okee die gaat de prullenbak in en ik ga die andere jij hebt aanschaffen! ty
 
Ik heb die van de jumbo :P. Okee die gaat de prullenbak in en ik ga die andere jij hebt aanschaffen! ty
Ik heb Hengstenberg Bio uit de Duitse supermarkt. Die is ook goed.

Ik vond persoonlijk die van de jumbo niet eens zo erg.
 
Ik heb Hengstenberg Bio uit de Duitse supermarkt. Die is ook goed.

Ik vond persoonlijk die van de jumbo niet eens zo erg.

Ik zal morgen eens kijken bij de AH of ze daar iets hebben. AH XL heeft meestal wel een fatsoenlijk assortiment op 'exclusievere' dingen. Duitse grens is geen optie te ver weg
 
Ik vind die ashwagandha ook gewoon wel lekker man. Ik heb van dat biologische poeder en dat door een beker warme melk voor het slapen gaan is gewoon genieten.
 
Ik vind die ashwagandha ook gewoon wel lekker man. Ik heb van dat biologische poeder en dat door een beker warme melk voor het slapen gaan is gewoon genieten.

Ik heb het poeder ook, maar lekker vind ik het toch niet :D

Maca vind ik wel lekker door mijn oats 's morgens :)
 
Ik heb Hengstenberg Bio uit de Duitse supermarkt. Die is ook goed.

Ik vond persoonlijk die van de jumbo niet eens zo erg.

Ik haal mijn appelazijn ook in Duitsland bij de DM. Is biologisch en ongefilterd en bijna 3x zo goedkoop als in de biologische supermarkt in NL.
 
Wat is er zo goed aan appelazijn?
 
Ik heb dus afgelopen 2 maanden totaal niet mogen sporten en ondertussen wel deze turbo healthy lifestyle onderhouden. Ik ben echt bijna 0 gains verloren en nog steeds droog. Vandaag 1e training gehad sinds 2 maanden en ben ook qua kracht zeer gerong terug gevallen.

Misschien is het dat ik ook amper alcohol gedronken heb. Of toch alle groenten. Ik weet wel dat ik me erg goed voel en er ook zeker goed uit zie.

Soep maken is trouwens ook een mooie manier om aan je groente te komen. Ik zweer bij deze wortel / gember soep, echt fakking lekker:

Wortelsoep met kokosmelk en gember - I Love Health
 
Ik heb dus afgelopen 2 maanden totaal niet mogen sporten en ondertussen wel deze turbo healthy lifestyle onderhouden. Ik ben echt bijna 0 gains verloren en nog steeds droog. Vandaag 1e training gehad sinds 2 maanden en ben ook qua kracht zeer gerong terug gevallen.

Misschien is het dat ik ook amper alcohol gedronken heb. Of toch alle groenten. Ik weet wel dat ik me erg goed voel en er ook zeker goed uit zie.

Soep maken is trouwens ook een mooie manier om aan je groente te komen. Ik zweer bij deze wortel / gember soep, echt fakking lekker:

Wortelsoep met kokosmelk en gember - I Love Health
Was je natty? Als natty verlies je niet zo snel spiermassa denk ik. Gember is ook wel goed voor de gezondheid.
 
Off topic, maaruh: in 2010 kuurtje winny only gedaan, en jaren daarvoor (2004 oid) prohormonen (s1+). Voel wel eens de behoefte om er weer wat in te sauzen maar anderzijds ben ik een 35-jarige (tering dat klinkt oud) met een volle bos donker haar en dat begint steeds unieker te worden. Haar >> gains.
 
Ben sowieso ook gestopt met het nemen van pre workouts of andere stims. Mijn slaap is niet de beste en natuurlijk niet al te best om dan al die caffeine en andere shit te nemen. Koffie beperkt tot 1-2 bakjes per dag. Smorgens wel regelmatig een witte kratom. Kratom eigenlijk nog de enige ‘drugs’ die ik neem, naast zeer beperkte alcohol inname.
 
Ben sowieso ook gestopt met het nemen van pre workouts of andere stims. Mijn slaap is niet de beste en natuurlijk niet al te best om dan al die caffeine en andere shit te nemen. Koffie beperkt tot 1-2 bakjes per dag. Smorgens wel regelmatig een witte kratom. Kratom eigenlijk nog de enige ‘drugs’ die ik neem, naast zeer beperkte alcohol inname.
Heel goed Rob, ik hetzelfde.

Soms nog een Monster (zonder calorieën), als soort van oppepper voor het liften. Maar caffeine beperken = goed slapen = gains & health.
 
Well shit... kom ik aan met een gemiddede caffeine inname van 400mg preworkout en een stuk of 6 bakken koffie gedurende de dag :roflol:. Tijd om weer even te beperken die handel.
 
Heel goed Rob, ik hetzelfde.

Soms nog een Monster (zonder calorieën), als soort van oppepper voor het liften. Maar caffeine beperken = goed slapen = gains & health.

Soms een monster, maar caffeine beperken. ???
 
Gematigd cafeïne gebruik heeft toch gezondheidsvoordelen (helemaal icm. kt)?
 
Back
Naar boven