AndroidHealthClinic

Sticky Algemeen Longevity Topic

Bezoekers in dit topic

Wat een gehaat weer
 
  • Orgaanvlees, best food there is.
  • Grasboter
  • Algehele gezondheid test eens in de zoveel tijd (vitamines/mineralen en hormonen)
  • low carb, high fat en moderate protein of high carb, low fat en moderate protein.
  • Mobiliteitstraining (Steve maxwell heeft hier een paar goeie video's voor)
  • Cardio en krachttraining (maar dat zal hier sowieso wel al gebeuren)
  • Slaap verbeteren
  • Niet een miljoen supplementen nemen
  • Het belangrijkste van alles, plezier hebben
 
En graskaas? :eek:
 
Farmacologisch gezien zijn de enige twee dingen waar ik bekend mee ben voor anti-aging metformine en NAD+.
 
Lies... All lies!

Anders zou je wel year round tren blasten
Lol doet me denken aan jesse2010 of hoe heette hij in het echt ookalweer?
 
Lol doet me denken aan jesse2010 of hoe heette hij in het echt ookalweer?

Dat is idd Jesse2010 en die heeft vorig jaar een hartaanval gehad..
 
Hij lift tegenwoordig natty geloof ik hij heeft een insta onder de naam Kelvin Vriens
 
Mensen die alternatieven eens een kans geven en naar manieren zoeken om hun gezondheid op peil te houden of te verhogen?

Ontgiften :') Daar heb je organen voor. Als die niet zouden werken, zou je doodgaan of serieus ziek worden. Als je dus nog leeft en geen serieuze klachten hebt, werken ze doorgaans prima en heb je geen kuurtjes nodig.
 
Koning Eenoog Helpen die koude douches ook tegen een droge huid? De vellen vallen eraf soms bij mij. En blus je alleen maar af met koud water of sta je er minuten onder?

En dan mijn bijdrage: ashwagandha. Boost voor motivatie, libido en slaap. En het helpt tegen stress omdat het cortisol verlaagd.
Die ashwagandha, kan je daar wat meer over vertellen? En neem je dat dan in poedervorm of bestaat dit ook in pilletjes of zo? Als het gaat om slaap verbeteren, wil ik dit ook eens proberen...
 
Die ashwagandha, kan je daar wat meer over vertellen? En neem je dat dan in poedervorm of bestaat dit ook in pilletjes of zo? Als het gaat om slaap verbeteren, wil ik dit ook eens proberen...

Ashwagandha is een erkend adaptogeen. Wat betekent dat het helpt hij stress/spanningen. Daarnaast helpt het dus bij slapen, vanwege de smimulerende werking op de GABA-erge neurotransmissie. Maar de voordelen houden daar niet op. Het werk tegen depressie. Bij mannen kan het testosteron aanmaak verhogen en daarmee ondersteunend zijn voor libido en prestaties in de gym. Het verlaagt cortisol, bloedsuiker. En zo zijn er nog wel een paar dingen.

In een wetenschappelijk onderzoek werkte Ashwagandha minstens zo goed of zelfs beter tegen spanningen dan Lorazepam.

Ik zou even googelen. Er is veel te vinden hierover.

Voor mij persoonlijk helpt het niet veel met slapen (jammer..), maar ik voel me er overdag kip lekker op. Ik ben snel gespannen en heb snel stress, maar met Ashwagandha is dit zo goed als verdwenen. Probeer het uit zou ik zeggen.

Ik zou capsules nemen met concentraat. Dat wortelpoeder is ranzig en je moet er een enorme schep van nemen. Neem het merk ‘Swanson’. Prijzen liggen enorm uit elkaar, ik heb weleens 25€ betaald voor 1 potje. Die van Swanson werkt super en kost 6-7€ ongeveer.
 
Ashwagandha is een erkend adaptogeen. Wat betekent dat het helpt hij stress/spanningen. Daarnaast helpt het dus bij slapen, vanwege de smimulerende werking op de GABA-erge neurotransmissie. Maar de voordelen houden daar niet op. Het werk tegen depressie. Bij mannen kan het testosteron aanmaak verhogen en daarmee ondersteunend zijn voor libido en prestaties in de gym. Het verlaagt cortisol, bloedsuiker. En zo zijn er nog wel een paar dingen.

In een wetenschappelijk onderzoek werkte Ashwagandha minstens zo goed of zelfs beter tegen spanningen dan Lorazepam.

Ik zou even googelen. Er is veel te vinden hierover.

Voor mij persoonlijk helpt het niet veel met slapen (jammer..), maar ik voel me er overdag kip lekker op. Ik ben snel gespannen en heb snel stress, maar met Ashwagandha is dit zo goed als verdwenen. Probeer het uit zou ik zeggen.

Ik zou capsules nemen met concentraat. Dat wortelpoeder is ranzig en je moet er een enorme schep van nemen. Neem het merk ‘Swanson’. Prijzen liggen enorm uit elkaar, ik heb weleens 25€ betaald voor 1 potje. Die van Swanson werkt super en kost 6-7€ ongeveer.
Bedankt voor de uitgebreide uitleg: zeer interessant! Ik ga dit ook eens proberen. En mss helpt het bij mij wel voor betere slaap. Wie niet waagt, niet wint :) Thanks!
 
Farmacologisch gezien zijn de enige twee dingen waar ik bekend mee ben voor anti-aging metformine en NAD+.

Ja ik lees ook wel meer over NAD+ ja.

De combo alfaliponzuur + acetyl-l-carnitine wordt volgens mij ook vaak gebruikt als anti aging stack. Carnitine heeft wel meer voordelen, zit volgens mij ook in zo’n beetje iedere fatburner of energizer.
 
Back
Naar boven